שלום רב,
רכשתי מכשיר APPLE TV 4K
בשלב ההתקנה הראשוני,קיבלתי הודעה לפיה יש בעיה באמצעי התשלום שלי, ולכן לא ניתן בעצם להמשיך בשום פעילות.
נכנסתי לאתר דרך המחשב, וגיליתי שאכן מדובר בכרטיס אשראי ישן שבוטל.
ניסיתי להחליף לכרטיס אשראי פעיל חדש, אך משום מה מתקבלת כל הזמן הודעת שגיאה, לפיה לא ניתן לעדכן את אמצעי התשלום.
[imgbig]http://i66.tinypic.com/14soadc.jpg[/imgbig]
כנ"ל אותה הודעת שגיאה, גם כאשר קבעתי את חשבון הפייפאל שלי כאמצעי התשלום.
חיפשתי לקבל סיוע מהתמיכה שלהם , אך ברגע שאני לוחץ על Contact Apple Support, מתברר שאפשרות הסיוע היחידה הזמינה עבורי, היא להביא מכשיר לתיקון.
[imgbig]http://i68.tinypic.com/2je8qrs.jpg[/imgbig]
בקיצור, אשמח לדעת אם מישהו נתקל כבר בבעיה כזו, וכיצד ניתן לצאת מהברוך?
תודה רבה
בעיה עם חשבון Apple ID
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
·bariko כתב:Nimshos
ציינתי שהודעת השגיאה הופיעה גם כאשר בחרתי בחשבון הפייפאל.
Nemesis
שלילי.
אני מוגדר כמשתמש ישראלי.
אולי זה מה שסוגר לי את מרבית אופציות הסיוע, כולל צ'אט מול נציג שירות.
למיטב הבנתי יש להם תמיכה טלפונית, אבל בשפה האנגלית בלבד.
לצערי האנגלית שלי מאוד חלשה......
אם כך אין לי מושג. אני יודע שמאוד קשה להעביר כרטיס אשראי או פייפאל ישראלי בחשבון אמריקאי. אבל בישראלי לא יודע למה לא עובד.
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
תודה לכם חברים,
התקשרתי לתמיכה של אפל בארץ , אך לדברי הנציגה הם אינם יכולים לסייע בעניין חשבונות, לכן היא נתנה את הטלפון של התמיכה בשפה האנגלית.
כצפוי דיברתי עם הנציג בצורה מאוד מקוטעת וקלוקלת.
היא מצידה הקשיבה בסבלנות , לקחה ממני את ה-ID, ותוך דקה הודיעה שהעניין טופל, וכעת אוכל לנסות שוב לבצע את העדכון, כאשר היא ממתינה על הקו.
לשמחתי העדכון הצליח.
כעת נותר רק לקוות שאוכל לסיים בהצלחה עם הגדרות המכשיר, כי זה בעצם הייתה כל המטרה כאן...
התקשרתי לתמיכה של אפל בארץ , אך לדברי הנציגה הם אינם יכולים לסייע בעניין חשבונות, לכן היא נתנה את הטלפון של התמיכה בשפה האנגלית.
כצפוי דיברתי עם הנציג בצורה מאוד מקוטעת וקלוקלת.
היא מצידה הקשיבה בסבלנות , לקחה ממני את ה-ID, ותוך דקה הודיעה שהעניין טופל, וכעת אוכל לנסות שוב לבצע את העדכון, כאשר היא ממתינה על הקו.
לשמחתי העדכון הצליח.
כעת נותר רק לקוות שאוכל לסיים בהצלחה עם הגדרות המכשיר, כי זה בעצם הייתה כל המטרה כאן...
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים