היי,
מקריאה של רוב הפוסטים האחרונים החלטתי ללכת על iClebo בבחירה שלי לשואב רובוטי (כנראה לדגם Arte).
השאלה היא אם לקנות בארץ או דרך ebay.
היתרונות הברורים של רכישה בארץ שהם שנתיים אחריות, חודש התנסות חינם ואופן הטיפול של רונן גרמו לי לשקול לקנות בכל זאת את המוצר בארץ למרות ההפרש במחיר שהוא כ-1000 שקלים.
השארתי ליבואן הודעה באתר לפני כשבוע ולא חזרו אלי.
כשניסיתי לתפוס אותם בטלפון, בפעם הראשונה לא היה מענה כלל ובפעם השניה קיבלתי מענה של שירות הודעות וכשהחלטתי לבסוף להשאיר להם הודעה, לא חזרו אלי.
הנציג אמר שהם "עמוסים מאד" שזה נחמד, אבל השאלה היא אם זה יכולת התגובה של שירות המכירות שלהם שאמור להיות השיא שלהם כי זה הכנסות, מה תהיה יכולת התגובה של שירות הלקוחות שלהם שהוא הוצאות ?
הייתי שמח לרכוש מהם רק את חלקי החילוף למוצר ולהסתפק בזה אך גם משימה זו ניראית לא פשוטה.
החנויות באיביי לא מוכרות חלקי חילוף ומצאתי רק אתר אחד בכל האינטרנט שמוכר פילטרים בלבד (מה עם מברשות צד, מברשת ראשית, וכו')
אשמח אם מישהו יכול להוסיף פה פרטים משלו לגבי איך התמודד עם תחזוקת הרובוט (iClebo) שלו או על כתובת נוספת בה ניתן לרכוש חלקי חילוף למוצר זה.
איכות השירות של יבואן iClebo
חג שמח לחברי פורום HT והתייחסות לאיכות השירות ו ICLEBO הדור הבא (SMART?)
fenderon,
תירוץ א: במהלך חודש פברואר העלינו קמפיין טלוויזיה לרובוט ניקוי החלונות שלנו - HOBOT. לא ידענו למה לצפות ועל אף שעיבינו את הצוות לא הצלחנו להתמודד עם למעלה מ 1500 פניות (!!!) מעבר לפניות הרגילות שלנו. בתחילת חודש מרץ הסרנו את כל הקמפיינים שלנו מהאוויר, ובכל זאת, נהנינו מגידול קיצוני בפניות, במכירות ובקריאות השירות והתמיכה. במהלך חודש אפריל ובכפוף למגבלות החג אנו מכניסים מרכזיה חדשה לשירות, מגייסים עוד עובדים לשירות לקוחות ומכירות ומתחילים הליך של מעבר למשרדים חדשים. משרדי חברת האם יישארו ברחוב דרך שלמה 46 תל אביב, הכתובת נוספת של משרדי ROBO-TEAM תפורסם בקרוב ( כרגע ברחוב ויטל 2 בתל אביב).
תירוץ ב: לצד הגדלת הפעילות של HOBOT חל גידול מרשים במכירות ICLEBO. זאת על אף שאנו עדיין בשיווק מדוד ומבוקר של הרובוט (יוזמת "חודש זכות החזרה מלאה" כולל גם למרבה הצער התמודדות עם גורמים שמנצלים זאת למטרות "פחות טובות" ומשהה כרגע קמפיין רחב אותו אנו מתכננים). הרובוט הפך למקדם המכירות הטוב ביותר של עצמו והגידול במכירות הוא קיצוני וגורם אף הוא למה שתיארת. תיארתי את יישום המסקנות ב "תירוץ א" .
אני חושב שמיותר שאפרט תירוצים נוספים. אני מכיר בעובדות שציינת ומתנצל על חוסר היעילות. לידיעתך, אנו תומכים ככל יכולתנו ובכפוף להגיון מסחרי גם באילו שבוחרים לייבא ביבוא ישיר כולל תמיכה טלפונית חינם ללא הגבלה וכך גם ננהג בך אם תחליט לייבא בעצמך. אבל הפער שציינת של 1000 ש"ח אינו נכון והחוויה שאתה עלול לחוות במקרה של תקלה מאפילה על החיסכון שתפיק מייבוא אישי. כאמור, בשבועות הקרובים המערך שלנו יפעל בצורה יעילה יותר. בינתיים ובכלל אתה מוזמן לפנות אלי ל 050-4753333 בכל נושא.
אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולענות גם על שאלות שנשאלו לגבי הדגם הבא של ICLEBO . ובכן, המפיץ האמריקאי נקט ביוזמה מוזרה והכניס את כל נציגי ICLEBO בעולם למבוכה. הוא פרסם תמונה של ICLEBO ARTE עם עיצוב פאנל עליון שונה, השאיל את שם הדגם הקודם - SMART - ופירט תכונות של דגם עתידי הכוללות WIFI.
ההבהרות שקיבלנו מחברת YUJIN , יצרנית ICLEBO הם שאכן מתוכנן דגם עתידי של ICLEBO שיכלול פונקציות WIFI ותכונות נוספות. אין כרגע צפי מתי הוא ייצא לשוק, כמה יעלה ומה יכלול. אני בספק אם מדובר במשהו שיקרה השנה.
בכל מקרה, לכשייצא אנו נאפשר מסלול שדרוג לכל מי שבבעלותו ICLEBO ARTE. פרטי השדרוג, תנאיו ופרטים נוספים יפורסמו כשהעניין יעמוד על הפרק.
תירוץ א: במהלך חודש פברואר העלינו קמפיין טלוויזיה לרובוט ניקוי החלונות שלנו - HOBOT. לא ידענו למה לצפות ועל אף שעיבינו את הצוות לא הצלחנו להתמודד עם למעלה מ 1500 פניות (!!!) מעבר לפניות הרגילות שלנו. בתחילת חודש מרץ הסרנו את כל הקמפיינים שלנו מהאוויר, ובכל זאת, נהנינו מגידול קיצוני בפניות, במכירות ובקריאות השירות והתמיכה. במהלך חודש אפריל ובכפוף למגבלות החג אנו מכניסים מרכזיה חדשה לשירות, מגייסים עוד עובדים לשירות לקוחות ומכירות ומתחילים הליך של מעבר למשרדים חדשים. משרדי חברת האם יישארו ברחוב דרך שלמה 46 תל אביב, הכתובת נוספת של משרדי ROBO-TEAM תפורסם בקרוב ( כרגע ברחוב ויטל 2 בתל אביב).
תירוץ ב: לצד הגדלת הפעילות של HOBOT חל גידול מרשים במכירות ICLEBO. זאת על אף שאנו עדיין בשיווק מדוד ומבוקר של הרובוט (יוזמת "חודש זכות החזרה מלאה" כולל גם למרבה הצער התמודדות עם גורמים שמנצלים זאת למטרות "פחות טובות" ומשהה כרגע קמפיין רחב אותו אנו מתכננים). הרובוט הפך למקדם המכירות הטוב ביותר של עצמו והגידול במכירות הוא קיצוני וגורם אף הוא למה שתיארת. תיארתי את יישום המסקנות ב "תירוץ א" .
אני חושב שמיותר שאפרט תירוצים נוספים. אני מכיר בעובדות שציינת ומתנצל על חוסר היעילות. לידיעתך, אנו תומכים ככל יכולתנו ובכפוף להגיון מסחרי גם באילו שבוחרים לייבא ביבוא ישיר כולל תמיכה טלפונית חינם ללא הגבלה וכך גם ננהג בך אם תחליט לייבא בעצמך. אבל הפער שציינת של 1000 ש"ח אינו נכון והחוויה שאתה עלול לחוות במקרה של תקלה מאפילה על החיסכון שתפיק מייבוא אישי. כאמור, בשבועות הקרובים המערך שלנו יפעל בצורה יעילה יותר. בינתיים ובכלל אתה מוזמן לפנות אלי ל 050-4753333 בכל נושא.
אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולענות גם על שאלות שנשאלו לגבי הדגם הבא של ICLEBO . ובכן, המפיץ האמריקאי נקט ביוזמה מוזרה והכניס את כל נציגי ICLEBO בעולם למבוכה. הוא פרסם תמונה של ICLEBO ARTE עם עיצוב פאנל עליון שונה, השאיל את שם הדגם הקודם - SMART - ופירט תכונות של דגם עתידי הכוללות WIFI.
ההבהרות שקיבלנו מחברת YUJIN , יצרנית ICLEBO הם שאכן מתוכנן דגם עתידי של ICLEBO שיכלול פונקציות WIFI ותכונות נוספות. אין כרגע צפי מתי הוא ייצא לשוק, כמה יעלה ומה יכלול. אני בספק אם מדובר במשהו שיקרה השנה.
בכל מקרה, לכשייצא אנו נאפשר מסלול שדרוג לכל מי שבבעלותו ICLEBO ARTE. פרטי השדרוג, תנאיו ופרטים נוספים יפורסמו כשהעניין יעמוד על הפרק.
- fenderon (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 228
- הצטרף: פברואר 2008
- נתן תודות: 27 פעמים
- קיבל תודות: 21 פעמים
תגובה ל- Iclebo
תודה על ההתייחסות, אני מתכוון לבדוק את זמינות הסלולרי מחר.
לגבי המחיר, על בסיס מה אתה קובע שהוא לא נכון ?
להלן קישור לאיביי לרכישת המוצר בעלות של כ - 1590 ש"ח כולל משלוח.
נניח והמוצר ייתפס במכס (קיימת הסתברות כלשהי שלא), תתווסף לו עלות מע"מ בסך כ- 286 שקלים, סה"כ כ- 1876 שקלים.
המחיר נכון להיום דרך היבואן בארץ ע"פ האתר p1000 הוא 2869 שקלים, כלומר הפרש של 993 שקלים.
איפה הטעות בחישוב ?
לגבי החסרונות, אני מודע אליהם:
- תשלום אחד לעומת פריסה לתשלומים
- אין אחריות / סרבול רב בהתנהלות מול המוכר
- אין חודש ניסיון
- אין פילטרים לשנה
כמו שאמרתי, אני מוכן לשקול רכישה דרך היבואן ולו רק בשביל השקט הנפשי שבמידה ואקבל מוצר שלא עובד הוא יוחלף לי, כך אני מקווה על בסיס החוויות שפורטו פה בפורום.
כל זה כמובן בהנחה שאני יכול להרים טלפון או להשאיר הודעה ולקבל מענה תוך זמן סביר.
לגבי המחיר, על בסיס מה אתה קובע שהוא לא נכון ?
להלן קישור לאיביי לרכישת המוצר בעלות של כ - 1590 ש"ח כולל משלוח.
נניח והמוצר ייתפס במכס (קיימת הסתברות כלשהי שלא), תתווסף לו עלות מע"מ בסך כ- 286 שקלים, סה"כ כ- 1876 שקלים.
המחיר נכון להיום דרך היבואן בארץ ע"פ האתר p1000 הוא 2869 שקלים, כלומר הפרש של 993 שקלים.
איפה הטעות בחישוב ?
לגבי החסרונות, אני מודע אליהם:
- תשלום אחד לעומת פריסה לתשלומים
- אין אחריות / סרבול רב בהתנהלות מול המוכר
- אין חודש ניסיון
- אין פילטרים לשנה
כמו שאמרתי, אני מוכן לשקול רכישה דרך היבואן ולו רק בשביל השקט הנפשי שבמידה ואקבל מוצר שלא עובד הוא יוחלף לי, כך אני מקווה על בסיס החוויות שפורטו פה בפורום.
כל זה כמובן בהנחה שאני יכול להרים טלפון או להשאיר הודעה ולקבל מענה תוך זמן סביר.
הסיכוי שחבילה כבדה וגדולה שכזו לא תיעצר במכס הוא כמעט אפסית.
כמו כן סביר להניח שתצטרך גם להוציא רשימון יבוא (עלות נוספת של 120-150 שח כמדומני) ועוד עמלות כאלו ואחרות.
בקיצור העלות כנראה תצא לך בערך 2400-2500 ובלי אחריות ולכן לא נראה לי כדאי.
אם הייתי מבריח אותו בתיק בעצמך זה משהו אחר, אבל במצב זה כמעט בוודאות תדרש לשלם מיסים כחוק.
כמו כן סביר להניח שתצטרך גם להוציא רשימון יבוא (עלות נוספת של 120-150 שח כמדומני) ועוד עמלות כאלו ואחרות.
בקיצור העלות כנראה תצא לך בערך 2400-2500 ובלי אחריות ולכן לא נראה לי כדאי.
אם הייתי מבריח אותו בתיק בעצמך זה משהו אחר, אבל במצב זה כמעט בוודאות תדרש לשלם מיסים כחוק.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים