מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



KSP - אין גבול לחוצפה, נכנסו לרשימת הספקים מהם אסור לקנות!


עמוד 3 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 54
מספר הודעות: 738

 #31  נשלח: א' 23/12/2018 10:18

לא הבנתי משהו...
לא מצא חן בעיניך משהו ?
תחזיר את המוצר ותקבל את כספך חזרה. יש חוק במדינת ישראל.

בפעם הבאה תזמין בחו"ל. גם תשלם פחות ברוב המקרים וגם תקבל שירות טוב יותר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 933
מספר הודעות: 5702

 #32  נשלח: א' 23/12/2018 16:37

Arie10" fgid="73760 כתב:
לא הבנתי משהו...
לא מצא חן בעיניך משהו ?
תחזיר את המוצר ותקבל את כספך חזרה. יש חוק במדינת ישראל.

בפעם הבאה תזמין בחו"ל. גם תשלם פחות ברוב המקרים וגם תקבל שירות טוב יותר.


·לא, הוא לקח, כי רכש במחיר שהיה טוב עבורו, ולא רצה לוותר על זה.
כך שהוא בעצם בחר להידפק.
ואחרי שרשמתי את איך שאני רואה את זה, אני עדיין חושב שהשירות שהוא קיבל היה מריר.
החל בישיבה בחוץ ועד השיחה עם ש"ל.
והלקח - מתבקש.
אז כן, תדיר משם את רגליך פותח דיון יקר, ותעשה כמוני, תרכוש באייבורי או כל מקום אחר. (אהמממ, אמזון)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1455

 #33  נשלח: א' 23/12/2018 20:11

amired13

אני בוחר לאמץ את התקנות שאתה פרסמת.

_________________
מוטי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 79
מספר הודעות: 995

 #34  נשלח: א' 23/12/2018 20:14

motico כתב:
Shasoosh

אתה צודק.
בחנות KSP, מיד אחרי ששילמתי על מכשיר סלולרי, המוכר "קרע" מיוזמתו את פס האטימה שעל הקופסא והוציא את המכשיר מהניילון. כל זאת כדי להראות לי שהמסך לא סדוק.
המוכר אמר שהוא חייב לבצע את הפעולה הנ"ל אחרי המכירה.
עכשיו הקופסא מוגדרת כ "פתוחה" ואם אני רוצה להחזיר את המכשיר במסגרת 14 ימי החוק, אני כנראה צפוי לויכוחים.


·זה קרה בזמן האחרון?
אם לא היית מסכים שיפתחו את המוצר, מה אז? לא יסכימו למכור לך אותו?

כפי שציינתי, קרו לי בדיוק אותם מקרים אבל לפני שנים רבות לכן אין לי כל כך תשובות לשאלות ששאלתי.
אני מניח שהיום הייתי מגיב אחרת לסיטואציה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1455

 #35  נשלח: ב' 24/12/2018 20:06

Shasoosh

זה קרה לפני שבוע באילת.
המוכר אפילו לא שאל אותי אם אני מסכים לפתוח את המוצר ולהסתכל שהכל שלם. הוא טען שהוא חייב לעשות כך.
אני מנחש שאם הייתי עוצר אותו לפני שחוד הסכין ביצעה חתך בפס האטימה של מכסה הקופסה, הוא היה אומר לי שהקניה על אחריותי ואם יתברר שלאחר פתיחת האריזה מסך המכשיר סדוק או דומה, KSP לא יקבלו את המכשיר בחזרה.

_________________
מוטי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 79
מספר הודעות: 995

 #36  נשלח: ב' 24/12/2018 23:00

כן, בדיוק כמו שזכרתי... אין מילים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 2497

 #37  נשלח: ג' 25/12/2018 14:27

לפני יומיים קניתי מקלדת מכנית ב KSP.
באתי הביתה, פתחתי את הקופסה, ולתדהמתי גיליתי שזו מקלדת בלי keypad.
היום הלכתי להחליף למקלדת אחרת.
המוכר פתח את הקופסה, בדק במשך 5 שניות, ולא שאל יותר שאלות.
המוצר היה פתוח אבל לא עשיתי בו כל שימוש, בדיוק כמו שכתוב במסמך שמקבלים מהם בכל קניה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 456
מספר הודעות: 4389

 #38  נשלח: ג' 25/12/2018 17:54

nir11
כנראה מוכר חדש. או שיעבירו אותו רענון נהלים, או שהוא יפוטר.

בחשיפה ראשונה ובלעדית, תרשים הנהלים הסודי שלהם!

1. דחה את הלקוח בטענה שאי אפשר להחזיר מוצרים פתוחים, כפי שנאמר בסעיף 32(ג)3(ד), בנספח 4 לחוזה המכירה שהלקוח חתם עליו ב-3 העתקים בזמן הקניה.
2. אם הלקוח מתעקש, אמור שהוא גרם נזק למוצר.
3. אם הלקוח מתעקש, אמור שהמוצר ילקח לבדיקת מעבדה ותשובה תשלח אליו.
4. גרור כמה ימים עד שבועיים ואז אמור ללקוח שהמעבדה מצאה קורוזיה, ואי אפשר להחזיר/להחליף.
5. אם הלקוח מתעקש, אמור שכבר עברו יותר מ-14 ימים מהקניה.
6. אם הלקוח מתעקש, אמור שלפנים משורת הדין ההחזרה תתאפשר, בניכוי 150 ש"ח + 20% מעלות המוצר.
7. אם הלקוח מתעקש, צטט משהו משפטי לכאורה וטען שהלקוח הסכים לזה.
8. אם הלקוח מתעקש, גרור עוד קצת את ההתכתבות/שיחות.
9. אם הלקוח מתעקש, החזר את הכסף, תוך אזכור "לפנים משורת הדין".
פרופיל | שלח הודעה | חפש
alvox
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 18, 2005
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 239

 #39  נשלח: ה' 27/12/2018 10:06

החברה הזות מפתיעה אותי, כל פעם מחדש. עוד בתחילת שנות האלפיים קניתי לוח אם, באתי הביתה וגיליתי שזה לא דגם שעליו שלמתי. חזרתי לחנות, אמרו לי "הא, טעות של מחסנאי, זה קורה." למה הטעויות שלהם אף פעם לא לטובתי?! בסדר, מוכנים להחליף בדגם הנכון? אין במלאי. אין במלאי!
היום יש לי עוד סיפור איתם. ב-16 לחודש מסרתי לחנות לוח אם, במסגרת האחריות. לאחר שמונה ימים סמס. מגיעה לחנות, המוכר אומר "למזלך נתנו לך לוח חדש, יותר טוב". בבדיקה מתברר שקבלתי לוח יותר חדיש, אבל שלי היה צ'יפסט Z170 והחליפו לי ב B250F נחות יותר. התקשרתי לתמיכה - קיר בטון. כתבתי מאיל ל support, שלושה ימים אין תגובה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 933
מספר הודעות: 5702

 #40  נשלח: ה' 27/12/2018 11:13

alvox

במילה אחת - אייבורי
בשלוש מילים - כל מקום אחר!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht