אמזון טוענים שמוצר שנמכר על ידם (לא צד שלישי) לא יטופל אחרי 30 יום

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Shasoosh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1705
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

אמזון טוענים שמוצר שנמכר על ידם (לא צד שלישי) לא יטופל אחרי 30 יום

נושא שלא נקרא #1 

אני שוקל לקנות מסך 34 אינצ' למחשב ב 3500 שקל מאמזון. (חסכון של 1000 שקל מהארץ)
הייתי בטוח שבמידה ומוצר שנמכר ע״י אמזון מתקלקל, אמזון מטפלת בבעיה.

דיברתי עם הצ'אט של אמזון לגבי האחריות במידה והמסך מתקלקל עוד שנה והם טענו שהמסך יהיה באחריות תחת LG Israel. ממקרה של חבר ולפטופ של LG שלא נקנה בארץ הבנתי אחרת.
ניסיתי ליצור קשר עם LG Israel (טלפון שיש באתר) ללא הצלחה.

להלן התכתובת מהצ׳אט של אמזון:
October 13, 2018 2:14:43 PM Nitish (CSA) : Till 30 days, we will take care of the product . However after that , only LG can help. They will definitely help you . It does not matter that from where product was purchased.
...
להלן המוצר שנשלח בצ׳אט: קישור (ניתן לראות שהוא נמכר ע״י אמזון)

יתכן וחייתי בשקר עד עכשיו?



תודה
נערך לאחרונה על ידי Shasoosh ב 14/10/2018 11:16, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אכן, באמאזון רשמית נותנים אחריות 30 יום (אתה יכול להחזיר מכל סיבה שהיא), ולאחר מכן האחריות היא של היצרן.
בפועל בכל המקרים ששמעתי במידה והיצרן לא נותן אחריות מקומית וניסית למצות את אפשרות התיקון / החלפה מול היצרן ולא החלפת, אמאזון הסכימו להחליף / לזכות.

BarDar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 489
הצטרף: ינואר 2015
מיקום: בין אור יהודה לפתח תקווה
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

המוצר לא נמכר ע"י אמזון, רק fulfilled. המוכר הוא Video & Audio center ולכן ההבדל בשירות.
מוצרים כאלה נהנים ממשלוח ותשלום מיסים מראש של אמזון, אבל לא מהשירות של אמזון.

עריכה- המוצר כן נמכר ע"י אמזון, קודם נכנסתי לקישור בלי להתחבר לחשבון והיה רשום לי מוכר אחר
נערך לאחרונה על ידי BarDar ב 14/10/2018 12:36, נערך פעם 1 בסך הכל.
אין שום סיבה שלא ללחוץ על "תודה"
תודה :)

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

בקישור המוצר נשלח ונמכר על ידי אמאזון.

BarDar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 489
הצטרף: ינואר 2015
מיקום: בין אור יהודה לפתח תקווה
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

@Nemesis

אחרי שהתחברתי למשתמש שלי עכשיו רשום שנמכר ע"י אמזון. קודם הביא אותי לדף מוצר שנמכר ע"י מוכר אחר ומבוצע ע"י אמזון. מוזר

meirmeir
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 39
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

בתכתובת שצירפת הנציג רושם שהאחריות תינתן ע"י LG, אל תצא מנקודת הנחה שמדובר ב-LG ישראל (אלא אם הנציג של אמזון כתב לך במפורש שהאחריות תינתן ע"י היבואן של LG בישראל ופשוט לא צירפת את התכתובת הזאת).

Shasoosh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1705
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

הוא רשם LG Israel שורה לפני.
זאת לא הפואנטה, אני הייתי תחת ההנחה שאמזון לוקחים אחריות במידה והמוצר צריך אחריות.
שיהיה ברור, השירות של אמזון הכי טוב שניתן להשיג בארץ. רק שלשום דיברתי איתם לגבי מסך דל שקניתי באמזון ממוכר צד שלישי שהתחיל לעשות בעיות. הם הוציאו לי שובר החזרה של 620 דולר תוך דקה. (למרות שמדובר על מוכר צד שלישי)
כמו שרשמתי למעלה, הייתי בטוח שהם לוקחים אחריות מלאה למוצרים שהם מוכרים. מוזר שהם מתחייבים רק לחלון של 30 יום.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”