מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



יחס מצויין מיורוקום


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #1  נשלח: ג' 30/10/2012 21:34
יחס מצויין מיורוקום

שאלתי שתי שאלות בפייסבוק, על אחת מהן לא הצליחו לענות ולכן ביקשו ממני לרשום להם את המספר שלי.
לא האמנתי אבל היום בצהריים מנהל מותג פנסוניק ביורוקום מר קובי בש התקשר עלי וענה לי על השאלה, בנוסף לכך דיברנו על המוצר והוסיף לי הרבה ידע בנוגע ליורוקום ומסכי פנסוניק בפרט.

כל הכבוד ליורוקום.
כן ירבו חברות שעל שאלה בפייסבוק מנהל מותג מתקשר ולא אחד מעובדי החברה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1566
מספר הודעות: 59028

 #2  נשלח: ג' 30/10/2012 21:50


_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7869

 #3  נשלח: ג' 30/10/2012 22:25

יורוקום - שירות מצויין
רק חבל שלא מביאים דגמי אירופה וכתוצאה מכך חלק נכבד ממוצרי פנסוניק לא מגיע לארץ הקודש
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 13208

 #4  נשלח: ג' 30/10/2012 23:45


_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: בנגקוק, תאילנד
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 281

 #5  נשלח: ד' 31/10/2012 0:52

בואו ואחדש לכם...

רכשתי לפני יותר משנה מקרן 4000 והייתי מאד מאוכזב מבעיית ה- Convergence, אשר ידועה ומופיעה בפורום AVS על גבי מאות עמודים...
לאחר שנלקח למעבדה והוחזר אליי כתקין לחלוטין, התעקשתי ודיברתי עם מנהל המעבדה, כמו כן בעזרת החנות ממנה רכשתי - חשמל נטו
יורוקום הסכימו לשלוח אליי טכנאי עם מקרן נוסף להשוואה...
לצערי הטכנאי הגיע עם מקרן בדיקות שמצבו עוד יותר גרוע משלי, אך זיהה את התופעה בשניהם (זליגות לכיוונים ושל צבעים שונים לחלוטין בשניהם) בשלי הזליגה פשוט לא הייתה נסבלת ופגעה בחדות התמונה. הטכנאי הבטיח שייעדכן את מנהל המעבדה...

כאשר יצא חזרה לרכב, עזרתי לו עם הציוד, ובתמימותי חתמתי לו על דוח שירות ריק שהבטיח שיימלא כשיגיע חזרה למעבדה...
למחרת כאשר התקשרתי למנהל המעבדה, התברר שאינו יודע על מה אני מדבר ושהטכנאי טען שלא מצא כל בעייה !!!
בקיצור טכנאי שלהם הוציא אותי "שקרן" וגם חתמתי על זה...

לבסוף מנהל חשמל נטו רחובות הוא שעזר והסכים לזכות אותי על מחירו של המקרן, אשר החלפתי באפסון 5500...


יורוקום הפסידו לקוח גדול מאד שרוכש במאות אלפים !!!

אני עם חברה של שקרנים ותחמנים לא אעבוד יותר !!!

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
doubledu
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 24, 2011
הבעות תודה: 47
מספר הודעות: 787

 #6  נשלח: ד' 31/10/2012 1:02

eyalgro כתב:
ובתמימותי חתמתי לו על דוח שירות ריק שהבטיח שיימלא כשיגיע חזרה למעבדה...



מי עושה דבר כזה? לפני 50 שנה עוד היה אפשר לתת אמון, אבל כיום...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: בנגקוק, תאילנד
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 281

 #7  נשלח: ד' 31/10/2012 1:53

לצערי אני עדיין מנסה לתת לאנשים קרדיט, שכנראה לא מגיע להם וחבל...

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirss
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 24, 2011
הבעות תודה: 58
מספר הודעות: 998

 #8  נשלח: ד' 31/10/2012 9:31

חן חן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
taoyossi (יוסי ביטון)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2006
הבעות תודה: 100
מספר הודעות: 5219

 #9  נשלח: ד' 31/10/2012 10:59

כל הכבוד תענוג לשמוע ....


אני עד היום חותם, נותן כסף מראש וכל פעם נצרב מחדש .....

_________________
ההודעה הראשונה שלי באתר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
puma1 (PUMA)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2012
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 1572

 #10  נשלח: ד' 31/10/2012 11:44

בגלל שאלה ששאלת וענו לך עליה אתה פותח דיון לשבח אותם על השירות ? מצטער להגיד אבל.... לאן שהגענו זה די עצוב זה בקושי המינומום של המינום מכל שירות לקוחות מה נסגר ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #11  נשלח: ד' 31/10/2012 12:19

תקרא שוב אוקיי?
שאלתי שאלה בפייסבוק ובמקום שעובד מהשירות לקוחות יחזור אלי, מנהל המותג של פנסוניק פינה מזמנו והתקשר אלי, השיחה ערכה 20 דקות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
puma1 (PUMA)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2012
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 1572

 #12  נשלח: ד' 31/10/2012 13:11

גם אם אני אקרא עוד 10 פעמים זה לא ישנה שום דבר, ממש לא רואה מה זה משנה מי ענה לך על השאלה, שתהיה גם סבתא של המנכ"ל ושתדבר איתך 7 שעות בטלפון, זה דיי מגוחך להודות לחברה שעונה על שאלות של צרכנים, אם זה מבחינתך שירות שראוי לדיון שיהיה בכיף, אמרתי את דעתי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #13  נשלח: ד' 31/10/2012 13:13

הרמתי איתך ידיים.
אין עוד יבואן רשמי של מסכי טלויזיה שיטרח לעשות את זה, כאשר בתחילת השיחה הוא אפילו לא יודע אם הלקוח רכש את המוצר או סתם מתעניין.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
puma1 (PUMA)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2012
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 1572

 #14  נשלח: ד' 31/10/2012 13:17

קודם כל אני לא יודע מה אחרים יעשו או לא וכנראה שגם אתה כי אני מניח שלא שלחת הודעות לכולם, דבר שני, זה שהרגילו את האנשים פה לחרא של שירות לא אומר שברגע שמישהו נותן לך מינימום שירות ( אם אתה רוצה לקרוא לזה בכלל שירות ) צריך להודות לו, וזה לא רלוונטי אם הוא יודע שקנית או לא קנית את המוצר ומה השאלה, באמת שדי מגוחך...

מה בדיוק יש לך להרים ידייים ? זה שלא מסכימים איתך לא אומר שאתה צודק, זאת חברה שאפשר להגיד עליה שיש לה שירות מעולה

http://www.hometheater.co.il/vt177438.חווית-שרות-מ...

לא מה שאתה פתחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #15  נשלח: ד' 31/10/2012 13:19

אל תשווה שירות של ארה"ב לפה אוקיי?
גם אני קיבלתי שירות נדיר שאין סיכוי לקבלו בארץ מלוג'יטק העולמית.

אני עדיין לא מבין למה למנהל מותג לבזבז זמן על לקוח זוטר.
זה לא רק בחברות ככה, ב99% מהעסקים בישראל מכל הסוגים מנהלים בכירים לא יוצרים קשר עם לקוחות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht