סיפור עצוב בינתיים...
רכשתי NAS של ASUSTOR מ - NEWEGG בארה"ב (דגם 6104). ה - NAS נשלח לבית של קרוב משפחה ואני הבאתי אותו במהלך שהות שם.
עם חיבור ה - NAS הוא ביצע עדכון BIOS שעבר לכאורה ללא תקלה, באיתחול מחדש הוא סיים את חייו ומאז לא מתפקד יותר.
פניתי ל - ASUSTOR הסברתי את מהות התקלה והם עדכנו אותי שזאת תקלת חומרה (קצת מפתיע מאחר ואני הייתי ביטוח שהייתה בעיה שטעינת ה - BIOS ואולי אפשר לטעון מחדש אבל ניחה).
הם הפנו אותי ל - NEWEGG לצורך החלפה.
פניתי אליהם והם באמת תוך יום שלחו לי מספר RMA להחלפה ומספר שילוח ל - UPS (מארה"ב - עם זה אין לי בעיה זה ברור, ויש לי מספק חברים שנוסעים כך שאין לי בעיה לשלוח את זה). הבעיה שהם ציינו שהם חייבים את האריזה המקורית שכבר לא הייתה בנמצא. כשאמרתי להם שאין את האריזה המקורית הם פשוט נפנפו אותי להתקשר ל - ASUSTOR ושהם יטפלו בהחלפה.
מפה החלה סחבת מאוד מתסכלת של אחד שולח לשני ומי אמור לשלם את הוצאות השילוח ודיונים עד הודעה חדשה.
מעל חודש... NAS חדש לגמרי שהפך למשקולת לניירות.
בינתיים ללא פתרון
כמה מסקנות עד כאן:
1. יחי ההבדל בין NEWEGG ל - AMAZON... כשהייתה לי בעייה במכונת קפה שרכשתי באמזון גרמניה המכונה הוחלפה תוך שבוע עוד לפני ששלחתי את המכונה התקולה. בקיצור NEWEGG . חשבתי שאני חוסך כמה דולרים מתברר שהזול יקר כמו שמתברר תמיד.
2. שירות הלקוחות והתמיכה של ASUSTOR העולמית (אני כמובן מסייג מהיבואן בארץ שהוא לא כתובת לכל הארוע) פשוט עלוב!! הכל מתנהל באימיילים שנענים אחד ליומיים שלושה, וגם כשעונים בדכ לא על מה ששאלת....
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה