התנסות עם פורמט 9.1 + עדכונים מהשטח+תמונות

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #76 

istarmini כתב: ...ברעשים מסוג אחר שהוא ומשפחתו מייצרים
.
...
הוא סובל מגזים? :lol:

yaronm37
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 53
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

שבועיים לא פה וכבר החלפת את הציוד :lol:

נושא שלא נקרא #77 

קודם כל תתחדש (f) (Y) (Y)

אני מצטרף לאחרים ואומר שיש לך מערכת לתפארת, היה לי העונג והתענוג לשמוע אותה לפני חודש בערך.

מעניין שחזרת ל-TAG, כשהייתי אצלך מאוד שבחת את ה-ADA, אבל אם ה-TAG משובח אפילו יותר ועושה ניסים ונפלאות

אז תהנה אשרך.

מה שכן, ה-TAG לפחות לפי הביקורות שקראתי עוד כשהוא היה אצלך בפעם הראשונה, עושה רושם של מוצר הייאנד אמיתי

(עם תג מחיר של 5,500$ 8O )

שמע אני לא אתנגד בכלל לשים ידיים על כזה מגבר.

שמע עשית לי חשק עם כל ה-THX 9.1 באמת יש כזה הבדל??

אולי אני אכנה וגם אני ואתקין זוג נוסף.יש לי איזה זוג מדפיים סביר של CANTON.

רק חבל לי לכער את הקיר איפה שה-802D היפיופים האילו נמצאים 8) :lol: :wink:


אגב איתי:

אני חייב להודות שאני לא כל כך מרוצה מהכיול שעשיתי, ישבתי על זה לפני שבוע וחצי כשהיה לי זמן וגם הייתי לבד לא רעשים מיותרים, כיוונתי כפי שאמרת לי

אבל עדיין, הסאונד שמתקבל, הוא רזה לטעמי, לא מתרגש ממנו, למשל כמו שהתרגשתי אצלך.

למה זה לדעתך?

האם זה בגלל שזה INTEGRA וזה ONKYO?

האם זה בגלל שזה פרוססור ייעודי וזה רסיבר ?

האם זה בגלל ההגברות המשובחות שאצלך?

האם זה בגלל שאין לי סאב? (אז מה יש לי זוג טיטנים מקדימה וגם הסנטר מוציא באס מצויין)

מה אני לא עושה נכון.?!? :( :@

כמובן שה-5008 הוא בכל זאת עילוי ושדרוג מוצלח ומשמעותי על ה-ONKYO 989 שהיה לי לפני, אבל עדיין חסר

לי את ההתרגשות, את המעטפת שהרגשתי אצלך.

כולי קינאה (f)

תתחדש אחינו היקר 8)

9000es
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

Re: שבועיים לא פה וכבר החלפת את הציוד :lol:

נושא שלא נקרא #78 

yaronm37 כתב:
האם זה בגלל שאין לי סאב? (אז מה יש לי זוג טיטנים מקדימה וגם הסנטר מוציא באס מצויין)
...
הסאב זה חלק בילתי נפרד ממערכת קולנוע בייתי . התדר שהוא מקבל מיועד אך ורק בשבילו .

שתרכוש סאב איכותי תקבל נפח סאונד אחר לגמרי .

בהצלחה . (f)
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

Re: שבועיים לא פה וכבר החלפת את הציוד :lol:

נושא שלא נקרא #79 

9000es כתב:
yaronm37 כתב:
האם זה בגלל שאין לי סאב? (אז מה יש לי זוג טיטנים מקדימה וגם הסנטר מוציא באס מצויין)
...
הסאב זה חלק בילתי נפרד ממערכת קולנוע בייתי . התדר שהוא מקבל מיועד אך ורק בשבילו .

שתרכוש סאב איכותי תקבל נפח סאונד אחר לגמרי .

בהצלחה . (f)
...
(Y) גם שניים קטנים של 10" יכול להיות יופי :wink:

epony
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 10572
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 647 פעמים
קיבל תודות: 1368 פעמים

Re: שבועיים לא פה וכבר החלפת את הציוד :lol:

נושא שלא נקרא #80 

טלHD כתב:
9000es כתב:
yaronm37 כתב:
האם זה בגלל שאין לי סאב? (אז מה יש לי זוג טיטנים מקדימה וגם הסנטר מוציא באס מצויין)
...
הסאב זה חלק בילתי נפרד ממערכת קולנוע בייתי . התדר שהוא מקבל מיועד אך ורק בשבילו .

שתרכוש סאב איכותי תקבל נפח סאונד אחר לגמרי .

בהצלחה . (f)
...
(Y) גם שניים קטנים של 10" יכול להיות יופי :wink:
...
(Y) מסכים עם כל האמור לעיל - גם אני הייתי מתחיל עם סאב (אחד בינתיים :wink: ), מכייל מחדש ובוחן את התוצאה.

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #81 

איתי תתחדש (שוב...) (Y) (f)
כל פעם שעושה רושם שכבר אי אפשר לשפר יותר, אתה מגיע עם משהו חדש ומפתיע 8)
כל הכבוד על ההשקעה והחשיבה נון סטופ.

בהקשר למה שכתבת:
"ואשר ל-רמקולי האפקט הקדמיים( להבדיל מיימאהה והפרונט אפקט ה"מיותרים" שלהם בזמנו) ה-פרונט הייט פותחים יותר את הבמה הצליל נשמע כ-AUDIO SCREEN אחד, קולנוע אין לי מילים... "

במה שונה ה front hight של הפרוססור שלך לכל front hight אחר?
מזה ששמעת אצל החבר (שנתן לך את הרעיון לנושא) או מזה של יאמהה....

itay123 (פותח השרשור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #82 

טלHD כתב:איתי תתחדש (שוב...) (Y) (f)
כל פעם שעושה רושם שכבר אי אפשר לשפר יותר, אתה מגיע עם משהו חדש ומפתיע 8)
כל הכבוד על ההשקעה והחשיבה נון סטופ.

בהקשר למה שכתבת:
"ואשר ל-רמקולי האפקט הקדמיים( להבדיל מיימאהה והפרונט אפקט ה"מיותרים" שלהם בזמנו) ה-פרונט הייט פותחים יותר את הבמה הצליל נשמע כ-AUDIO SCREEN אחד, קולנוע אין לי מילים... "

במה שונה ה front hight של הפרוססור שלך לכל front hight אחר?
מזה ששמעת אצל החבר (שנתן לך את הרעיון לנושא) או מזה של יאמהה....
...
טל מה שלומך...הרבה זמן לא יצא לדבר...תודה על הברכות... (f)

הכוונה ל-front effects בזמניי ה-top art המוקדמים שלהם, וסדרת ה-209X הוותיקה והטובה עוד לפני...
בזמנו כאשר ניסיתי את ה-front effects, עם YAMAHA 2095 ו-YAMAHA AX1 זה נתן תחושה של מיקס לא טבעי עם הקדמיים...וגרם למריחה של הצליל..ממש לא התחברתי.

כיום אני מאמין ש-YAMAHA במיוחד בסדרה הנוכחית נשמעים נהדר במיוחד בעקבות שימוש בטכנולוגיית Dolby PRIIZ.

וכאמור אצל מכרי ששמעתי זה היה נשמע מצויין ונתן לי את "הפוש" האחרון בנושא.. :wink:

itay123 (פותח השרשור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

Re: שבועיים לא פה וכבר החלפת את הציוד :lol:

נושא שלא נקרא #83 

yaronm37 כתב:קודם כל תתחדש (f) (Y) (Y)

אני מצטרף לאחרים ואומר שיש לך מערכת לתפארת, היה לי העונג והתענוג לשמוע אותה לפני חודש בערך.

מעניין שחזרת ל-TAG, כשהייתי אצלך מאוד שבחת את ה-ADA, אבל אם ה-TAG משובח אפילו יותר ועושה ניסים ונפלאות

אז תהנה אשרך.

מה שכן, ה-TAG לפחות לפי הביקורות שקראתי עוד כשהוא היה אצלך בפעם הראשונה, עושה רושם של מוצר הייאנד אמיתי

(עם תג מחיר של 5,500$ 8O )

שמע אני לא אתנגד בכלל לשים ידיים על כזה מגבר.

שמע עשית לי חשק עם כל ה-THX 9.1 באמת יש כזה הבדל??

אולי אני אכנה וגם אני ואתקין זוג נוסף.יש לי איזה זוג מדפיים סביר של CANTON.

רק חבל לי לכער את הקיר איפה שה-802D היפיופים האילו נמצאים 8) :lol: :wink:


אגב איתי:

אני חייב להודות שאני לא כל כך מרוצה מהכיול שעשיתי, ישבתי על זה לפני שבוע וחצי כשהיה לי זמן וגם הייתי לבד לא רעשים מיותרים, כיוונתי כפי שאמרת לי

אבל עדיין, הסאונד שמתקבל, הוא רזה לטעמי, לא מתרגש ממנו, למשל כמו שהתרגשתי אצלך.

למה זה לדעתך?

האם זה בגלל שזה INTEGRA וזה ONKYO?

האם זה בגלל שזה פרוססור ייעודי וזה רסיבר ?

האם זה בגלל ההגברות המשובחות שאצלך?

האם זה בגלל שאין לי סאב? (אז מה יש לי זוג טיטנים מקדימה וגם הסנטר מוציא באס מצויין)

מה אני לא עושה נכון.?!? :( :@

כמובן שה-5008 הוא בכל זאת עילוי ושדרוג מוצלח ומשמעותי על ה-ONKYO 989 שהיה לי לפני, אבל עדיין חסר

לי את ההתרגשות, את המעטפת שהרגשתי אצלך.

כולי קינאה (f)

תתחדש אחינו היקר 8)
...
ירון, ירון (f)

תודה לך ידידי היקר...תמיד כיף לשמוע ממך... (Y)

אני מסכים עם קודמיי, הסאב בהחלט נותן את הערך המוסף, אני יודע שאתה לא כ"כ מאמין בעוד קופסת באס אצלך במיוחד אחרי שלקחת את ה-802 שלך...אבל כפע שחווית אצלי, אין תחליף לסאב גם עם שני בהמות מקדימה :wink:
וכמו כן, החלל אצלך גדול במיוחד יחסית והרמקולים אצלך הם קשים יחסית, מאוד יכול להיות שההגברה היא סוג של עקב אכילס אצלך...לא תדע עד שתכניס פאואר איכותי אצלך...

(f)

bariko
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #84 

איתי,

ברשותך כמה שאלות שמסקרנות אותי:

1. מה המרחק אצלך בין שני הרמקולים הקדמיים (ה-801), ובין כל אחד מהם לסנטר?

2. האם הרמקולים הקדמיים צמודים לקירות?
(זה לא כל כך ברור מהתמונות)

אצלי למשל, בעצתו של יוסי, נאלצתי לכנס אותם פנימה (בכדי להרחיק מקירות), וזאת על חשבון צמצום המרחק הכללי ביניהם, שהיה יכול אולי לספק יותר מרחב ובמה...



שבת שלום (f)

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”