פוסט פירגון ענקי לCrossover shop ולרועי על איכות שירות בלתי מתפשרת!
הזמנתי מקרוסאובר CX55 והגיעו להתקין את הטלוויזיה ברביעי האחרון (שבוע שעבר) בשעות הערב (18:00) ליתר דיוק.
התרגשתי כולי מההגעה המסך היה נראה חדש ותקין למעט הניילון הנדבק שהייתי צריך להוריד (מוכר לי שחייב להיות דבר כזה אבל לא ייחסתי אליו חשיבות)
שיחקתי בפלייסטיישן 5, נהניתי מנטפליקס והלכתי לישון.
בוקר למחרת, יום חמישי בעודי פותח את התריסים וקרני השמש נכנסות לחדר, אני מבין בשריטות על כל המסך! (אין לי חתול בבית) ובנוסף כמה מקומות שבהן יש מכות וסדקים קטנים, יכולים להסתכל בתמונות.
מיד חייגתי לרועי מקרוסאובר וציינתי בפניו שהדבר לא מתקבל על הדעת .
בלי היסוס, ובלי ניסיון לטייח דברים- הוא פתח קריאה מול ח.י ובשישי כבר קיבלתי אסמס לתיאום הגעת טכנאי.
הטכנאים הגיעו אתמול, שמו לב לשריטות ולפגיעות והתחילה שיחת ועידה עם המנהל האיזורי האם לשלוח טכנאי בכיר או להחליף את המסך באותו המקום.
לאחר דין ודברים בין הטכנאים עם המנהל שלהם (חייב לציין שהיו אדיבים והסכימו עם כל מילה שלי) התקבל האישור מהמנהל והמסך הוחלף למסך חדש *עם ניילון נדבק על המסך!*
מצרף לכם את התמונה של המסך החדש וההבדלים בין המסכים שקיבלתי .
לח.י שלום, איך מספקים דבר כזה ללקוחות לפני בדיקה? העיקר שלקחו את האחריות על עצמם והחליפו לי בלי בעיות.
חברים, שורה תחתונה: אין על השירות של קרוסאובר ובמיוחד על האדיבות של רועי.
פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
רועי הוא התותח הכי גדול בתחום גם במחירים ,בשירות ובאמינות.הדאגה ללקוח עומדת אצלו לפני הכל.
- Moto
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 316
- הצטרף: אוקטובר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 42 פעמים
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
שאפו ל-@Crossover-shop, הוכחה נוספת מדוע כדאי לרכוש בחנות מתמחה !
The following line is true
The previous line is false
The previous line is false
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
מבקש להעזר בניסיונך, האם המסך הראשון היה נטול מדבקה והאם על המדבקה של החדש יש סימן כל שהוא של המותג או משהו אחר שיזהה אותה כמקורית. הפוסט שלך מעורר מחשבות נוגות באשר לשאלה להיכן עובר המסך שהגיע אליך לראשונה. לא אוהב את התחושה המתעוררת שמדובר במסכים שהוחזרו ע"י לקוחות והיבואן מגלגל אותם לפרייארים שלא ישימו לב.
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
לרז הנסיך - מגיע לך הטוב ביותר אין ספק עברנו תהליך ארוך עד המסך! אז תתחדש ותהנה מגיע לך כל דקה של טיפול!
קצת סדר בדברים רק כדי שכולם יהיו רגועים ושלווים
למתקינים יש בממוצע ברכב 12 מסכים - כל קריאת שירות היא שונה בתכלית - יש התקנות חדשות - יש החלפות - יש מסכים זמניים וכו
ברכב היו מספר מסכי OLED 55CX אחת מהן היתה מסך זמני ללקוח שממתין למסך 86 שלא במלאי (לא לקוח שלנו של חנות אחרת)
המסכים הזמניים ארוזים כמעט באופן זהה למסכים החדשים - ח.י שומרים על האריזות ודואגים לציוד הזמני אצלהם במחסן כחדש
הטכנאים משכו מהרכב את המסך הלא נכון - המסך הזמני והעלו אותו ללקוח כחדש באי ידיעה
המסך ארוז עם באנדים כחדש לכל דבר כמובן כי הוא נארז ככה במחסן
כמובן שקל לראות - שהמסך לא חדש - כפי שרז ציין יש עליו פגמים קוסמטיים ובגלל זה הוא עבר למחסן מסכים זמניים
מיד שהבנתי שיש בעיה הפעלתי את השירות - שתוך יום עלו על הבעיה ותיאמו מייד החלפה למסך וזה אחרי בדיקה עם מנהל צוות הטכנאים בבית הלקוח מול המספר הסידורי של המסך שהגיע
זה לא משהו שקורה בדרך כלל - זה משהו בהחלט חריג
כמובן שכל לקוח היה יכול להתנהל מול ח.י ישירות להבנה של הבעיה והטיפול זה פשוט היה אורך מעט יותר זמן עד שהיה מגיע לגורמים הרלוונטיים לטיפול
כל המסכים החדשים מגיעים עם נילון נצמד על המסך - כן זה הפרמטר העיקרי להבין שקיבלת מסך חדש
כל שאר הדברים - לשים לב שאין מדבקה ירוקה על הפאה השמאלית או הימנית של הקרטון שבדרך כלל מעידה על מסך זמני \ מתיקון (במקרה הזה המדבקה לא היתה על הקרטון אבל היה טופס תואם ברכב)
בכל מקרה - אם יש ספק - תמיד מומלץ להיוועץ און ליין עם החנות - או לציין משהו שנראה לכם חריג כבר בזמן ההתקנה!!
שמח לעזור שאפשר
רועי
קצת סדר בדברים רק כדי שכולם יהיו רגועים ושלווים
למתקינים יש בממוצע ברכב 12 מסכים - כל קריאת שירות היא שונה בתכלית - יש התקנות חדשות - יש החלפות - יש מסכים זמניים וכו
ברכב היו מספר מסכי OLED 55CX אחת מהן היתה מסך זמני ללקוח שממתין למסך 86 שלא במלאי (לא לקוח שלנו של חנות אחרת)
המסכים הזמניים ארוזים כמעט באופן זהה למסכים החדשים - ח.י שומרים על האריזות ודואגים לציוד הזמני אצלהם במחסן כחדש
הטכנאים משכו מהרכב את המסך הלא נכון - המסך הזמני והעלו אותו ללקוח כחדש באי ידיעה
המסך ארוז עם באנדים כחדש לכל דבר כמובן כי הוא נארז ככה במחסן
כמובן שקל לראות - שהמסך לא חדש - כפי שרז ציין יש עליו פגמים קוסמטיים ובגלל זה הוא עבר למחסן מסכים זמניים
מיד שהבנתי שיש בעיה הפעלתי את השירות - שתוך יום עלו על הבעיה ותיאמו מייד החלפה למסך וזה אחרי בדיקה עם מנהל צוות הטכנאים בבית הלקוח מול המספר הסידורי של המסך שהגיע
זה לא משהו שקורה בדרך כלל - זה משהו בהחלט חריג
כמובן שכל לקוח היה יכול להתנהל מול ח.י ישירות להבנה של הבעיה והטיפול זה פשוט היה אורך מעט יותר זמן עד שהיה מגיע לגורמים הרלוונטיים לטיפול
כל המסכים החדשים מגיעים עם נילון נצמד על המסך - כן זה הפרמטר העיקרי להבין שקיבלת מסך חדש
כל שאר הדברים - לשים לב שאין מדבקה ירוקה על הפאה השמאלית או הימנית של הקרטון שבדרך כלל מעידה על מסך זמני \ מתיקון (במקרה הזה המדבקה לא היתה על הקרטון אבל היה טופס תואם ברכב)
בכל מקרה - אם יש ספק - תמיד מומלץ להיוועץ און ליין עם החנות - או לציין משהו שנראה לכם חריג כבר בזמן ההתקנה!!
שמח לעזור שאפשר
רועי
- tovtovtov
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 515
- הצטרף: דצמבר 2007
- שם מלא: tovtovtov
- נתן תודות: 51 פעמים
- קיבל תודות: 13 פעמים
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
השירות של רועי הוא בהחלט יוצא דופן לטובה.
חברים זה היתרון הכי גדול ...חוץ מהמחיר, בלקנות מכזה מקום
חברים זה היתרון הכי גדול ...חוץ מהמחיר, בלקנות מכזה מקום
LG 65CX
Receiver-Denon AVR-X4500
Speakers-SVS Ultra BS, Q Acoustics 3090, Morel SP-1
Sub-SVS SB2000
Receiver-Denon AVR-X4500
Speakers-SVS Ultra BS, Q Acoustics 3090, Morel SP-1
Sub-SVS SB2000
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
בהמשך להתייחסות של רועי בנושא הזה, התייחסות שלי ממוקדת לשאלה שלך.09/12/2020 10:01רועי51 כתב: ↑ מבקש להעזר בניסיונך, האם המסך הראשון היה נטול מדבקה והאם על המדבקה של החדש יש סימן כל שהוא של המותג או משהו אחר שיזהה אותה כמקורית. הפוסט שלך מעורר מחשבות נוגות באשר לשאלה להיכן עובר המסך שהגיע אליך לראשונה. לא אוהב את התחושה המתעוררת שמדובר במסכים שהוחזרו ע"י לקוחות והיבואן מגלגל אותם לפרייארים שלא ישימו לב....
המסך הראשון שקיבלתי הגיע ללא המדבקה הגדולה שעל המסך (שם חשדתי לראשונה אבל לא ייחסתי לזה יותר מידי חשיבות)
המסך השני הגיע עם המדבקה הגדולה שהטכנאים ביקשו שאני אסיר אותה.
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
רועי - תודה על ההבהרה.
אין ספק שרכישה בחנויות מתמחות זו הדרך הנכונה שיש עם מי לדבר הן לפני והן אחרי.
אין ספק שרכישה בחנויות מתמחות זו הדרך הנכונה שיש עם מי לדבר הן לפני והן אחרי.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
אני נשאר מעט סקפטי ברשותכם, למרות שאיני יודע כמובן. אבל אצלי מתעוררות שאלות, ראשית לאן הולכים המסכים המוחזרים ע"י לקוחות שקנו באתרים המאפשרים החזרה אחרי פרק זמן תוך כדי שימוש, שנית מה הבעיה לארוז מחדש מסך שהוחזר, הרי האריזה קיימת, מדבקה אין בעיה להדביק שוב, שלישית מתקשה קצת לקבל שמתקין אינו יודע שהטלויזיה שהוא מביא ללקוח אינה חדשה כשסימני ההיכר כה ברורים. הדרך היחידה לאמת טריות ובתוליות היא בדיקה של זמן השימוש בפועל שעבר על המסך שקיבלתם, אם אפשר לקבל את הנתון הזה בטלפון מאמין שגם בטלויזיה זה ניתן.
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
נשמע ממש רע
ככה עובדים ח.י. ?
לקוח קונה מסך חדש ומקבל משומש
לא שאלו את עצמם להיכן נעלם המשומש ?
ואם היו מתקינים אצל מישהו שלא רגיש, ככה היה נשאר.
ככה עובדים ח.י. ?
לקוח קונה מסך חדש ומקבל משומש
לא שאלו את עצמם להיכן נעלם המשומש ?
ואם היו מתקינים אצל מישהו שלא רגיש, ככה היה נשאר.
Re: פירגון ענקי לCrossOver קניית CX55
שוב ובהסתייגות המתבקשת שאיני יודע עובדתית, מעריך בזהירות שיש לא מעט קליינטים הסבורים שקיבלו מסך חדש ובעצם קיבלו יד שניה. ואגב אצלי אישית המסך הכי טוב שהיה לי ועדיין ישנו, הוא מסך פנסוניק 42 בן שבע שקניתי אותו בזמנו בידיעה שהוחזר ע"י לקוח שרצה גדול יותר, אבל גם יידעו אותי וגם קיבלתי הנחה נאה. רוצה להאמין שהאפשרות הזו שהעליתי, אינה נכונה, אבל אם כן זו שערוריה לא קטנה.