הייתי בטוח שבמידה ומוצר שנמכר ע״י אמזון מתקלקל, אמזון מטפלת בבעיה.
דיברתי עם הצ'אט של אמזון לגבי האחריות במידה והמסך מתקלקל עוד שנה והם טענו שהמסך יהיה באחריות תחת LG Israel. ממקרה של חבר ולפטופ של LG שלא נקנה בארץ הבנתי אחרת.
ניסיתי ליצור קשר עם LG Israel (טלפון שיש באתר) ללא הצלחה.
להלן התכתובת מהצ׳אט של אמזון:
להלן המוצר שנשלח בצ׳אט: קישור (ניתן לראות שהוא נמכר ע״י אמזון)October 13, 2018 2:14:43 PM Nitish (CSA) : Till 30 days, we will take care of the product . However after that , only LG can help. They will definitely help you . It does not matter that from where product was purchased....
יתכן וחייתי בשקר עד עכשיו?
תודה