מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שערוריה! פרטנר מחייבת ציוד קצה שלה לטלפון VOB


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 435
מספר הודעות: 2280

 #16  נשלח: א' 28/07/2019 3:15

אריאלמו כתב:
בסוף מכר לי ראוטר משולב שלהם ... אין אפשרות לשים אותו אחרי הראוטר ואני חייב להשתמש בו לחיוג לספק.


כמו שכתבתי בהודעה הקודמת, למיטב הבנתי אחרים כן הצליחו להפעיל את הראוטר הזה כמתאם שיחות בלבד מאחורי ראוטר פרטי (כאשר הראוטר הפרטי עושה את החיוג לספק וה-WAN של הראוטר של הספק מוגדר כ-DHCP).

במקרה שלך, אני לא רואה שום פרטים מעבר ל"אין אפשרות" אז קשה להתייחס. אני מנחש שבמקרה הטוב לפחות ניסית לחבר אותו מאחורי ראוטר הפרטי אבל לא שינית את ה-WAN ל-DHCP. יתכן שנדרשים גם עוד שינויים בהגדרות, אני לא בטוח כי לא עשית את תהליך כזה בעצמי (אני משתמש בתאם שיחות פרטי מול anveo).

אני 99% שהחלק של ה-VOIP עובד בדיוק אותו הדבר בראוטר הנ"ל כמו במתאם שיחות שעבד לך במשך שנים אז אין סיבה טכנית שלא תוכל להמשיך להשתמש בו בדיוק באותו הצורה.

אריאלמו כתב:

לגבי הצעה לעבור לספק anveo, אני בכלל לא בטוח שזה הפתרון. קודם כל, בפרטנר לא שילמתי "דמי אחזקת קו", משום ששילמתי רק על שיחות יוצאות, וממילא השתמשתי בו לקבל שיחות מישראל. דבר שני, המספר שלי חשוב לי לשמר אותו כי הוא מספר זהב (הרבה ספרות חוזרות על עצמן) ורשום בכל החשבוניות שלי, כרטיסי ביקור, אתר וכולי לפניה של לקוחות. לא נראה לי שספק חו"ל יוכל לקבל ניוד של המספר...


א. "דמי אחזקת קו" לקו ישראלי עומדים על 2.25$ לחודש אם זה באמת סכום ששובר אותך, לא יודע מה להגיד לך. לפי החישוב שלי, אתה יכול לשלם את אחזקת הקו הנ"ל למעל 7 שנים ב-700 ש"ח שעולה הציוד של פרטנר.... דרך אגב שם לב שאם אתה מקבל מספיק שיחות נכנסות אז עדיף המסלול של ה-unlimited ב-4$.

אני מבין שעד עכשיו מצאת פירצה במבצעים של פרטנר שנתנו לך קו טלפון בחינם (כלומר בהפסד כלכלי עבורם) כי היו בטוחים שירוויחו על שיחות יוצאות במחיר מופקע (ואתה בכלל לא עושה שיחות יוצאות). מה לעשות יש קטע כזה של חברות עסקיות שבעצם כל המטרה שלהם זה להריווח ולא להפסיד כסף גם אם זה לא לרווחת הלקוחות שלהם.

ב. כמו שכבר כתבתי במגבלות מסוימות כן אפשר לנייד מספר ישראלי ל-anveo:
https://www.anveo.com/faq.asp?code=faq_did_portin
אם אני מבין נכון את המידע לעיל הניוד עולה סכום "צנוע" של 23$, בנוסף אפשר לנייד רק מספרים "רגילים" (ולא מספרי כוכבית או 1-800 ואני אפילו לא בטוח האם אפשר לנייד מספר של נייד 05X). כאמור לא עשיתי ניוד אז אני לא יכול להגיד כלום מניסיון אישי. יש מייל לפניות בנושא בקישור לעיל, אם זה אופציה שאתה שוקל ברצינות הייתי פונה אליהם לקבל עוד מידע לפני שאתה מחליט לעשות ניוד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eli84 (אלי)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 07, 2013
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 359

 #17  נשלח: א' 28/07/2019 13:47

eran405 כתב:
אני מבין שעד עכשיו מצאת פירצה במבצעים של פרטנר שנתנו לך קו טלפון בחינם (כלומר בהפסד כלכלי עבורם) כי היו בטוחים שירוויחו על שיחות יוצאות במחיר מופקע (ואתה בכלל לא עושה שיחות יוצאות). מה לעשות יש קטע כזה של חברות עסקיות שבעצם כל המטרה שלהם זה להריווח ולא להפסיד כסף גם אם זה לא לרווחת הלקוחות שלהם.


זו לא פירצה. יש הרבה קווים ישנים ב012 שעדיין קיימים במתכונת של 'דיברת שילמת' ואין לכך כל קשר לעובדה שנעשה בזה שימוש לא בארץ. עניין חו"ל לא רלוונטי בנושא הזה אלא העובדה שחברות התקשורת או משרד התקשורת לא מספקים גישה בסיסית לשם משתמש וסיסמה של שירות הVOB.



ציטוט:
אני 99% שהחלק של ה-VOIP עובד בדיוק אותו הדבר בראוטר הנ"ל כמו במתאם שיחות שעבד לך במשך שנים אז אין סיבה טכנית שלא תוכל להמשיך להשתמש בו בדיוק באותו הצורה.


לגמרי לא מדויק. חברות כמו פרטנר לא נותנות להשתמש בנתב שהם מספקות כברידג'. אני בארץ לא הצלחתי לקבל גישה כזו שיישאר אפילו סגור לאדמין שלהם רק שיישב אחרי הנתב שלי, לא היה אפשרי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
אריאלמו
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 30, 2019
מספר הודעות: 6

 #18  נשלח: א' 28/07/2019 15:15

eli84
·תודה אלי,
אני מסכים. המנוי שלי בפרטנר לא השתנה, אני בתוכנית של "לא דברת לא שילמת" ואכן לא משלם "דמי מנוי" או אחזקת קו, אבל משלם על שיחות יוצאות. וכל זה עבד לי יופי במשך שנים עד שהחארות החליטו להשבית את זה, בהפרה בוטה של החוזה בינינו, ובלי שום התראה. אז לא מספיק כל הזמן והאנרגיה שהוצאתי כדי להבין מה לעזאזל קרה, עכשיו אני עם מתאם שיחות מושבת ובלי אפשרות לעשות שימוש בקו.
במאמר מוסגר - כל החשבונות שהחברים פה מנסים לעשות לי, כמה שווה לי להתחיל לשלם בשביל קו בחו"ל, הם בכלל לא לעניין. אני לא מתכוון לשלם עבור ראוטר 700 שקל כאשר יש לי כבר ראוטר ומתאם שיחות שעבד עד לפני רגע, מה עוד שהראוטר שלהם לא יכול לעמוד אחרי הראוטר שלי בתור מתאם שיחות בלבד, אין אפשרות לעשות לו שום מניפולציה (לא ברידג' ולא כלום), ובכל מקרה הוא מיועד להיות מודם עם חייגן קודם כל, ורק ללקוחות פרטנר. אז למכור לי את הראוטר הזה היה שטות מלכתחילה, מזל שהצלחתי להחזיק אותו בזיכוי מלא.
עכשיו השאלה היא שוב, מה הדרך לחזור ולהפעיל את הקו? האם יש איזושהי דרך לגרום למתאם השיחות שלי לעבוד? האם אני צריך מכשיר אחר? האם יש דרך לחייב את פרטנר לחזור ולהפעיל את המתאם הנוכחי שלי? האם יש דרך לחייב אותם למסור לי את הפרטים של המנוי שלי, כך שאוכל להשתמש בו ע"ג תשתית וספק אחר מהם, ועם ציוד קצה משלי?
אלה אותן שאלות ששאלתי מלכתחילה, וחוץ מלנסות ולחנך אותי ש"אין מתנות חינם" ושראוי שאתחיל לשלם על מוצר שעד כה שילמתי עליו במתכונת מצומצמת, לא באמת התייחסו לשאלות.

מי שיש לו משהו חכם לומר, טכני או משפטי, מוזמן לכתוב.

אריאל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3751

 #19  נשלח: א' 28/07/2019 15:22

אריאלמו

המצב הזה ישאר כך כל עוד איין שום פנייה למשרד התקשורת בפגיעה בחופש הבחירה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3751

 #20  נשלח: א' 28/07/2019 17:09

אריאלמו כתב:


קראתי שוב את הקישורים ועדיין לא הבנתי אם מישהו נמצא בסיטואציה דומה ומצא פתרון.
כמו כן, מעניין אותי מה נסגר עם התביעה הייצגוית שהזכרתי

אריאל




הסכם פשרה |פרטנר תקשורת בע"מ, 012 סמייל טלקום בע"מ [27/03/2019]
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 435
מספר הודעות: 2280

 #21  נשלח: א' 28/07/2019 19:27

eli84 כתב:
זו לא פירצה. יש הרבה קווים ישנים ב012 שעדיין קיימים במתכונת של 'דיברת שילמת' ואין לכך כל קשר לעובדה שנעשה בזה שימוש לא בארץ. עניין חו"ל לא רלוונטי בנושא הזה אלא העובדה שחברות התקשורת או משרד התקשורת לא מספקים גישה בסיסית לשם משתמש וסיסמה של שירות הVOB.
·

אני לא מתווכח על העברית שלי וכנראה שבאמת "פירצה" זה לא המילה הכי מתאימה אבל תסביר לי איך חברת תקשורת לא מפסידה כסף על לקוח שיש לו קו ללא עלות חודשית ללא עלות לשיחות נכנסות ושאינו מבצע שיחות יוצאות. ברור שההפסד על לקוח כזה אינו גדול אבל עדיין עלות מסויימת יש בכל דבר כולל בנושא הזה. לאורך זמן חברה עסקית אמורה לקבל אך ורק לקוחות שהיא מריווחה עליהם סכום לא אפסי.


נערך בפעם אחרונה על-ידי eran405 בתאריך א' 28/07/2019 22:45, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 435
מספר הודעות: 2280

 #22  נשלח: א' 28/07/2019 19:41

אריאלמו
eli84
·

אתם יוכלים להתפלסף עד מחר אבל בתכלס, לפחות אצל סלקום הבאתי קישור ללקוחות שהצליחו להפעיל ראוטר דומה לשימוש של מתאם שיחות בלבד מאחורי ראוטר פרטי וללא הפיכת הראוטר של הספק למצב bridge. למיטב ידעתי המצב אצל פרטנר רק הרבה יותר נוח (במובן הזה) כי אין בעיה לקבל חיבור DHCP אז בכלל אין צורך בשום כניסה לממשק הניהול של הנתב שלהם. אם אני זוכר נכון היו דיווחים כאן בפורום על לקוחות שהצליחו את זה. בנוסף אם מדובר על לקנות מהם את הראוטר (ועוד ב-700 ש"ח?!) אז ברור שהם חייבים לתת לך את סיסמת ה-admin.

אם אתם מעדיפים לכתוב שזה בלתי אפשרי בשביל ההרגשה הטובה שלכם לכו על זה אבל זה לא הופך את זה לנכון. אני יכול רק לנחש שהמטרה העיקרית שלכם היא להוציא קיטור ולהתלונן על חברות עסקיות שלא מוכנות לתת לכם חבילות במחירי הפסד (עבורם).

הועלו כאן מספר פתרונות שכולם קבילים מבחינה טכנית אבל מה לעשות עולים סכום כסף מסויים, אמנם לא גדול אבל לא אפסי (כמו לדוגמא להשתמש בראוטר של פרטנר מאחורי הראוטר הפרטי ללא הצורך בתצורה של bridge או לנייד את קו הטלפון לספק בחו"ל).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eli84 (אלי)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 07, 2013
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 359

 #23  נשלח: ב' 29/07/2019 11:12

eran405 כתב:
אני לא מתווכח על העברית שלי וכנראה שבאמת "פירצה" זה לא המילה הכי מתאימה אבל תסביר לי איך חברת תקשורת לא מפסידה כסף על לקוח שיש לו קו ללא עלות חודשית ללא עלות לשיחות נכנסות ושאינו מבצע שיחות יוצאות. ברור שההפסד על לקוח כזה אינו גדול אבל עדיין עלות מסויימת יש בכל דבר כולל בנושא הזה. לאורך זמן חברה עסקית אמורה לקבל אך ורק לקוחות שהיא מריווחה עליהם סכום לא אפסי.


אני לא מסכים עם דעתך. חבילת לא דיברת לא שילמת, ריווחית או לא ריווחית, היא חוזה שנחתם בין חברת תקשורת ללקוח. ייתכן וזה שווק באותם זמנים בתור חבילה משלימה לקו אינטרנט כדי לנייד לקוחות מבזק. חברה עסקית עושה את השיקולים שלה, ברגע שזה לא חתום בזמן חייבת לכבד את הלקוח. היום קווים כאלה לדעתי לא משווקים, אבל הבעיה קיימת גם למי שמעוניין לחבר נתב פרטי ועדיין להשתמש באינטרנט ומשלם מחיר מלא על חבילת שיחות לקו VOIP.

הנושא הוא לא שיקולים כלכליים של חברה כזו או אחרת.

הנושא כולו הוא הקישור שעושים בחברות התקשורת בין קו VOIP לציוד שלהם. צא וחשוב אילו חברות תקשורת ישראליות היו יוזמות שלא ניתן יהיה לקבל את השם והסיסמה של הDSL. וכך חברות באופן שערורייתי היו משווקות ציוד שלהם. למרבה המזל זה לא קורה, אבל אין בזה לקווי VOIP הבדל.

כיום ששיחות סלולריות הם ללא עלות לפי יחידת שיחה אין צורך עוד מצד משרד התקשורת להכריח את החברות להסתיר את המידע מהציבור. לחברות זה נוח כדי למכור עוד ועוד ציוד שעליו הם מרוויחות כסף.

ראה למשל את הסרטון הבא, שבו אדם מרכיב בביתו בנתב פרטי קו, מקיש משתמש וסיסמה לVOIP ומחייג.



כך צריך להיות באופן הגיוני ופשוט וגם כדי לעודד את התחרות. אילו אני משתמש בקו אינטרנט של חברת פרטנר ורוצה להתנייד לסלקום, אני מוכרח לקנות ציוד חדש אך ורק עבור קו הטלפון.


ציטוט:
בנוסף אם מדובר על לקנות מהם את הראוטר (ועוד ב-700 ש"ח?!) אז ברור שהם חייבים לתת לך את סיסמת ה-admin.


לא מדויק. החברות מתנות את זה בחתימה על מסמך ויתור אחריות ומפסיקות לתמוך בכל בעיה שנוצרת מאותו זמן.



ציטוט:
אני יכול רק לנחש שהמטרה העיקרית שלכם היא להוציא קיטור ולהתלונן על חברות עסקיות שלא מוכנות לתת לכם חבילות במחירי הפסד (עבורם).


אני משלם חבילה במחיר מלא ונתקלתי בבעיה הזו כשנדרשתי לקנות נתב פרטי בשל צרכים מסויימים. לא ניתן היה להשתמש בSmartBox אפילו לא כמתאם שיחות.



ציטוט:
הועלו כאן מספר פתרונות שכולם קבילים מבחינה טכנית אבל מה לעשות עולים סכום כסף מסויים, אמנם לא גדול אבל לא אפסי


זה לא העניין לחלוטין. שם משתמש וסיסמה לקו הVOIP צריך להיות מוצג ללקוח שמשלם עבור כזה שירות ובאופן שרירותי ושערורייתי מחוייב לרכוש ציוד מיותר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 435
מספר הודעות: 2280

 #24  נשלח: ב' 29/07/2019 12:25

eli84 כתב:

זה לא העניין לחלוטין. שם משתמש וסיסמה לקו הVOIP צריך להיות מוצג ללקוח שמשלם עבור כזה שירות ובאופן שרירותי ושערורייתי מחוייב לרכוש ציוד מיותר.
·

כולנו מסכימים על הנושא הזה, אבל זה ממש לא חדש. אביא עוד פעם את השירשור הארוך שהתחיל ב-2014 ואני די בטוח שהבעיה/מחדל/שערוריה או איך שאתה רוצה לקרוא לזה הייתה קיימת גם הרבה קודם:
https://www.hometheater.co.il/vt208499.html

אחרים טוענים שהבעיה היא הוראות של משרד התקשורת ואני לא מכיר סיבה לא להאמין לזה. בהנחה שזה באמת המצב, אם אתה מרגיש כל כך חזק בנושא, מצויין, תרים את הכפפה ותמצא דרך להעיר את משרד התקשורת שיוריד את המגבלה הלא הגיונית הזו.

eli84 כתב:

אני משלם חבילה במחיר מלא ונתקלתי בבעיה הזו כשנדרשתי לקנות נתב פרטי בשל צרכים מסויימים. לא ניתן היה להשתמש בSmartBox אפילו לא כמתאם שיחות.
·

כלומר אתה עשית צעדים טכניים מסויימים לנסות לחבר את ה-SmartBox כמתאם שיחות בלבד מאחורי הראוטר הפרטי שלך ולא הצלחת. אתה לא מפרט בדיוק איזה צעדים עשית ולמיטב הבנתי זה גם עבר שכבר לא רלוונטי (לדוגמא לא תוכל לבדוק הצעות טכניות נוספות). למיטב זכורני היה שירשור ספציפית לגבי הפעלת ה-smartbox מאחורי נתב פרטי ואחרי הגדרות טכניות מתאימות זה כן עבד.

אם זה לא ברור, החברות לא תומכות בקונפיגורציה כזו בשום צורה ותלוי בחברה גם יכולות ממש "להתנגד" לקונפיגורציה הזו. גם זה לא דבר חדש ולא קשור בשום צורה להחלפה של מתאמי השיחות בראוטרים הכוללים מתאם שיחות מובנה: בזמנו הייתי במשך שנים עם מתאם שיחות של audio codecs של בזב"ל (עם קו ביתי שלהם כולל דמי אחזקה) והם פשוט עשו לי את מוות כל פעם שהייתי צריך משהו מהתמיכה הטכנית שלהם בגלל שהיה לי ראוטר פרטי (אם קשר ובלי קשר למתאם שיחות, שדרך אגב הטכנאי שלהם שהגיע בזמנו הסתבך בהתקנה של מתאם השיחות לפני הראוטר הפרטי ולכן מראש הם בעצמם התקינו לי אותו מאחורי הראוטר הפרטי ועדיין לא תמכו בקונפיגורציה ועשו לי את המוות בגלל זה על דברים לגמרי לא קשורים). עדיין בסופו של דבר הכל עבד במשך שנים.

הסיבה העיקרית שעברתי ל-VOIP "פרטי" מחו"ל היא בשביל גמישות בבחירת ספק האינטרנט וספציפית יש בעיה שמעל תשתית אנלימטד אף אחד משני הספקים לא מספק קו טלפון ביתי (יתכן והיום אפשר לעקוף את המגבלה ע"י חיבור של סלקום פייבר מעל תשתית אנלימטד; אנלימטד בעצמם לא משווקים חבילות של סלקום ונכון לשבוע שעבר עדיין האופציות היחידות שלהם הם אילו שמופיעות באתר שלהם). זה פשוט מדהים שמשרד יזם מיזם לתשתית אינטרנט מתחרה והוא חוסם את האופציה לקבל קו טלפון ביתי למי שרוצה להתחבר אליו (עוד טיעון שאתה יכול להשתמש בו אם אתה מרים את הכפפה מול משרד התקשורת).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaked
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2005
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 432

 #25  נשלח: ב' 29/07/2019 14:23

עד כמה שזוכר לי מהתקנון שלהם שימוש בחול זה הפרת הסכם.בהצלחה בהליך המשפטי ובהתעלמות מהסעיפים הלא נוחים לך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eli84 (אלי)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 07, 2013
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 359

 #26  נשלח: ב' 29/07/2019 14:32

eran405 כתב:

כלומר אתה עשית צעדים טכניים מסויימים לנסות לחבר את ה-SmartBox כמתאם שיחות בלבד מאחורי הראוטר הפרטי שלך ולא הצלחת. אתה לא מפרט בדיוק איזה צעדים עשית ולמיטב הבנתי זה גם עבר שכבר לא רלוונטי (לדוגמא לא תוכל לבדוק הצעות טכניות נוספות). למיטב זכורני היה שירשור ספציפית לגבי הפעלת ה-smartbox מאחורי נתב פרטי ואחרי הגדרות טכניות מתאימות זה כן עבד.

אם זה לא ברור, החברות לא תומכות בקונפיגורציה כזו בשום צורה ותלוי בחברה גם יכולות ממש "להתנגד" לקונפיגורציה הזו. גם זה לא דבר חדש ולא קשור בשום צורה להחלפה של מתאמי השיחות בראוטרים הכוללים מתאם שיחות מובנה: בזמנו הייתי במשך שנים עם מתאם שיחות של audio codecs של בזב"ל (עם קו ביתי שלהם כולל דמי אחזקה) והם פשוט עשו לי את מוות כל פעם שהייתי צריך משהו מהתמיכה הטכנית שלהם בגלל שהיה לי ראוטר פרטי (אם קשר ובלי קשר למתאם שיחות, שדרך אגב הטכנאי שלהם שהגיע בזמנו הסתבך בהתקנה של מתאם השיחות לפני הראוטר הפרטי ולכן מראש הם בעצמם התקינו לי אותו מאחורי הראוטר הפרטי ועדיין לא תמכו בקונפיגורציה ועשו לי את המוות בגלל זה על דברים לגמרי לא קשורים). עדיין בסופו של דבר הכל עבד במשך שנים.

הסיבה העיקרית שעברתי ל-VOIP "פרטי" מחו"ל היא בשביל גמישות בבחירת ספק האינטרנט וספציפית יש בעיה שמעל תשתית אנלימטד אף אחד משני הספקים לא מספק קו טלפון ביתי (יתכן והיום אפשר לעקוף את המגבלה ע"י חיבור של סלקום פייבר מעל תשתית אנלימטד; אנלימטד בעצמם לא משווקים חבילות של סלקום ונכון לשבוע שעבר עדיין האופציות היחידות שלהם הם אילו שמופיעות באתר שלהם ). זה פשוט מדהים שמשרד יזם מיזם לתשתית אינטרנט מתחרה והוא חוסם את האופציה לקבל קו טלפון ביתי למי שרוצה להתחבר אליו (עוד טיעון שאתה יכול להשתמש בו אם אתה מרים את הכפפה מול משרד התקשורת).


נראה לי שזה ויכוח עקר. אני לא מתייחס לחו"ל וכמובן הייתי עם פרטנר במשך שעות על הקו וביקשתי לעבור לנציגים אחרים וכולם הבהירו לי שמדובר במהלך בלתי אפשרי ולא ניתן להשתמש בו כמתאם שיחות בלבד. למעשה קו VOIP מחברת תקשורת ישראלית הוא רק עם נתב שנמכר על ידה שעלותו מגיעה ל700 ש"ח. מתאמי שיחות כמכשיר נפרד לא נתמכים על ידי חברות תקשורת בארץ, מה שפעם כן היה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 435
מספר הודעות: 2280

 #27  נשלח: ב' 29/07/2019 15:12

eli84
·

אם אתה מדבר על תהליך "רישמי" שהספק תומך בו אז כבר כתבתי מספר פעמים שהספקים לא עוזרים בנושא הזה (להיפך).

אם אתה מדבר על פתרון טכני שעובד גם אם הספק לא תומך בו אז היו כמה שהצליחו ושיתפו זאת כאן בפורום, כולל עם ראוטר בעל מתאם שיחות מובנה:

בשביל לחבר את הראוטר של הספק מאחורי הראוטר הפרטי, צריך שהראוטר של הספק יהיה מקונפג בחיבור DHCP ויקבל את החיבור לאינטרנט מהראוטר הפרטי. למיטב זכרוני אין עוד הגדרות שצריך לעשות אבל אם זה עדיין לא עובד זה לא אומר שאין אפשרות לעשות זאת כי תמיד יתכן שנדרשות עוד הגדרות בראוטר של הספק או בראוטר הפרטי. כמו שכבר כתבתי מבחינה טכנית אין באמת הבדל בין מתאמי השיחות שמגיעים בנפרד מהראוטרים שכוללים מתאם שיחות מובנה.

במקרים שאני מדבר עליהם שהצליחו, הראוטר של הספק משמש כראוטר מלא אבל לא מחובר אליו שום דבר חוץ מאשר מכשיר הטלפון הביתי ולכן אני אומר שהראוטר של הספק משמש כמתאם שיחות בלבד. כמובן אפשר גם לחבר מכשירים לראוטר של הספק והם יקבלו חיבור אינטרנט אבל הם יהיו מאחורי double NAT (כי יש שני ראוטרים).

ברור שבכל במקרים האילו הספק מתעקש שאין אפשרות לעשות (בדיוק כמו שכתבת). הספק פשוט מתקין את הציוד שלו ושם את הציוד הפרטי שלך בצד ואתה צריך להחזיר אותו ולחבר את הציוד של הספק מאחורי הציוד הפרטי בעצמך.

אם זה עדיין לא ברור אני לא יודע איך להסביר את זה. אני מקווה שלפחות החלק שזה שאתה לא הצלחת זה לא אומר שזה בלתי אפשרי ברור (וברור שזה שהספק אומר שמשהו בלתי אפשרי זה לא אומר שזה בלתי אפשרי). לדוגמא אני יכול להגיד שאי אפשר לג'נגל 3 כדורים כי אני לא מצליח אבל בכל זאת זה לא באמת בלתי אפשרי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eli84 (אלי)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 07, 2013
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 359

 #28  נשלח: ב' 29/07/2019 18:54

eran405 כתב:

בשביל לחבר את הראוטר של הספק מאחורי הראוטר הפרטי, צריך שהראוטר של הספק יהיה מקונפג בחיבור DHCP ויקבל את החיבור לאינטרנט מהראוטר הפרטי. למיטב זכרוני אין עוד הגדרות שצריך לעשות אבל אם זה עדיין לא עובד זה לא אומר שאין אפשרות לעשות זאת כי תמיד יתכן שנדרשות עוד הגדרות בראוטר של הספק או בראוטר הפרטי. כמו שכבר כתבתי מבחינה טכנית אין באמת הבדל בין מתאמי השיחות שמגיעים בנפרד מהראוטרים שכוללים מתאם שיחות מובנה.

במקרים שאני מדבר עליהם שהצליחו, הראוטר של הספק משמש כראוטר מלא אבל לא מחובר אליו שום דבר חוץ מאשר מכשיר הטלפון הביתי ולכן אני אומר שהראוטר של הספק משמש כמתאם שיחות בלבד. כמובן אפשר גם לחבר מכשירים לראוטר של הספק והם יקבלו חיבור אינטרנט אבל הם יהיו מאחורי double NAT (כי יש שני ראוטרים).


לחבר את הנתב של הספק כנתב ולהשתמש בנתב שרכשתי כמודם בלבד, לא בא בחשבון. הנתב של החברות חסום לאפשרויות שהייתי צריך כך שאין טעם בזה. גם עדיין אנחנו אוחזים בזה שכדי לעבור לחברה אחרת צריך להביא ציוד של אותה חברה, בהשכרה או ברכישה.

שהנתב smartbox יישב אחרי הנתב כנתב משני עבור השיחות ויקבל אינטרנט מהנתב הראשי שממשיך לעבוד ולתפקד כנתב המרכזי, זה לא הצלחתי. אם לזו הכוונה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 435
מספר הודעות: 2280

 #29  נשלח: ב' 29/07/2019 19:12

eli84 כתב:

שהנתב smartbox יישב אחרי הנתב כנתב משני עבור השיחות ויקבל אינטרנט מהנתב הראשי שממשיך לעבוד ולתפקד כנתב המרכזי, זה לא הצלחתי. אם לזו הכוונה.
·

כן בדיוק לזו הכוונה ולמיטב זכרוני אחרים הצליחו אפילו ספציפית עם ה-smartbox. ברב המקרים יהיה גם מודם פרטי בנפרד (כלומר מהקיר אתה מחבר מודם פרטי ואליו ראוטר פרטי ואליו, בין היתר, את ה-smartbox).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 60
מספר הודעות: 2046

 #30  נשלח: ג' 30/07/2019 8:10

אני מנוי בטלפוניה אצל בזק (אומנם לא בפס רחב אבל גם אצלהם מתאם השיחות עושה בעיות מול נתב שאינו של בזק
וכמה פעמים דיברתי עם התמיכה ונאמר לי שאני צריך להיות אצלהם ברקת האינטרנט ולקנות מהם נתב מה שמצביע על כך שבזק כופים על הלקוח בצורה סמוייה לקנות ולהיותמנוי שלהם בשאר המוצרים ועל ידי כך בעצם כל עניין הניידות לא מתאפשר
כתבתי מכתב למשרד התקשורת עלכך שבזך יוצרים הונאה סמוייה ,ממתין לתשובה .כדאי כלמי שנפגע מהפטנט במלוכלך הזה יכתוב למשרד התקשורת (למרות שזה גוף שנגוע בשחיתות שלא עוזר אולי כן תבוא ישועה )

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
(1) הבעות תודה: uh99
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht