חווית שירות גרועה ביותר משירות הלקוחות של weber

הפורום בתחום גרילים (פחים, גז וכו'), כל מה שקשור לבישול "על האש".
shiki (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1920
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: שלומי
מיקום: גדרה
נתן תודות: 257 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

חווית שירות גרועה ביותר משירות הלקוחות של weber

נושא שלא נקרא #1 

היי לכולם

רואה לנכון לשתף אתכם בחווית שירות נוראית שאני עובר עם weber ישראל.

רכשתי גריל בחודש ספטמבר 2014 מסניף ראשל״צ מדגם ספיריט e310. לפני כחצי שנה הבחנתי שהחלק הקדמי של האמבטיה של הגריל קיבל ״בטן״ וכתוצאה מכך הרשתות של הגריל נופלות פנימה תוך כדי צלייה.

פניתי לשירות הלקוחות של וובר בתחילת חודש פברואר 2020 והם ביקשו תמונות מסודרות כולל תיאור התקלה בוואטס אפ, שלחתי את מה שנדרש ולאחר שראיתי שאין שום התייחסות מצידם פניתי שוב לאחר כשבועיים לקבל מהם סימן חיים והם ביקשו חשבונית ומס׳ סידורי של הגריל. (לא יכלו לבקש כבר בבקשה הראשונית...? נו מילא...)

שלחתי שוב את החשבונית ואת המספר הסידורי ושוב - דממת אלחוט. חלפו עוד שלושה שבועות לא קיבלתי שום התייחסות. פניתי כמובן שוב ואז באמצע חודש מרץ ענו שלגריל הנ״ל יש 5 שנות אחריות והוא אינו באחריות ואין מה לעשות מלבד לרכוש אמבטיה חדשה. ביררתי את העניין לעומקו מול וובר העולמית ושם נמסר לי במפורש כולל אסמכתא רשמית מהם כי על הגריל שרכשתי יש אמנם 5 שנות אחריות אך עם החרגה של חלקים מסויימים כגון המכסה ואמבטיית הצלייה שהם מקבלים 10 שנות אחריות. שפניתי (שוב) לשירות הלקוחות בארץ הם מסרו לי כי הנושא בבדיקה. מאז ועד היום פניתי עוד מס׳ פעמים לברר סטטוס הבקשה שלי וכל מה שאני זוכה זו התעלמות מוחלטת. הם קוראים את ההודעות שלי ופשוט בוחרים להתעלם מהם.

אני לגמרי מבין שכל סיטואציית הקורונה בארץ ובעולם די השפיעה אבל מפה להתעלמות מוחלטת הדרך רחוקה. חבל שעסקים בארץ לא מבינים שלשמר לקוח קיים זו משימה הרבה יותר חשובה מלגייס אחד חדש.

התנהלות מבישה, לפחות בעיניי. זהו פרקתי. :קיבינימט:

AssafLots
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 609
הצטרף: מאי 2012
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

Re: חווית שירות גרועה ביותר משירות הלקוחות של weber

נושא שלא נקרא #2 

@shiki
·
גילוי נאות - אין לי גריל של וובר ולא עובד שם.

בדיוק אחרי שקראתי את הפוסט שלך קראתי פוסט ממש דומה בפייסבוק (גם עם העניין של 5 שנים מול 10 שנים אחריות)
רק שהוא תיאר חווית שירות ממש טובה.

מציע לך ללכת פיזית לחנות ולברר את העניין, אולי סתם נפלת על מישהו ביום לא טוב
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

שלח תגובה

חזור אל “גריל וצליה”