https://www.amazon.co.uk/Makita-DTD152Z ... B01861LGA2
דיל סופר משתלם בהתחשב בזה שבארץ עולה 200 ש"ח יותר
(ד"א בשביל לא להטעות בארץ אין אחרי שם הדגם את האות Z אני לא יודע אם זה כ"כ משנה בדגם למול הדגם של אמזון)
מברגת אימפקט Makita DTD152 לחברי פריים 280 ש"ח
- solidas (פותח השרשור)
-
- צייד דילים
- הודעות: 2847
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 278 פעמים
- קיבל תודות: 211 פעמים
@lion77
·טוב זה דבר ששווה לדעת, המוצר נפגם בתקופת האחריות?
איזו אחריות יש באיביי?
מי התערב לטובתך איביי או פייפאל?
אשמח אם תפרט, לא רק לטובתי אלא לטובת כל הפורום-אני בטוח שיש הרבה כאלה שלא יודעים איך לממש התערבות של איביי
לפני כמה שנים רכשתי באיזה דיל באיביי הארדיסק במחיר משתלם, הארדיסק הגיע פגום (אמנם חדש באריזה והכל אבל לא עובד) ואז נדרשתי לשלוח בחזרה את המוצר ולקבל החזר רק על ההארדיסק, את עלות המשלוח ספגתי לבד ולכן זה מעניין אותי עם מי דיברת
·טוב זה דבר ששווה לדעת, המוצר נפגם בתקופת האחריות?
איזו אחריות יש באיביי?
מי התערב לטובתך איביי או פייפאל?
אשמח אם תפרט, לא רק לטובתי אלא לטובת כל הפורום-אני בטוח שיש הרבה כאלה שלא יודעים איך לממש התערבות של איביי
לפני כמה שנים רכשתי באיזה דיל באיביי הארדיסק במחיר משתלם, הארדיסק הגיע פגום (אמנם חדש באריזה והכל אבל לא עובד) ואז נדרשתי לשלוח בחזרה את המוצר ולקבל החזר רק על ההארדיסק, את עלות המשלוח ספגתי לבד ולכן זה מעניין אותי עם מי דיברת
@solidas
·
קיבלתי זיכוי מלא על מחט לראש shure m97xe. המוכר מסין טען שהיא "jico" אבל שלח לי מחט של שור. מכיון שלא קיבלתי ממנו זיכוי על המשלוח ולא מסמכי החזרה משולמים גם השארתי את המוצר אצלי. איביי אמרו לי כל עוד לא אקבל כסף אני יכול מבחינתם להשאיר את המוצר. המוכר לא פנה אלי עד היום, התשלום הוחזר במלואו, המחט עדיין סגורה בקרטון... אם אני זוכר נכון פשוט התחלתי תהליך החזרה כמו באמזון ושם הסברתי להם את הבעיה אחרי כמה מיילים הם הצדיקו אותי וזיכו אותי. פשוט מאוד.
·
קיבלתי זיכוי מלא על מחט לראש shure m97xe. המוכר מסין טען שהיא "jico" אבל שלח לי מחט של שור. מכיון שלא קיבלתי ממנו זיכוי על המשלוח ולא מסמכי החזרה משולמים גם השארתי את המוצר אצלי. איביי אמרו לי כל עוד לא אקבל כסף אני יכול מבחינתם להשאיר את המוצר. המוכר לא פנה אלי עד היום, התשלום הוחזר במלואו, המחט עדיין סגורה בקרטון... אם אני זוכר נכון פשוט התחלתי תהליך החזרה כמו באמזון ושם הסברתי להם את הבעיה אחרי כמה מיילים הם הצדיקו אותי וזיכו אותי. פשוט מאוד.
- נחליאלי_לי
-
- חבר פעיל
- הודעות: 74
- הצטרף: דצמבר 2017
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 0
קיבלתי זיכוי מלא על מחט לראש shure m97xe. המוכר מסין טען שהיא "jico" אבל שלח לי מחט של שור. מכיון שלא קיבלתי ממנו זיכוי על המשלוח ולא מסמכי החזרה משולמים גם השארתי את המוצר אצלי. איביי אמרו לי כל עוד לא אקבל כסף אני יכול מבחינתם להשאיר את המוצר. המוכר לא פנה אלי עד היום, התשלום הוחזר במלואו, המחט עדיין סגורה בקרטון... אם אני זוכר נכון פשוט התחלתי תהליך החזרה כמו באמזון ושם הסברתי להם את הבעיה אחרי כמה מיילים הם הצדיקו אותי וזיכו אותי. פשוט מאוד....
אבל אתה לא נותן לו פרטים מלאים, לדעתי אתה אפילו מטעה ומבלבל.
אל תעלב, לא בא לתקוף.
רק אומר, שאתה מצייר תמונה של
תקנו מאיביי, כי גם שם ניתן לקבל שירות לאחר הרכישה
ומה אני בעצם מבין ממך?
שקיבלת שירות עבור משהו שכבר ידוע.
אם קונים מוצר מסוים ומקבלים משהו אחר - מקבלים שירות.
קח שתבין למה הוא מתכוון, מה שאין באיביי לפחות ממה שידוע לי:
קנית מקדחה.
אחרי 5 חודשים (בכוונה לא 180 יום)
5 חודשים, המקדחה לא עובדת יותר.
אתה תקבל שירות מאיביי?
עזוב את המוכר.
נצא מנקודת הנחה שהמוכר לא ירצה לעזור לך.
למה? כי נגיד הוא יודע שמה כבר תעשה.
באמזון אתה תקבל שירות גם אחרי 5 חודשים וגם אחרי 15 חודשים.
עכשיו הבנת?
כי לדעתי אתה מטעה אותו את הגולשים
בסדר... קח את זה בחשבון!, יש ביטוח קנייה אין אחריות בפועל. אבל ביטוח ל 60 יום יש לך על בטוח.
מה יקרה הלאה זה באחריות שלך. דע שאתה משלם פחות ומרוויח מזה מוצר שמרבית התקלות כבר מאחוריו אם לא קרו עד עכשיו.
שוב פעם אני מדבר איתך על אזור ה 200ש"ח, זה לא שאתה קונה אוטו.
המוכר לא יתחיל להתעסק איתך על מוצר שקנית ממנו במשלוחים מעבר לים, זה פשוט לא הגיוני, תדע מראש שמה שאתה קונה במידה ועובד/לא עובד הרווחת ובמידה ומתקלקל אז הפסדת.
לדעתי רוב הסיכויים שמוצר נהרס (לפחות עצלי, זה באשמתי. כן... אני הורס מוצרים ידוע)
לדעתי מי שרוצה להכנס למשפחת המקדחות האלו של MAKITA צריך סיפתח לפחות של מטען + סוללה. בלי זה. זה ממש לא פשוט.
אני את הסיפתח שלי התחלתי מה DREMEL 8200 ועכשיו יש לי מקדחה+אימפקט של BOSCH של 12V (אבל בדרמיל נשרף לוח האם)
ככה נכנסתי לסדרת ה BOSCH 12V
אבל אם ארצה משהו חזק יותר בעתיד, לא נראה לי שאתחיל להרכיב את ה MAKITA מ0
מה יקרה הלאה זה באחריות שלך. דע שאתה משלם פחות ומרוויח מזה מוצר שמרבית התקלות כבר מאחוריו אם לא קרו עד עכשיו.
שוב פעם אני מדבר איתך על אזור ה 200ש"ח, זה לא שאתה קונה אוטו.
המוכר לא יתחיל להתעסק איתך על מוצר שקנית ממנו במשלוחים מעבר לים, זה פשוט לא הגיוני, תדע מראש שמה שאתה קונה במידה ועובד/לא עובד הרווחת ובמידה ומתקלקל אז הפסדת.
לדעתי רוב הסיכויים שמוצר נהרס (לפחות עצלי, זה באשמתי. כן... אני הורס מוצרים ידוע)
לדעתי מי שרוצה להכנס למשפחת המקדחות האלו של MAKITA צריך סיפתח לפחות של מטען + סוללה. בלי זה. זה ממש לא פשוט.
אני את הסיפתח שלי התחלתי מה DREMEL 8200 ועכשיו יש לי מקדחה+אימפקט של BOSCH של 12V (אבל בדרמיל נשרף לוח האם)
ככה נכנסתי לסדרת ה BOSCH 12V
אבל אם ארצה משהו חזק יותר בעתיד, לא נראה לי שאתחיל להרכיב את ה MAKITA מ0
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
לא קונה שום דבר באיביי שמצריך אחריות - כי אין דבר כזה כמעט שם. רכשתי משם מצלמת ווידאו מוסלקת, עלתה כ 70 דולר, 4 חודש אחרי הפסיקה לעבוד. לך תדבר ללאמפה. על הסיפורים של זיכויים והחלפות ללא שאלות בכלל באמזון אני יכול לפרסם ספר. אז מי שמשווה פה שירות ואחריות של אמזון לאיביי, לא באמת התנסה עם שניהם.
ו legopart - רכשתי שואב מאמזון. אחרי 5 חודש הרצועה שמסובבת את הגלגל למטה הפסיקה לעבוד. אז אני הרסתי את זה? ואני צריך "להפסיד" כי המוצר התקלקל? איזו תודעת שירות זו בדיוק?!
שכל אחד יעשה את השיקול שלו, אבל צריך להבין שיש תהום עמוקה בין השירות שמקבלים באיביי לבין השירות באמזון (וזה בלי בכלל לדבר על תופעת הזיופים המאוד ענפה באיביי).
ו legopart - רכשתי שואב מאמזון. אחרי 5 חודש הרצועה שמסובבת את הגלגל למטה הפסיקה לעבוד. אז אני הרסתי את זה? ואני צריך "להפסיד" כי המוצר התקלקל? איזו תודעת שירות זו בדיוק?!
שכל אחד יעשה את השיקול שלו, אבל צריך להבין שיש תהום עמוקה בין השירות שמקבלים באיביי לבין השירות באמזון (וזה בלי בכלל לדבר על תופעת הזיופים המאוד ענפה באיביי).
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·lion77 כתב:@solidas
·
שירות איביי - יש עם מי לדבר. קיבלתי זיכוי מלא על מוצר וגם את המוצר עצמו לאחר שאיביי התערבו לטובתי....
כן, כששלחו לך מוצר שבכלל לא תואם למה שהזמנת, קרי רמאות של מוכר במקרה הרע, או רולטת רכישה במקרה הטוב. וגם אז היית צריך את איביי שתתערב, המוכר כנראה רחץ את ידיו מהסיפור. אז לא - זה לא שירות, זה דווקא נורת אזהרה לדעתי, כשאני מזמין מוצר אני רוצה לקבל את מה שהזמנתי ולא משהו אחר, ואח"כ להתעסק עם זיכויים/החלפות.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·legopart כתב:גוף בלבד, נראה אטרקטיבי.
אבל בשביל גוף בלבד אולי כדי כבר לקנות מ EBAY ולהשלים את הסט מסוללות ומטען...
זה הכי זול שמצאתי באיבי, 337 ש"ח ללא משלוח ומיסים, איך זה משתלם כשבדיל שפורסם זה 280 כולל משלוח ומיסים?
https://www.ebay.com/itm/Brand-New-Maki ... SwzahZf8v2
זה לא נקרא שיש שירות אם קנית מוצר וקיבלת משהו אחר. בזה גם פייפאל היו עוזרים לך (במידה ורכשת באמצעותם כמובן) ומחזירים לך את כל הסכום, ללא תלות באתר ממנו רכשת.lion77 כתב:@solidas
·
שירות איביי - יש עם מי לדבר. קיבלתי זיכוי מלא על מוצר וגם את המוצר עצמו לאחר שאיביי התערבו לטובתי....
גם אני משתדל לא לרכוש מאיביי. רק דברים קטנים אני רוכש משם (למשל כיסוי לטלפון או מתאמים וכו'). כפי שנאמר, יש שם גם בעיה קשה מאוד של זיופים, במיוחד בתחום הטיפוח/גילוח.
כל אחד שיעשה את השיקולים שלו אבל לבוא ולטעון באופן גורף בכל פעם שאין עם מי לדבר ? אין בעיה תביאו דוגמאות. לגבי מוצרים שצריך אחריות אני בכלל לא נכנס לזה, לא אני מטעה שאני טוען שאין עם מי לדבר, אתם מטעים אלא אם תביאו דוגמאות למברגה שקניתם באיביי והתקלקלה ולא קיבלתם שירות.
להחליט שאין עם מי לדבר באיביי ? מה רשום בעמוד המוצר באיביי, יש אחריות ? היא תקפה בישראל? צריך לבדוק כל עניין לגופו הרי אם קנית מוצר באיביי ללא אחריות מראש למי אתה בדיוק בא להתלונן שאין עם מי לדבר ? ואם קנית מוצר עם אחריות ולא קיבלת שירות באיביי אז באמת אין עם מי לדבר שם...
בכל אופן הטענה החוזרת פה בפורום שוב ושוב היא שאין שירות באיביי, בלי לפרט בלי להסביר וזה מה שמטעה.
אין לי שום אינטרס באיביי ואני לא מנסה לשכנע אף אחד לקנות שם, מעולם לא הזמנתי משם מוצרי חשמל או מוצרים שמצריכים אחריות. את רוב הקניות שלי עושה באמזון וגם משם אני משתדל להמנע ממוצרי חשמל גדולים שמצריכים אחריות, מעדיף לקנות בארץ במידה והמחיר הגיוני, ולקבל שירות הוגן גם לאחר ששנת האחריות למוצר מסתיימת (בשביל זה צריך גם למצוא חנות הוגנת ולשמור איתם על קשר טוב).
בהצלחה לכולם בקניות.
להחליט שאין עם מי לדבר באיביי ? מה רשום בעמוד המוצר באיביי, יש אחריות ? היא תקפה בישראל? צריך לבדוק כל עניין לגופו הרי אם קנית מוצר באיביי ללא אחריות מראש למי אתה בדיוק בא להתלונן שאין עם מי לדבר ? ואם קנית מוצר עם אחריות ולא קיבלת שירות באיביי אז באמת אין עם מי לדבר שם...
בכל אופן הטענה החוזרת פה בפורום שוב ושוב היא שאין שירות באיביי, בלי לפרט בלי להסביר וזה מה שמטעה.
אין לי שום אינטרס באיביי ואני לא מנסה לשכנע אף אחד לקנות שם, מעולם לא הזמנתי משם מוצרי חשמל או מוצרים שמצריכים אחריות. את רוב הקניות שלי עושה באמזון וגם משם אני משתדל להמנע ממוצרי חשמל גדולים שמצריכים אחריות, מעדיף לקנות בארץ במידה והמחיר הגיוני, ולקבל שירות הוגן גם לאחר ששנת האחריות למוצר מסתיימת (בשביל זה צריך גם למצוא חנות הוגנת ולשמור איתם על קשר טוב).
בהצלחה לכולם בקניות.
@Huber
·
השירות של אמזון מעולה ללא ספק, אבל גם הם לא חפים מטעויות בחודשיים האחרונים מצאתי את עצמי 3 פעמים מתעסק איתם בזיכויים והחזרות כאשר אמזון הוא המוכר, בין השאר על פונו סטייג' שהגיע עם שנאי אמ', בארץ דרשו ממני 180 שקל על שנאי מתאים כאשר כל הקדם עלה לי 240. נאלצתי להחזיר אותו. כאשר מתחילים במחלת הקניות באמזון אין סיכוי שלא להיתקל בטעויות... אבל הכל חלק מהחוויה⁦☺️⁩.
·
השירות של אמזון מעולה ללא ספק, אבל גם הם לא חפים מטעויות בחודשיים האחרונים מצאתי את עצמי 3 פעמים מתעסק איתם בזיכויים והחזרות כאשר אמזון הוא המוכר, בין השאר על פונו סטייג' שהגיע עם שנאי אמ', בארץ דרשו ממני 180 שקל על שנאי מתאים כאשר כל הקדם עלה לי 240. נאלצתי להחזיר אותו. כאשר מתחילים במחלת הקניות באמזון אין סיכוי שלא להיתקל בטעויות... אבל הכל חלק מהחוויה⁦☺️⁩.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים