שלום לכולם,
אני כרגע מחובר להוט והוטנט בנפרד בחבילה של 200 מגה.
אני מעוניין לשדרג לבאנדל של 500 מגה גיימר.
מישהו יודע איך אני עושה את זה בצורה הנכונה, כי אנשי השירות בהוט שנתקלתי בהם פשוט לא יודעים. ביקשתי את שימור הלקוחות בהוטנט והם סרבו להעביר אותי בטענה שהם רק יכולים לנתק אותי.
השירות שלהם פשוט הזוי, אבל למספר חודשים הבאים אין לי ברירת תשתית אחרת.
אם יש כאן מישהו שעשה את זה או מכיר נציג באופן אישי, אשמח לעזרה.
עדכון #1 בהודעה 7
עדכון #2 בהודעה 17
צריך עזרה לעבור מ- 200 ל- 500 מגה בהוט. עדכון על השירות המחפיר של הוטנט
תראה יש לי שני רעיונות
הדרך המהירה (עד חמישה ימים)
איך לגמור את הסאגה הזו אחת ולתמיד הוא פשוט להתנק מהוט ומהוט נט לחלוטין והחזיר ציוד בינתיים להתחבר לאינטרנט הסלולארי של פרטנר עולה 115 לחודש (לא צריך התקנה שום דבר פלאג אנד פלאיי) ברגע שאתה מנותק לחלוטין קיבלת מייל אישור מצלצל לשירות מכירה של הוטנט ומבקש התקנה של 500 באנדל גיימר ונגמר תחזיר את הראוטר לפרטנר ובא לציון גואל
הדרך האיטית יכול לקחת 14 ימי עסקים)
היא לשלוח מייל לפניות הציבור של הוט והוט נט לגולל את הסיפור הם יחזרו אילך ויטפלו בתקלה ויחזרו אליך הבעיה שזה לוקח זמן והרבה
ראוטר סלולארי פרטנר https://www.partner.co.il/he-il/cellula ... rtner-home
הדרך המהירה (עד חמישה ימים)
איך לגמור את הסאגה הזו אחת ולתמיד הוא פשוט להתנק מהוט ומהוט נט לחלוטין והחזיר ציוד בינתיים להתחבר לאינטרנט הסלולארי של פרטנר עולה 115 לחודש (לא צריך התקנה שום דבר פלאג אנד פלאיי) ברגע שאתה מנותק לחלוטין קיבלת מייל אישור מצלצל לשירות מכירה של הוטנט ומבקש התקנה של 500 באנדל גיימר ונגמר תחזיר את הראוטר לפרטנר ובא לציון גואל
הדרך האיטית יכול לקחת 14 ימי עסקים)
היא לשלוח מייל לפניות הציבור של הוט והוט נט לגולל את הסיפור הם יחזרו אילך ויטפלו בתקלה ויחזרו אליך הבעיה שזה לוקח זמן והרבה
ראוטר סלולארי פרטנר https://www.partner.co.il/he-il/cellula ... rtner-home
- Chris_Barnes
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 224
- הצטרף: אוגוסט 2009
- נתן תודות: 26 פעמים
- קיבל תודות: 14 פעמים
- liam (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 568
- הצטרף: מרץ 2007
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
נתקלתי ב"חומה" של נציגי שירות אטומים/לא רוצים להתאמץ. חיפשתי דרך להגיע לנציג שיכול לעזור לי או לחילופין דרך לשדרג בלי בלגן. דיברתי עם 7 נציגים שונים. 3 מהם לא ידעו על חבילת הגיימר 500/12, רק על חבילה 500/10 הרגילה, אחת מהן אמרה שתברר עם המנהל שלה ותחזור אלי ולא חזרה. נציג אחר אמר לי מחיר מונפץ, ביקשתי ממנו לדבר עם השימור לקוחות, אמר לי שהוא לא יכול להעביר אותי ומבחינתו אני יכול רק להתנתק. נציגה אחרת אמרה לי שהיא פותחת קריאה לשימור ויחזרו אלי תוך 24 שעות, לא חזרו אלי גם אחרי 72 שעות.
נציגה אחרונה שדיברתי איתה ביקשתי להתנתק לגמרי ולא מעניין אותי כלום (הלכתי על ההצעה של idopo25/BENNY66), אחרי שעה חזרה אלי נציגת ניתוק/שימור, סיפרתי לה מה עברתי ותוך 5 דקות קיבלתי כל מה שרציתי וגם התקנה למחרת.
נציגה אחרונה שדיברתי איתה ביקשתי להתנתק לגמרי ולא מעניין אותי כלום (הלכתי על ההצעה של idopo25/BENNY66), אחרי שעה חזרה אלי נציגת ניתוק/שימור, סיפרתי לה מה עברתי ותוך 5 דקות קיבלתי כל מה שרציתי וגם התקנה למחרת.