שחר צודק, באתרי הסחר: וואלה שופס, אולסייל, לאסט פרייס, פי אלף, עזריאלי, הייטק זון, ביג דיל, באליגם, ובחנות שלנו באיביי, יש שירות שנקרא 100% איתך שמאפשר בין היתר: 60 יום זכות החזרה מרגע קבלת המוצר - ללא אותיות קטנות, ובתנאי שהמוצר סופק מאיתנו ולא נאסף לבד ע"י הלקוח, מתנה על כל קנייה,
שילוח מהיר (בין גדרה לחדרה - מהיום להיום להזמנה שנכנסת עד שעה מסויימת) - נושא השילוח המהיר לא כולל את תקופת הבלאק פריידיי. יש מספר הטבות נוספות אבל זה העיקר.
נושא ההחזרה מאוד פשוט, וללא קשיים. המטרה היא הסרת חסמים ברכישה באונליין.
SONY - שירות, מחיר וההשוואה ל-LG
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
שלום,
אני רק לא מבין מדוע שתי החברות לא מוכנות להכניס באחריות כיסוי לצריבות במסכי האולד.
הדעה הרווחת היא שקשה מאוד לצרוב את המסכים של הדור הנוכחי, אלא אם מתעללים בהם ממש בצורה קיצונית.
אם כך- מה החשש?
הם יכולים להכניס סעיף, לפיו לקוח יהיה זכאי להחלפה אחת בלבד.
לפני מספר שנים הזמנתי מסך אולד של LG בגודל 55 עבור אבא שלי, בסוף נמלכתי בדעתי מחשש לצריבות והחלפתי לדגם אחר- 850
והנה כעת בדיוק שוב אותה סיטואציה.
הזמנתי מסך C8 בגודל 65, אלא שאז ראיתי שוב את הדיווחים על הצריבות, והתחלתי לדאוג, בגין העובדה שחברתי נוהגת "להיתקע" במשך שעות רצופות על אותו ערוץ ספיצפי, כך שהלוגו הארור, עלול לגרום לצרות צרורות.
לכן החלפתי למסך סמסנג Q9, אם כי עדיין לא ביטלתי את ההתקנה של ח.י הצפוייה ביום ראשון הקרוב בצהריים.
אגב אני קורא כאן שמועות על כך, שהמתקינים/ טכנאים של ח.י נוהגים להציע הרחבת אחריות, שלדבריהם כוללת גם כיסוי במקרה צריבות.
אם זה אכן נכון, אני עוד עשוי שוב להתהפך, ולהשאיר את ה-C8
אשמח אם מני יוכל לאשר או להכחיש סוגיה זו, למרות שהוא לא כותב כאן כנציג רשמי של ח.י.
תודה
אני רק לא מבין מדוע שתי החברות לא מוכנות להכניס באחריות כיסוי לצריבות במסכי האולד.
הדעה הרווחת היא שקשה מאוד לצרוב את המסכים של הדור הנוכחי, אלא אם מתעללים בהם ממש בצורה קיצונית.
אם כך- מה החשש?
הם יכולים להכניס סעיף, לפיו לקוח יהיה זכאי להחלפה אחת בלבד.
לפני מספר שנים הזמנתי מסך אולד של LG בגודל 55 עבור אבא שלי, בסוף נמלכתי בדעתי מחשש לצריבות והחלפתי לדגם אחר- 850
והנה כעת בדיוק שוב אותה סיטואציה.
הזמנתי מסך C8 בגודל 65, אלא שאז ראיתי שוב את הדיווחים על הצריבות, והתחלתי לדאוג, בגין העובדה שחברתי נוהגת "להיתקע" במשך שעות רצופות על אותו ערוץ ספיצפי, כך שהלוגו הארור, עלול לגרום לצרות צרורות.
לכן החלפתי למסך סמסנג Q9, אם כי עדיין לא ביטלתי את ההתקנה של ח.י הצפוייה ביום ראשון הקרוב בצהריים.
אגב אני קורא כאן שמועות על כך, שהמתקינים/ טכנאים של ח.י נוהגים להציע הרחבת אחריות, שלדבריהם כוללת גם כיסוי במקרה צריבות.
אם זה אכן נכון, אני עוד עשוי שוב להתהפך, ולהשאיר את ה-C8
אשמח אם מני יוכל לאשר או להכחיש סוגיה זו, למרות שהוא לא כותב כאן כנציג רשמי של ח.י.
תודה
Re: SONY - שירות, מחיר וההשוואה ל-LG
.
נערך לאחרונה על ידי BoByGab ב 13/01/2021 20:32, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: SONY - שירות, מחיר וההשוואה ל-LG
התקינו לי אתמול טלוויזיה של סוני ומתקינים היו מברימג.
אז מי נותן שירות לסוני?
אז מי נותן שירות לסוני?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: SONY - שירות, מחיר וההשוואה ל-LG
גם ל LG לדעתי....
אז איך יכול להיות הבדל בשירות אם זה אותה חברה?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: