אני גם גר בהרצליה , וגם לי אין עדיין NGN . ני שגר באמצע, בין שני המרכזיות : של רעננה וזאת ליד הקניון . אין גם ADSL במהירות גבוהה.
ולגבי אלו שמסנגרים על הוט - תתקשרו לשירות לקוחות עכשיו (או בכל זמן אחר) ותספרו את הדקות הארוכות עד שמתפנה אליכם נציג (יכול להגיע גם למעל רבע שעה ואפילו חצי שעה לעיתים)
בזק מגבילים אותי ל 2Mb/s... מה לעשות ??
- ufffnick
- גורו
- הודעות: 4623
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 466 פעמים
לי, לחבר, אמא שלי היו ויש חוויות שליליות מהוט.
כל אחד מאיתנו חי באזור אחר בארץ ואין לנו שום דבר חיובי לומר על הוט.
לא השירות, לא התשתית ולא העלויות.
אמא שלי איבדה השבוע 10 שנים מהחייה בגלל הוט (אחרי 3 שנים שהכל היה "בסדר גמור" לפרקים).
אני, אישית לא מתקרב אליהם אחרי חוויה ארוכה אחת שנגמרה באיומי תביעה (מצידם) שלא התממשה.
בכל פעם שאני נשאל על הוט יש לי שלל סיפורים שנשמעים כמו אגדה אורבנית,
רק שהן חוויות מגוף ראשון...
ולא אלה לא קשיי ילדות.
כולן מהשנתיים האחרונות.
כל אחד מאיתנו חי באזור אחר בארץ ואין לנו שום דבר חיובי לומר על הוט.
לא השירות, לא התשתית ולא העלויות.
אמא שלי איבדה השבוע 10 שנים מהחייה בגלל הוט (אחרי 3 שנים שהכל היה "בסדר גמור" לפרקים).
אני, אישית לא מתקרב אליהם אחרי חוויה ארוכה אחת שנגמרה באיומי תביעה (מצידם) שלא התממשה.
בכל פעם שאני נשאל על הוט יש לי שלל סיפורים שנשמעים כמו אגדה אורבנית,
רק שהן חוויות מגוף ראשון...
ולא אלה לא קשיי ילדות.
כולן מהשנתיים האחרונות.
- sagyle
- חבר ותיק
- הודעות: 2304
- הצטרף: אוקטובר 2008
- שם מלא: שגיא לוי
- מיקום: הרצליה
- נתן תודות: 83 פעמים
- קיבל תודות: 45 פעמים
תפריד בין שירות לקוחות לבין מחלקת מכירות ללקוחות חדשים...ashk כתב:יש מצב שבניינים של המוני דיירים הם הבעייתים, אבל תשתיות של HOT זה בעיה זניחה בשבילם - מקומות כאלה מדכאים גם ככה
sagyle
במיקרה דיברתי איתם אתמול. לקח פחות מ2 דקות להגיע לנציג של שירות לקוחות. גם אני בהרצליה, ולא ראוה סיבה לחכות (במיוחד לבזק) כשאפשר ליהנות ממהירות גבוע כבר היום....
במכירות תמיד עונים מהר.
אני מפריד וזאת הסיבה שרשמתי "לנציג של שירות לקוחות"sagyle כתב:תפריד בין שירות לקוחות לבין מחלקת מכירות ללקוחות חדשים...ashk כתב:יש מצב שבניינים של המוני דיירים הם הבעייתים, אבל תשתיות של HOT זה בעיה זניחה בשבילם - מקומות כאלה מדכאים גם ככה
sagyle
במיקרה דיברתי איתם אתמול. לקח פחות מ2 דקות להגיע לנציג של שירות לקוחות. גם אני בהרצליה, ולא ראוה סיבה לחכות (במיוחד לבזק) כשאפשר ליהנות ממהירות גבוע כבר היום....
במכירות תמיד עונים מהר....
- Mistoffelees
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4783
- הצטרף: מאי 2005
- מיקום: עמק חפר
- נתן תודות: 375 פעמים
- קיבל תודות: 180 פעמים
- Pavelz
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4032
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: pavel
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 199 פעמים
- קיבל תודות: 48 פעמים
איזה קטעים, היום בצהריים המהירות בניוזליץ' צנחה מ 200 ל 80 (אני בחיבור 5 מגב) ושבר לי את הגב של הגמל. התקשרתי לתמיכה של בזק בינלאומי והעלו חיש מהר מישהי מהתמיכה של הוט. אמרתי להם שנמאס לי שמגבילים אותי ומייד תוך כדי השיחה המהירות קפצה חזרה ל 300. שימו לב צירפתי אפילו תמונה.
שני הנציגים התעקשו אגב שהם לא עשו כלום כדי לפתור את הבעיה. My Ass!
בסוף השיחה שאלתי בציניות אם אני אצטרך מעכשיו להתקשר אליהם כל חודש. מדינת חלם
שני הנציגים התעקשו אגב שהם לא עשו כלום כדי לפתור את הבעיה. My Ass!
בסוף השיחה שאלתי בציניות אם אני אצטרך מעכשיו להתקשר אליהם כל חודש. מדינת חלם
Need more cowbell
- ufffnick
- גורו
- הודעות: 4623
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 466 פעמים
iphone
כדי להמנע מבעיות תשים לב לדברים הבאים:
1. תוודא ותתעקש שחוזה שאתה חותם עליו יהיה מלא בפרטים שהוצעו לך, אם זה טלפונית - תקליט. (לאמא שלי הובטח 5Mbit בפועל מקבלת 3. מאחר ולא מולאו הפרטים בחוזה על פי החוק, הם מתנערים מההתחייבות ולא מוכנים לספק את מה שהובטח).
2. מותר לך להתנתק ללא קנס עד שבועיים מהחתימה - את זה לא יגידו לך, גם לא יספרו לך מה הקנס להתנתקות במקרה של התחייבות. אצלי זה היה 1500 ש"ח על התחייבות לשנה בגלל שרציתי להתנתק יום אחרי ההתקנה - נאמר לי ששימור לקוחות יחזרו אליי וכך זה התנהל על בסיס יומי עד שעברו שבועיים.
3. במידה וברצונך להתנתק תתעקש (תוך הקלטת השיחה) שתועבר ישירות לשימור לקוחות (הם היחידים שיכולים לנתק אותך), אל תתן להם לנתק שיחה בטענה שיחזרו אליך.
אלה הטעויות המרכזיות שבגללן הסתבכתי.
מלבד זאת נשמעת אחלה של הצעה...
כדי להמנע מבעיות תשים לב לדברים הבאים:
1. תוודא ותתעקש שחוזה שאתה חותם עליו יהיה מלא בפרטים שהוצעו לך, אם זה טלפונית - תקליט. (לאמא שלי הובטח 5Mbit בפועל מקבלת 3. מאחר ולא מולאו הפרטים בחוזה על פי החוק, הם מתנערים מההתחייבות ולא מוכנים לספק את מה שהובטח).
2. מותר לך להתנתק ללא קנס עד שבועיים מהחתימה - את זה לא יגידו לך, גם לא יספרו לך מה הקנס להתנתקות במקרה של התחייבות. אצלי זה היה 1500 ש"ח על התחייבות לשנה בגלל שרציתי להתנתק יום אחרי ההתקנה - נאמר לי ששימור לקוחות יחזרו אליי וכך זה התנהל על בסיס יומי עד שעברו שבועיים.
3. במידה וברצונך להתנתק תתעקש (תוך הקלטת השיחה) שתועבר ישירות לשימור לקוחות (הם היחידים שיכולים לנתק אותך), אל תתן להם לנתק שיחה בטענה שיחזרו אליך.
אלה הטעויות המרכזיות שבגללן הסתבכתי.
מלבד זאת נשמעת אחלה של הצעה...