שלום לכולם!
בתאריך 31/01/2010 (לפי שלוש שנים) רכשתי מצלמת Nikon D90 באתר camcam.co.il.
עם המצלמה רכשתי אחריות של חברת Mack ל-5 שנים על מצלמות בשווי עד 4,200 ש"ח (1,000$ אז)
מאוד נהנתי מהמצלמה המצויינת הזאת עד שלפני שבועיים התחילה לעשות בעיות. בזמן צילום אחרי כמה שוטים מופיע הודעה שגיאה על הצג הקטן ERR ולא ניתן לצלם יותר. מוציאים את הסוללה ומחזירים, עובד עוד קצת וזהו.
פניתי לחברת Mack והעברתי להם את כל המסמכים הרלוונטים.
תשובתם הייתה לאחר בירור, שאין לי אחריות מכיוון שהספק TelRam לא העביר להם כסף 29/06/2010 ולכן האחריות שלי מבוטלת
לא מבין מה הקשר בין הדברים! אני פשוט רותח!!
בקיצור דפקו אותי. את מי אני צריך לתבוע בגין זה? המוכר? MACK?
התשובה של Mack:
[img2=550x558]http://thewiz.co.il/_web_img/mack/Mack04.jpg[/img2]
מצורפים המסמכים:
1. קבלת רכישה מ-CamCam
2. תעודת Mack
3. רישום לאתר Mack להפעלת הביטוח
MACK אחריות בין לאומית. לא מה שחשבת (או איך עבדו עלי)
- TheWiz (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3252
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 246 פעמים
- קיבל תודות: 1434 פעמים
MACK אחריות בין לאומית. לא מה שחשבת (או איך עבדו עלי)
נערך לאחרונה על ידי TheWiz ב 16/03/2013 21:12, נערך פעם 1 בסך הכל.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- TheWiz (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3252
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 246 פעמים
- קיבל תודות: 1434 פעמים
- TsurTriger
- כתב צילום
- הודעות: 2096
- הצטרף: נובמבר 2010
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 182 פעמים
- קיבל תודות: 300 פעמים
שמעתי כבר את הסיפור הזה מעוד מישהו.
תנסה לפנות לחנות המקומית שבה רכשת את המצלמה.
תנסה לפנות לחנות המקומית שבה רכשת את המצלמה.
נערך לאחרונה על ידי TsurTriger ב 27/12/2012 22:53, נערך פעם 1 בסך הכל.
צור טריגר.
www.trigger-studio.com
www.trigger-studio.com
- TheWiz (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3252
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 246 פעמים
- קיבל תודות: 1434 פעמים
פניתי לחנות והם שלחו אותי ל-ע.דיגיטל בראשון לציון שעובדים עם Mack.
מה שמעניין שהטלפון של טלרם (אלה שלא שילמו ל-MACK) הוא כמו הטלפון של ע.דיגיטל.
ששאלתי את הבחור מ-ע.דיגיטל הוא אמר לי שהם קנו את מס' הטלפון של המפעיל הקודם.
אמר לי לשלוח את המצלמה והוא יטפל בזה.
עד כאן נראה שהאחריות בארץ טובה יותר מהאחריות בחו"ל....
עדכונים בהמשך, הולך לשים את המצלמה בחנות.
מה שמעניין שהטלפון של טלרם (אלה שלא שילמו ל-MACK) הוא כמו הטלפון של ע.דיגיטל.
ששאלתי את הבחור מ-ע.דיגיטל הוא אמר לי שהם קנו את מס' הטלפון של המפעיל הקודם.
אמר לי לשלוח את המצלמה והוא יטפל בזה.
עד כאן נראה שהאחריות בארץ טובה יותר מהאחריות בחו"ל....
עדכונים בהמשך, הולך לשים את המצלמה בחנות.
- TsurTriger
- כתב צילום
- הודעות: 2096
- הצטרף: נובמבר 2010
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 182 פעמים
- קיבל תודות: 300 פעמים
מאק מתנערים באופן מובן אך לא מובן מהאחריות.
מצד אחד, לא הועבר אליהם הכסף ולכן החוזה מולם לא קויים.
מצד שני, ביצעת registration לאחריות. מן הראוי היה שהם ישלחו הודעה לכל בעלי התעודה ברגע שהם רואים כי הכסף לא הועבר אליהם והאחריות לא בתוקף.
כך או כך, אני מקווה שאכן תקבל מענה והבעיה תיפתר.
מצד אחד, לא הועבר אליהם הכסף ולכן החוזה מולם לא קויים.
מצד שני, ביצעת registration לאחריות. מן הראוי היה שהם ישלחו הודעה לכל בעלי התעודה ברגע שהם רואים כי הכסף לא הועבר אליהם והאחריות לא בתוקף.
כך או כך, אני מקווה שאכן תקבל מענה והבעיה תיפתר.
צור טריגר.
www.trigger-studio.com
www.trigger-studio.com
- TheWiz (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3252
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 246 פעמים
- קיבל תודות: 1434 פעמים
סוף דבר:
ניגשתי לחנות קםקם בפ"ת שמהם קניתי את המצלמה, הבחור המקצועי שם בדק את המצלמה ואמר שנראה לו שהבעיה בעדשה (שאותה לא קניתי בחנות שלו), לקח עדשה שלו בחנות, בדקנו עם המצלמה שלי...... הכל עבד!
הוא בדק את העדשה, ניקה את המגעים, ניקה את העדשה, פירק את הפילטר וניקה אותו (זה סתם כי היה מלוכלך). חיברנו בחזרה ..... עבד!
היה כנראה לכלוך במגעים של העדשה עם המצלמה.
לסיכום:
חנות קםקם ציון 10 (תיקנו לי למרות שלא קניתי את העדשה מהם!)
חברה בין לאומית MACK ציון 0 (לא הודיעו שנגמרה האחריות)
שבת שלום.
ניגשתי לחנות קםקם בפ"ת שמהם קניתי את המצלמה, הבחור המקצועי שם בדק את המצלמה ואמר שנראה לו שהבעיה בעדשה (שאותה לא קניתי בחנות שלו), לקח עדשה שלו בחנות, בדקנו עם המצלמה שלי...... הכל עבד!
הוא בדק את העדשה, ניקה את המגעים, ניקה את העדשה, פירק את הפילטר וניקה אותו (זה סתם כי היה מלוכלך). חיברנו בחזרה ..... עבד!
היה כנראה לכלוך במגעים של העדשה עם המצלמה.
לסיכום:
חנות קםקם ציון 10 (תיקנו לי למרות שלא קניתי את העדשה מהם!)
חברה בין לאומית MACK ציון 0 (לא הודיעו שנגמרה האחריות)
שבת שלום.
על פי תעודת האחריות לא הותרת להם אימייל לחזור אליך.
ציפית שיתקשרו? ישלחו מכתב?
לדעתי מאק לא אמורים להודיע לך מכיוון שההתקשרות שלהם עם מי שמשלם להם, וזה לא אתה.
ציפית שיתקשרו? ישלחו מכתב?
לדעתי מאק לא אמורים להודיע לך מכיוון שההתקשרות שלהם עם מי שמשלם להם, וזה לא אתה.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY
- TheWiz (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3252
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 246 פעמים
- קיבל תודות: 1434 פעמים
[imgbig]http://thewiz.co.il/mack/Mack02.jpg[/imgbig]
נתתי להם מייל בהרשמה באתר שלהם. אני השחרתי אותו שהעלתי לכאן.... במיוחד ששלחו לי למייל אישור לביטוח. יכלו באותה דרך להודיע על ביטול הביטוח.
ההתקשרות היא איתי לא עם אף אחד אחר. בערך כמו שרכשת ביטוח של חברת הפניקס, נרשמת באתר שלהם, מופיע שיש לך ביטוח לדירה ל-5 שנים.
לאחר שנה הסוכן לא שילם להם או רב איתם או לא יודע מה, אתה חושב שהם לא ייצרו איתך קשר??
יש אחריות מינימאלית. לא חייבתי אותם לממש את הביטוח, המינימום זה להודיע ללקוח. זה לא חברה קקה מאיה.....
נתתי להם מייל בהרשמה באתר שלהם. אני השחרתי אותו שהעלתי לכאן.... במיוחד ששלחו לי למייל אישור לביטוח. יכלו באותה דרך להודיע על ביטול הביטוח.
ההתקשרות היא איתי לא עם אף אחד אחר. בערך כמו שרכשת ביטוח של חברת הפניקס, נרשמת באתר שלהם, מופיע שיש לך ביטוח לדירה ל-5 שנים.
לאחר שנה הסוכן לא שילם להם או רב איתם או לא יודע מה, אתה חושב שהם לא ייצרו איתך קשר??
יש אחריות מינימאלית. לא חייבתי אותם לממש את הביטוח, המינימום זה להודיע ללקוח. זה לא חברה קקה מאיה.....
- TheWiz (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3252
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 246 פעמים
- קיבל תודות: 1434 פעמים