שירות מדהים של סמסונג /והבחנות ממנה רכשתי

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Edencoh (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: ספטמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

שירות מדהים של סמסונג /והבחנות ממנה רכשתי

נושא שלא נקרא #1 

היי רציתי לשתף אתכם בחווית לקוח שלי.
התייעצתי מספר ימים בפורום הזה איזה טלוויזיה לקנות ולאחר שעזרו לי כאן זיפזפתי בזאפ על מנת לחפש את RU7400 של סמסונג, מצאתי חנות בשם ע***י, שהייתה בין הזולים בזאפ, ורכשתי את הטלוויזיה מהם בהנחה משמעותית נוספת שהואילו בטובם ונתנו לי אחרי שיה סיפור עם דגם אחר שרציתי ולא היה להם אותו מיבואן רשמי הNU7400 אז הציעו לי את ה RU ובגלל המחיר לא כל כך רציתי אז הם עשו הכל על מנת שאצא מרוצה ועם מחיר שלא קיים בשום מקום שחיפשתי בו ברשת, זמן האספקה שתיאמו לי היה 3 ימים ולא 7, ונציג החברה דאג להתקשר אליי לפחות פעמיים כדי לוודא שהכל בסדר, כמו כן הטלויזיה הגיעה היום עם אפליקציית מעכב מדהימה מטעם היבואן הרשמי סמסונג שראיתי בכל רגע נתון הייכן נמצא השליח, מה שמו ומספר הפלאפון שלו, הגיע השליח והיה אדיב ומקצועי בצורה יוצאת דופן.
ביום חמישי התקשרתי לסמליין כדי לקבוע התקנה וקבעו איתי ליום שלישי שזה לא מובן מאליו בדרך כלל המתנה ארוכה יותר, וגם מעטמם דאגו ויצרו איתי קשר פעם אחת לוודא שהכל בסדר. אבל היום היה השיא, נציגה מטעם סמסונג יצרה איתי קשר לבד ואמרה לי שהיא רואה שסופקה לי היום הטלוייזיה ואם ארצה שמועד ההתקנה יוקדם למחר בבוקר.... כמובן ששמחתי והודתי לה ואני חייב להגיד שכל השתלשלות העניינים יצרה בי רושם עמוק מאוד של מקצועיות, איכפתיות ושירות מעל המצופה !!.
רכשתי בעבר המון מוצרים וטלויזיות ומעולם לא נתקללתי בשירות כל כך אדיב ומדוייק יש להגיד מצד כל הגורמים, גם החנות גם היבואן גם החברה וגם חברת השילוח.

החלטתי להעלות את זה על הכתב בגלל שכל הזמן הייתי שומע על אנשים שאו רים שהשירות של סמסונג גרוע וכו'.. לא יודע מה החוויה שלהם אבל אני אחזור לקנות רק שם בעתיד.

הבהרה: אין לי שום קשר אישי או עסקי עם אחד החברות האלו אני לקוח מרוצה וזה הכל שלא תחשבו שאני מפרסם אותם או משהו כזה..
נערך לאחרונה על ידי Edencoh ב 08/09/2019 16:05, נערך פעם 1 בסך הכל.

eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 442
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי

נושא שלא נקרא #2 

@Edencoh
·
1. קודם כל ממליץ לך למחוק או לערוך את השרשור כי אסור לפרסם פה חנויות.
2. לגבי השירות של אלקטרוניקס פרו אני חוויתי איתם שירות גרוע ביותר קבעו לי התקנה לטלווזיה חדשה לעוד שבוע וחצי !! . ביום התתקנה אחרי שבוע וחצי !!הטכנאי עוד אומר לי שהןא מאחר בכ40 דקות . בסוף בא טכנאי לבד לא מקצועי בקושי יודע מה הוא עושה לא הלך לפי הוראות היצרן . ביקש שאני יעזור לו הרבה פעמים . וזה לא רק אני חוויתי שירות כזה ,תחפש בפורום ובגוגל ...

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי

נושא שלא נקרא #3 

@Edencoh

·אפילו בסדום מצאו צדיק אחד

כנראה שגם אתה מצאת צדיק

לגבי אלקטרוניקס פרו אני אומר "היהפך כושי עורו ונמר חברברתיו?"

Edencoh (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: ספטמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי

נושא שלא נקרא #4 

@eldan
·סורי לא ידעתי לגבי השם... ערכתי עכשיו., ודבר שני דיברתי על החוויה האישית שלי.... ברור לי שיש כאלו שחוו חויות הפוכות ורעות

eizen5
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1024
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

נמחק.

נושא שלא נקרא #5 

נמחק.
נערך לאחרונה על ידי eizen5 ב 30/12/2023 19:10, נערך פעם 1 בסך הכל.

eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 442
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי

נושא שלא נקרא #6 

shmizan כתב:@eldan
·אסור לפרסם חנויות? אני רואה פה המון חנויות שעולות בפוסטים שונים, שוב ושוב
...
· תשאל את המנהלים .

PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 419
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 90 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לא מאחל לך תקלה אבל בתאכלס השירות נמדד שם.

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי

נושא שלא נקרא #8 

@eldan
·לפרסם ממש אסור אבל לספר חווית קניה אישית ולציין שם מותר.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

בהחלט מותר לציין בפורום שמות של נותנים שירות / חנויות / יבואנים. אין צורך לצנזר במידה ולא מדובר בפרסום בריש גלי.

עניינית לגבי הפוסט, שמח שאתה מרוצה. פעם ראשונה שאני שומע על קיומה של מערכת כזו של מעקב (ובכלל שיש תקשורת מול קבלן השירות של היבואן). נחמד. אבל, בכל זאת - מדובר בחווית שירות בקניה. מרבית התלונות עליהם (סמליין + אלק' פרו) בפורום הן תלונות של שירות לאחר המכירה ושירות בהקשר של מימוש אחריות על מוצר.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 648
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 27 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

לא נשמע כמו פוסט אמין, כי מי פותח משתמש חדש רק בכדי לרשום ביקורת חיובית על שירות או חנות? בלי קשר, רכשת מסך מדגם כניסה פשוט. איכות השירות נמדדת לא בהספקת המוצר, אלא ברגע שהוא מתקלקל, ולפי ההיסטוריה, הסיכוי לכך דיי גדול...

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

באמת חבל ש 99% מהמקרים בהם א.פ נדרשו לתת שרות מוציאים שם רע לאחוז הנותר.

Edencoh (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: ספטמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #12 

Gad007 כתב:לא נשמע כמו פוסט אמין, כי מי פותח משתמש חדש רק בכדי לרשום ביקורת חיובית על שירות או חנות? בלי קשר, רכשת מסך מדגם כניסה פשוט. איכות השירות נמדדת לא בהספקת המוצר, אלא ברגע שהוא מתקלקל, ולפי ההיסטוריה, הסיכוי לכך דיי גדול...
...
·קניתי את הדגם תחת המלצתכם כאן בפורום, פניתי לכאן כי אמרו לי שכאן אקבל חוות דעת מקצועית. אין לי ולנותני השירות שום קשר מלבד חנות לקוח

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

@Gad007
·
לא צריך לפתוח בציד מכשפות על כל פוסט שאתה לא מסכים איתו.
לפותח הפוסט היתה חוויה חיובית עם סמליין/אלקטרוניקס פרו והוא החליט לפתוח על זה פוסט - זכותו.
באותה מידה לי ולאחרים היתה חוויה שלילית איתם, ופתחנו פוסטים בנושא ושיתפנו אחרים.
כל דעה היא לגיטימית, ושום דעה היא לא סיבה להאשים אנשים בהיותם ״לא אמינים״, ״שקרנים״ או כל שטות אחרת...

Edencoh (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: ספטמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #14 

@mdk_25
·תודה ✌

adibek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 374
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

Re: שירות מדהים של סמסונג /והבחנות ממנה רכשתי

נושא שלא נקרא #15 

@Edencoh
·תתחדש ותהנה, לצערי לי זכורים רק תסקולים מהשירות שלהם בעיקר בתקלות.
אבל אני שמח בשמחתך!

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”