היי רציתי לשתף אתכם בחווית לקוח שלי.
התייעצתי מספר ימים בפורום הזה איזה טלוויזיה לקנות ולאחר שעזרו לי כאן זיפזפתי בזאפ על מנת לחפש את RU7400 של סמסונג, מצאתי חנות בשם ע***י, שהייתה בין הזולים בזאפ, ורכשתי את הטלוויזיה מהם בהנחה משמעותית נוספת שהואילו בטובם ונתנו לי אחרי שיה סיפור עם דגם אחר שרציתי ולא היה להם אותו מיבואן רשמי הNU7400 אז הציעו לי את ה RU ובגלל המחיר לא כל כך רציתי אז הם עשו הכל על מנת שאצא מרוצה ועם מחיר שלא קיים בשום מקום שחיפשתי בו ברשת, זמן האספקה שתיאמו לי היה 3 ימים ולא 7, ונציג החברה דאג להתקשר אליי לפחות פעמיים כדי לוודא שהכל בסדר, כמו כן הטלויזיה הגיעה היום עם אפליקציית מעכב מדהימה מטעם היבואן הרשמי סמסונג שראיתי בכל רגע נתון הייכן נמצא השליח, מה שמו ומספר הפלאפון שלו, הגיע השליח והיה אדיב ומקצועי בצורה יוצאת דופן.
ביום חמישי התקשרתי לסמליין כדי לקבוע התקנה וקבעו איתי ליום שלישי שזה לא מובן מאליו בדרך כלל המתנה ארוכה יותר, וגם מעטמם דאגו ויצרו איתי קשר פעם אחת לוודא שהכל בסדר. אבל היום היה השיא, נציגה מטעם סמסונג יצרה איתי קשר לבד ואמרה לי שהיא רואה שסופקה לי היום הטלוייזיה ואם ארצה שמועד ההתקנה יוקדם למחר בבוקר.... כמובן ששמחתי והודתי לה ואני חייב להגיד שכל השתלשלות העניינים יצרה בי רושם עמוק מאוד של מקצועיות, איכפתיות ושירות מעל המצופה !!.
רכשתי בעבר המון מוצרים וטלויזיות ומעולם לא נתקללתי בשירות כל כך אדיב ומדוייק יש להגיד מצד כל הגורמים, גם החנות גם היבואן גם החברה וגם חברת השילוח.
החלטתי להעלות את זה על הכתב בגלל שכל הזמן הייתי שומע על אנשים שאו רים שהשירות של סמסונג גרוע וכו'.. לא יודע מה החוויה שלהם אבל אני אחזור לקנות רק שם בעתיד.
הבהרה: אין לי שום קשר אישי או עסקי עם אחד החברות האלו אני לקוח מרוצה וזה הכל שלא תחשבו שאני מפרסם אותם או משהו כזה..
שירות מדהים של סמסונג /והבחנות ממנה רכשתי
שירות מדהים של סמסונג /והבחנות ממנה רכשתי
נערך לאחרונה על ידי Edencoh ב 08/09/2019 16:05, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
@Edencoh
·
1. קודם כל ממליץ לך למחוק או לערוך את השרשור כי אסור לפרסם פה חנויות.
2. לגבי השירות של אלקטרוניקס פרו אני חוויתי איתם שירות גרוע ביותר קבעו לי התקנה לטלווזיה חדשה לעוד שבוע וחצי !! . ביום התתקנה אחרי שבוע וחצי !!הטכנאי עוד אומר לי שהןא מאחר בכ40 דקות . בסוף בא טכנאי לבד לא מקצועי בקושי יודע מה הוא עושה לא הלך לפי הוראות היצרן . ביקש שאני יעזור לו הרבה פעמים . וזה לא רק אני חוויתי שירות כזה ,תחפש בפורום ובגוגל ...
·
1. קודם כל ממליץ לך למחוק או לערוך את השרשור כי אסור לפרסם פה חנויות.
2. לגבי השירות של אלקטרוניקס פרו אני חוויתי איתם שירות גרוע ביותר קבעו לי התקנה לטלווזיה חדשה לעוד שבוע וחצי !! . ביום התתקנה אחרי שבוע וחצי !!הטכנאי עוד אומר לי שהןא מאחר בכ40 דקות . בסוף בא טכנאי לבד לא מקצועי בקושי יודע מה הוא עושה לא הלך לפי הוראות היצרן . ביקש שאני יעזור לו הרבה פעמים . וזה לא רק אני חוויתי שירות כזה ,תחפש בפורום ובגוגל ...
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
@Edencoh
·אפילו בסדום מצאו צדיק אחד
כנראה שגם אתה מצאת צדיק
לגבי אלקטרוניקס פרו אני אומר "היהפך כושי עורו ונמר חברברתיו?"
·אפילו בסדום מצאו צדיק אחד
כנראה שגם אתה מצאת צדיק
לגבי אלקטרוניקס פרו אני אומר "היהפך כושי עורו ונמר חברברתיו?"
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
@eldan
·סורי לא ידעתי לגבי השם... ערכתי עכשיו., ודבר שני דיברתי על החוויה האישית שלי.... ברור לי שיש כאלו שחוו חויות הפוכות ורעות
·סורי לא ידעתי לגבי השם... ערכתי עכשיו., ודבר שני דיברתי על החוויה האישית שלי.... ברור לי שיש כאלו שחוו חויות הפוכות ורעות
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
· תשאל את המנהלים .shmizan כתב:@eldan
·אסור לפרסם חנויות? אני רואה פה המון חנויות שעולות בפוסטים שונים, שוב ושוב...
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
בהחלט מותר לציין בפורום שמות של נותנים שירות / חנויות / יבואנים. אין צורך לצנזר במידה ולא מדובר בפרסום בריש גלי.
עניינית לגבי הפוסט, שמח שאתה מרוצה. פעם ראשונה שאני שומע על קיומה של מערכת כזו של מעקב (ובכלל שיש תקשורת מול קבלן השירות של היבואן). נחמד. אבל, בכל זאת - מדובר בחווית שירות בקניה. מרבית התלונות עליהם (סמליין + אלק' פרו) בפורום הן תלונות של שירות לאחר המכירה ושירות בהקשר של מימוש אחריות על מוצר.
עניינית לגבי הפוסט, שמח שאתה מרוצה. פעם ראשונה שאני שומע על קיומה של מערכת כזו של מעקב (ובכלל שיש תקשורת מול קבלן השירות של היבואן). נחמד. אבל, בכל זאת - מדובר בחווית שירות בקניה. מרבית התלונות עליהם (סמליין + אלק' פרו) בפורום הן תלונות של שירות לאחר המכירה ושירות בהקשר של מימוש אחריות על מוצר.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
·קניתי את הדגם תחת המלצתכם כאן בפורום, פניתי לכאן כי אמרו לי שכאן אקבל חוות דעת מקצועית. אין לי ולנותני השירות שום קשר מלבד חנות לקוחGad007 כתב:לא נשמע כמו פוסט אמין, כי מי פותח משתמש חדש רק בכדי לרשום ביקורת חיובית על שירות או חנות? בלי קשר, רכשת מסך מדגם כניסה פשוט. איכות השירות נמדדת לא בהספקת המוצר, אלא ברגע שהוא מתקלקל, ולפי ההיסטוריה, הסיכוי לכך דיי גדול......
@Gad007
·
לא צריך לפתוח בציד מכשפות על כל פוסט שאתה לא מסכים איתו.
לפותח הפוסט היתה חוויה חיובית עם סמליין/אלקטרוניקס פרו והוא החליט לפתוח על זה פוסט - זכותו.
באותה מידה לי ולאחרים היתה חוויה שלילית איתם, ופתחנו פוסטים בנושא ושיתפנו אחרים.
כל דעה היא לגיטימית, ושום דעה היא לא סיבה להאשים אנשים בהיותם ״לא אמינים״, ״שקרנים״ או כל שטות אחרת...
·
לא צריך לפתוח בציד מכשפות על כל פוסט שאתה לא מסכים איתו.
לפותח הפוסט היתה חוויה חיובית עם סמליין/אלקטרוניקס פרו והוא החליט לפתוח על זה פוסט - זכותו.
באותה מידה לי ולאחרים היתה חוויה שלילית איתם, ופתחנו פוסטים בנושא ושיתפנו אחרים.
כל דעה היא לגיטימית, ושום דעה היא לא סיבה להאשים אנשים בהיותם ״לא אמינים״, ״שקרנים״ או כל שטות אחרת...
- adibek
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 374
- הצטרף: נובמבר 2007
- מיקום: פתח תקווה
- נתן תודות: 39 פעמים
- קיבל תודות: 40 פעמים
Re: שירות מדהים של סמסונג /והבחנות ממנה רכשתי
@Edencoh
·תתחדש ותהנה, לצערי לי זכורים רק תסקולים מהשירות שלהם בעיקר בתקלות.
אבל אני שמח בשמחתך!
·תתחדש ותהנה, לצערי לי זכורים רק תסקולים מהשירות שלהם בעיקר בתקלות.
אבל אני שמח בשמחתך!