מצרף את החוויה שלי עם LG השבוע
היה אמור להגיע אלי אתמול c1. אבל ברגע שאני עוזר לשליח לסחוב את ה טלויזיה החדשה אני רואה על הקרטון A1. מבאס. חיכיתי בסבלנות והנה הפתעה. אמרתי לעצמי השליח טעה ולקח את המוצר הלא נכון מהמשאית. התברר שהוא התקין את הC1 אצל הלקוח הקודם ונשאר לו רק A1 במשאית.. שהשליח הציע שהוא יחזור ללקוח הקודם ויקח את ה C1 אבל שאלתי אותו אם היא כבר מותקנת ונאמר לי שכן. והוא יארוז אותה בחזרה ויביא אלי. מן הסתם שסירבתי כי מה לעשות טלויזות היום זה מוצר רגיש ואני לא מחפש הפתעות.
עבור חצי שעה חוזר אלי מנהל כשלהו. ומנזה לשכנע אותי שזה אותו הדבר ואין ממה לדאוג. לא השתכנעתי ואמרתי או שתספקו מוצר חדש או שתבטלו את העסקה. אמר אין בעיה זה כבר לא יהיה היום. יחזרו אליך לתיאום חדש.
כמובן שלא חזרו. ונאלצי להתקשר היום לקראת סוף היום. עונה לי נציג חצוף שאומר יש לך הזמנה פתוחה ואספקה עד 10 ימים (מהיום).? אחרי שניסיתי להסביר לו את המצב. הוא התפשר ואמר שהספירה של ה10 ימים תהיה מאתמול. אמר שיש אפשרות רק שבוע הבא. אמרתי שאנסה לפנות לסוכן שרכשתי ממנו אולי הם יוכלו לעזור. אחרי הכל הטעות של ח.י. ברגע שלא יכלתי לתת לו אור ירוק על תאריך הוא פשוט ניתק.
אחרי זה התקשרה אלי עוד נציגה אמרה שההזמנות סגורות וניתן לספק רק שבוע הבא. ביקשתי שינסו בכל מקרה לספק השבוע. לאור העובדה שהטעות היתה שלהם. ולא היה שום ניסין ליצירת קשר מהם. ואם לא ההיתי מתקשר אליהם ופונה במייל ישירות ודרך הסוכן כנראה ההיתי ממשיך לחכות. הנציגה בודקת מה ניתן לעשות. (עשר דקות המתנה...) איזה כיף קיבלתי הצעה לשובר קפה ומאפה (אני לא צוחק)
אני מניח שמי שקיבל את הדגם שלי לא יודע שהוא קיבל שדרוג. אבל יתכן שבגליי הוא יקבל טרטור ושנמוך.
בכל מקרה מציע לכם לבדוק טוב טוב שאתם מקבלים את הדגם ששילמתם עליו ותוודאו שאתם מקבלים מוצר סגור והוא נפתח רק מולכם.
מחזיק אצבעות לקבל הפעם את הדגם הנכון. העדכן כשיגיע
חוות דעת לא טובה על שירות של LG
Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG
יש עומס ענק בגלל המכירות הגדולות מהימים האחרונים סביר שתהיינה תקלות אבל מבאס שלא הותקן לך בזמן
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- Kwodolemiatolis
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 30
- הצטרף: נובמבר 2021
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG
מונופול+אתיקת עבודה ישראלית=כל מיני סיפרום מהסוג.
העומס לא אמור לגרום לאנשי ח.י. שעובדים מולך להתחיל לנסות כל מיני קומבינות מגוחכות, זה כבר משהו אחר. הערך של מוצר open box יורד אוטומטית, והם להבנתי לא הציעו לך לפצות על זה.
אני די בטוח שהאיש שקיבל את C1 המיעודת לך ישאר איתה, ייקבל שדרוג במחיר שיראה סביר יחסית כי גם ח.י. לא ירצו לבזבז סתם עוד כמה מאת שקלים על עלות עבודה של מתקין+תובלה כדי לקבל למחסן טלוויזיה קצת משומשת.
תהנה מהמאפה
העומס לא אמור לגרום לאנשי ח.י. שעובדים מולך להתחיל לנסות כל מיני קומבינות מגוחכות, זה כבר משהו אחר. הערך של מוצר open box יורד אוטומטית, והם להבנתי לא הציעו לך לפצות על זה.
אני די בטוח שהאיש שקיבל את C1 המיעודת לך ישאר איתה, ייקבל שדרוג במחיר שיראה סביר יחסית כי גם ח.י. לא ירצו לבזבז סתם עוד כמה מאת שקלים על עלות עבודה של מתקין+תובלה כדי לקבל למחסן טלוויזיה קצת משומשת.
תהנה מהמאפה
- ilia987 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 180
- הצטרף: יוני 2010
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG
ברור שיש עומס וזה הגיוני.
אבל המאמץ הגדול של כמה נציגים שלהם לנסות לשנכע אותי לקבל מוצר פתוח שעבר הרכבה לדעתי זה מזלזל.
ובמקום להצטער על הטעות ולנסות לתקן אותה כמה שיותר מהר. ציפיתי שהם יצרו איתי קשר ולפחות שישתדלו לעשות מאמץ ולספק מהר יותר. בסוף יצא שאני צריך ליצור איתם קשר ואפילו זכיתי לקבל הצעה לשובר של קפה ומאפה כפיצוי .
אבל המאמץ הגדול של כמה נציגים שלהם לנסות לשנכע אותי לקבל מוצר פתוח שעבר הרכבה לדעתי זה מזלזל.
ובמקום להצטער על הטעות ולנסות לתקן אותה כמה שיותר מהר. ציפיתי שהם יצרו איתי קשר ולפחות שישתדלו לעשות מאמץ ולספק מהר יותר. בסוף יצא שאני צריך ליצור איתם קשר ואפילו זכיתי לקבל הצעה לשובר של קפה ומאפה כפיצוי .
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG
מסכים עם זה שלשכנע לקבל מסך פתוח לא מקובל.
וגם מסכים עם עניין החזרה ללקוח בזמן סביר - במידה והובטח.
בנוגע ללספק יותר מהר, גם מסכים. ואם לחשוב על זה, זו טעות שלהם, ואם נשארת בלי מסך בכלל לעוד שבוע אני חושב היית צריך לקבל עדיפות... אבל זה מה יש.
וגם מסכים עם עניין החזרה ללקוח בזמן סביר - במידה והובטח.
בנוגע ללספק יותר מהר, גם מסכים. ואם לחשוב על זה, זו טעות שלהם, ואם נשארת בלי מסך בכלל לעוד שבוע אני חושב היית צריך לקבל עדיפות... אבל זה מה יש.
Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG
טוב עשית, אין מצב שהייתי מסכים לקבל מסך שנפתח.
לא ברור איך אפשר בכלל לחשוב על אופציה כזו עבור הלקוח.
לא ברור איך אפשר בכלל לחשוב על אופציה כזו עבור הלקוח.
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG
הפתרון שהציע המתקין זה סיפור מארץ הסיפורים, לא מתאים לנותן שירות בישראל לשקר ככה בפרצוף.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG
אפקטיבית גם אם זה EVO הפיצ'ר כבוי, אז אין יתרון מעשי.
בכל מקרה, לא הייתי לוקח בשום אופן A1 על פני C1.
בכל מקרה, לא הייתי לוקח בשום אופן A1 על פני C1.
Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG
לא מדויק, אמנם מבחינת התמונה אין יתרון, אבל הפאנל עצמו מסוגל לעמוד בעומס גבוה יותר אז מקבלים מרחב ביטחון גדול יותר ולכן עמידות גבוה יותר לצריבות...