מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



תקלות עם אינטרנט של פרטנר 40 מגה


   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
roei83
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 157

 #1  נשלח: ב' 12/08/2019 23:49
תקלות עם אינטרנט של פרטנר 40 מגה

שלום,
הצטרפתי לפטרנר לפני חודש וחצי והכל עבד תקין.
לפני שבוע התחילו תקלות, נורת ADSL של המודם לא דלקה, שלחו טכנאי לבדוק את התקלה, הטכנאי מצא שיש קצר בכבל של בזק והחליף ועזב את הדירה כאשר ה IP שאני מקבל מתחיל ב 10.23 שלטענתו זה תקלה של חסימה מבזק והשירות לקוחות עשה הזמנה מחדש לתשתית ומהיום אני מקבל IP שמתחיל ב 10.20 שזה אומר תקלה מפרטנר.
התמיכה הטכנית אומרים שלהם אין מה לעשות והם צריכים לשלוח שוב טכנאי.
מישהו יודע להגיד לי מה זה אומר IP שמתחיל ב 10.20 בפרטנר?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1030
מספר הודעות: 20475

 #2  נשלח: ג' 13/08/2019 8:39

10.20 זו תקלה שאין סנכרון מול בזק, עצה? תחזור לבזק, שיסדרו הכל כמו שצריך ואז תעבור שוב לשוק סיטונאי.
בזק עושים את המוות לטיפול בלקוחות שוק סיטונאי.

_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
roei83
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 157

 #3  נשלח: ג' 13/08/2019 8:43

זה יותר מידי טרטור, הייתי כבר מחובר דרכם ופתאום כל התקלות התחילו.

לא מבין מה הטעם לשלוח לי טכנאי הביתה שוב אם אין בעיות חומרה. הם פשוט חסרי מקצועיות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
roei83
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 157

 #4  נשלח: ג' 13/08/2019 9:50

עכשיו הם טוענים שטכנאי בזק כבר היה ותיקן משהו בתשתית וטכנאי של פרטנר אמור להמשיך מכאן.
יש משהו שהוא יכול לעשות בביקור עם תקלה כזו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
roei83
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 157

 #5  נשלח: ד' 21/08/2019 8:50

שבוע שעבר התקלה נפתחה אחרי שהיה אצלי טכנאי של פרטנר ואחר כך טכנאי של בזק ואחר כך שוב טכנאי של פרטנר באותו יום.
ומאתמול בערב שוב אותה תקלה, זה פשוט ביזיון ששוב צריך להקים אם התשתית כי הם יצאו מסנכרון.

הפתרון של פרטנר זה לעבור לתשתית של הוט וזה כל מה שהם אומרים כל הזמן. אני לא מבין הם רוצים להעביר לקוחות להוט?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht