מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



חושב ששברתי שיא שלילי של הוט + הוטנט


עמוד 5 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
wizardwiz
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2016
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 40

 #61  נשלח: ג' 13/10/2020 19:23

עדכון לתקלה שלי. הטכנאי האחרון השאיר את הנייד שלו. היום דיברתי איתו, מסתבר שיש עוד כמה וכמה קריאות ברחוב שלי, להלן סוף סוף נפל שם האסימון שמדוברת בתקלת תשתית. עבר למחלקת NOC לטיפול בבעייה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 2669

 #62  נשלח: ג' 13/10/2020 19:48

wizardwiz
·
זכית, מעכשיו... בכל פנייה הבאה שלך למוקד טכני של הוט יהיה להם כבר תשובה מוכנה שמדובר בתקלה אזורית ושהם לא יכולים לעזור לך עד שהיא לא תסודר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
wizardwiz
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2016
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 40

 #63  נשלח: ג' 13/10/2020 21:29

זה בדיוק מה שהם עושים. אין דרך אחרת מלבד פשוט לשבת להם יום יום על הראש. הגעתי למנהלת אגף תמיכה ושירות, הגעתי למנהל שירות לקוחות. עכשיו שיש הוכחה שהבעיה אצלם בתשתית, הם גם יפצו כלכלית וגם יתנו מענה לתקלה. הדרך היחידה היא פשוט לא להשבר וכל יום להתקשר או לפנות אליהם בצאט. אני כל יום עם התמיכה שלהם. יום יום. גם זה בסוף יסודר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 2669

 #64  נשלח: ד' 14/10/2020 0:04

wizardwiz
·
אגלה לך סוד אזרחי גלוי של הוט ושל מוקדי שירות של ספקיות אחרות.
כאשר אתה, או כל לקוח אחר מבקש לדבר עם מנהל, אותו ילד מוקדן מעביר אותך לילד מוקדן אחר, כזה שפעם יישב לידו באותו ההאנגר של open space ועשה משמרות על הטלפונים והיום בדרך כלל שניהם יושבים כל אחד בבית שלהם, בגלל עבודה מרחוק. והילד זה שעליו העבירו את השיחה עם הלקוח הלא מרוצה כבר עונה בתור מנהל. בתמורה את השיחות שהוא מקבל ובהם לקוח דורש לדבר עם מנהל, הוא גם מעביר למוקדן אחר. כך כולם מרוצים, הלקוח הזועם חושב שהוא דיבר ממש עם מנהל כלשהוא בחבקה וכל אחד מהמוקדנים יכול להתפנות לשיחה הבאה. דרך אגב, דבר זהה קורה גם שמבטיחים ללקוח שהמנהל יחזור עליו.
(1) הבעות תודה: wizardwiz
פרופיל | שלח הודעה | חפש
EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2009
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 324

 #65  נשלח: ד' 14/10/2020 12:26

עדכון לבעיה שלי שהupload לא עבר את ה2mbps. החלטתי לעבור מבאנדל אצל הוט נט לספק בב"ל על תשתית הוט (ולשדרג ל500/10 על הדרך). הסתבר שזה יותר מסובך ממה שזה נשמע. הייתי צריך לעשות יותר מ10 שיחות טלפון בשביל לעשות את השינוי. השירות לקוחות של הוט כל כך גרוע בקטע מוגזם. זה כאילו שהם עושים כל מאמץ בשביל לעשות לך חיים קשים. וסך הכל רציתי להתחבר אליהם כתשתית. הייתי צריך לעבור כמה וכמה נציגים (וכל פעם המתנה של חצי שעה כמובן) עד שקיבלתי מישהי עם אינטליגנציה שעשתה את מה שביקשתי. לפני זה היתה נציגה שאמרה לי שאני צריך לעשות את כל הדברים האלו דרך הוטנט (כשאמרתי לה שאני מתנתק מהם!). אז בשביל הבהרה, שאלתי אותה אם אני צריך להתקשר להוטנט, ולבקש מהם להתנתק ולשדרג, והיא אמרה לי כן 🤦‍♂️

אז עכשיו אני כבר מחובר כמו שרציתי, אבל עדיין בתהליכים לבטל את הבאנדל שכבר לא בשימוש...
המהירות של הupload הסתדרה ברגע ששינו לי את התשתית (בערך באותו זמן, אז אני חושב שזה קשור), עוד לפני שהועברתי לבב"ל. אז הבעיה היתה כנראה בתשתית. אבל בכל מקרה לא רציתי להישאר בהוטנט כי הבנתי כבר מפה שזה דיי בלתי אפשרי לקבל ip חיצוני בחבילה של ה500 - שזה תנאי הכרחי מבחינתי. אז העדפתי לשלם יותר ולהיות בספקית נורמאלית.
(2) הבעות תודה: shmizan , wizardwiz
פרופיל | שלח הודעה | חפש
wizardwiz
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2016
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 40

 #66  נשלח: ד' 14/10/2020 18:00

sys_admin כתב:
@wizardwiz
·
אגלה לך סוד אזרחי גלוי של הוט ושל מוקדי שירות של ספקיות אחרות.
כאשר אתה, או כל לקוח אחר מבקש לדבר עם מנהל, אותו ילד מוקדן מעביר אותך לילד מוקדן אחר, כזה שפעם יישב לידו באותו ההאנגר של open space ועשה משמרות על הטלפונים והיום בדרך כלל שניהם יושבים כל אחד בבית שלהם, בגלל עבודה מרחוק. והילד זה שעליו העבירו את השיחה עם הלקוח הלא מרוצה כבר עונה בתור מנהל. בתמורה את השיחות שהוא מקבל ובהם לקוח דורש לדבר עם מנהל, הוא גם מעביר למוקדן אחר. כך כולם מרוצים, הלקוח הזועם חושב שהוא דיבר ממש עם מנהל כלשהוא בחבקה וכל אחד מהמוקדנים יכול להתפנות לשיחה הבאה. דרך אגב, דבר זהה קורה גם שמבטיחים ללקוח שהמנהל יחזור עליו.


·האמת שאני עובד קצת שונה. מטפס ישר במייל וטלפון לסמנכ"לית השירות שלהם. מנהל זה קשקוש מקושקש. ואני מסכים עם מה שכתבת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lyonia
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2011

מיקום: מרכז הארץ, בקעת אונו
הבעות תודה: 45
מספר הודעות: 583

 #67  נשלח: ד' 14/10/2020 20:12

sys_admin כתב:
@wizardwiz
·
אגלה לך סוד אזרחי גלוי של הוט ושל מוקדי שירות של ספקיות אחרות.
כאשר אתה, או כל לקוח אחר מבקש לדבר עם מנהל, אותו ילד מוקדן מעביר אותך לילד מוקדן אחר, כזה שפעם יישב לידו באותו ההאנגר של open space ועשה משמרות על הטלפונים והיום בדרך כלל שניהם יושבים כל אחד בבית שלהם, בגלל עבודה מרחוק. והילד זה שעליו העבירו את השיחה עם הלקוח הלא מרוצה כבר עונה בתור מנהל. בתמורה את השיחות שהוא מקבל ובהם לקוח דורש לדבר עם מנהל, הוא גם מעביר למוקדן אחר. כך כולם מרוצים, הלקוח הזועם חושב שהוא דיבר ממש עם מנהל כלשהוא בחבקה וכל אחד מהמוקדנים יכול להתפנות לשיחה הבאה. דרך אגב, דבר זהה קורה גם שמבטיחים ללקוח שהמנהל יחזור עליו.



·



פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 2669

 #68  נשלח: ד' 14/10/2020 20:25

wizardwiz כתב:
ציטוט:
...


·האמת שאני עובד קצת שונה. מטפס ישר במייל וטלפון לסמנכ"לית השירות שלהם. מנהל זה קשקוש מקושקש. ואני מסכים עם מה שכתבת.
·

אני אגלה לך עוד סוד אזרחי גלוי של הוט, הכתובות דואר שמתפרסמות במקומות כאלה למשל:
https://www.hot.net.il/heb/customerservice/contact...
לא מובילים כלל לשום תיבות דואר של מנהלים בהוט ומי שמקבל מאיילים אלה זה אפילו לא מזכירות של מנהלים אלה, אלה אותם הילדים המוקדנים. וכך פועל כל שירות שמסופק מראש כ Best-effort ללקוחות פרטיים ולא על בסיס SLA מוגדר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 2669

 #69  נשלח: ד' 14/10/2020 20:28

Lyonia כתב:
ציטוט:
...



·
·
בדיוק כך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
wizardwiz
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2016
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 40

 #70  נשלח: ד' 14/10/2020 21:12

sys_admin כתב:

ציטוט:
...


·
בדיוק כך.


·
על זה לא חשבתי אבל מהיכרות חלקית בלבד של המערכת הזאת, בעלי תפקידים חייבים להיות מאחורי כתובות המייל הללו, גם אם יש איזו "עוזרת אישית" שמסננת את הדוא"ל. הם מחוייבים על פי חוק. דבר שני, תמיד אפשר לשבת בלי לעשות כלום ורק להתלונן כאן שהגלישה גרועה. בין כל הדברים שציינת שאני מניח שרובם נכונים, אני עדיין מעדיף לעשות גלים שם עד שאקבל מענה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaked
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2005
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 563

 #71  נשלח: ד' 14/10/2020 22:13

אתה יכול גם לפנות למייל של "אחראי פניות הציבור". רמז: זה לא יגיעו אליו והוא לא יענה בעצמו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
wizardwiz
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2016
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 40

 #72  נשלח: ב' 19/10/2020 19:21

shaked כתב:
אתה יכול גם לפנות למייל של "אחראי פניות הציבור". רמז: זה לא יגיעו אליו והוא לא יענה בעצמו.


·טוב, תכלס, כן עזר. קריאה פתוחה בתשתיות רשת, בעיה אזורית ברחוב כולו. מחר מגיעים לתקן. בתקווה שמחר תפתר הבעיה הזאת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht