היי,התחדשתי במסך סמסונג חדש לחדר השינה,אך נראה כי הוא סובל מעננות מוגזמת שלא הייתי מצפה ממה שמכונה בסמסונג כמסך פרימיום.
מה דעתכם על העננות הזו?לטעמי מוגזמת מאוד.
הטכנאי של אלקטרוניקס פרו(נותנת השירות של סם ליין)טוען שזה בגדר התקין ולא ניתן להחליפו.
אשמח לשמוע את דעתכם.
תבטל את ה-local dimming ותראה איך האחידות של המסך בתמונה שחורה לחלוטין.
בנוסף, בעיות אחידות נראות הרבה יותר בצפיה מהצד ומן הסתם בחושך. ממליץ לבדוק בצפיה מול המסך.
עדיין מדובר על פאנל VA, עם כל היתרונות והחסרונות שלו (זוית צפיה דיי צרה).
@system100mאני כבר 3 שבועות(למעשה מאז הרכישה)במלחמת התשה ללא הועיל.התשובות שאני מקבל מהן אינן עינייניות ודי מרתיחות אותי.לא ביקשתי מהם פיצוי לא מסך משודרג בסה"כ מסך תקין זהה לשלי.אך לצערי נראה כי אין אבא ואמא במקרה של סמליין בפרט וסמסונג ככלל.
@TheCoolest
·צילום מול המסך באור יום.smart hub כבוי.ניגודיות דינמית כבוי.לא קיים פה local dimming,לפחות אני לא מצאתי.
קיימים אצלי עוד שני מסכי לד של סוני(היו 3 אחד נפל לי)ובאמת שאין שם כמעט זכר לתופעה הזאת
@TheCoolest
·רשמתי smart hub כבוי/תיקון:smart led כבוי.
אם זה נראה לך בסדר ידידי,אז מסקרן אותי לדעת באיזה שלב זה מוגדר כלא בסדר.
העננים יוצאים מהמסך?חחח....
כן. לא הייתי אומר שהמסך שלך מושלם, רחוק מזה.
אבל אני יכול להבין למה הטכנאי אמר שאין לו מה לעשות עם זה.
אתה יכול להתעקש, זאת זכותך כלקוח, ואם אתה לא מרוצה, אני מקווה שהם יסכימו להחליף לך את המסך.
רק צריך לזכור שכשאתה מחליף מסך יכול להיות שתקבל אחד טוב יותר ויכול להיות שתקבל אחד יותר גרוע.
אם לשקול לפי התמונה שהעלית
הרי שלאחרים עם מסך ks 8500 שהעלו לכאן תמונות דומות
(והתעקשו מול סמליין) המסך הוחלףבסופו של דבר.
אבל לעיתים הופיעו בעיות דומות גם במסך החדש.
@TheCoolest
·הם לא מוכנים להחליף.הטכנאי ראה את זליגות האור אך לטענתו הוא אינו קובע.
הוא צילם את התופעה ושלח ל"מנהל או טכנאי בכיר" בwhatsapp.זאת צורת ההתנהלות שלהם.אין שם אחד שיבוא ויגיד לך-אני בחנתי את המסך ולא מצאתי בעיה.
כל אחד מפיל על מישהו אחר בטענה ש"הם" מגדירים זאת כבעיה.לך תבין מי זה "הם"!
שירות לקוחות בהחלט מחפיר הייתי אומר.ללא שום ערך מוסף של יבואן רשמי.
הלוואי והייתי טועה.שילכו ללמוד מאמזון מה זאת תודעת שירות.
זה העניין, אין שום קשר ליבואן רשמי. ברגע שקנית הקשר שלך עם סמליין ניתק, ומי שמטפל בך זה קבלן חוץ (אלקטרוניקס פרו) שמבחינתו לעשות לך את המוות בכדי לא להחליף מסך במידה ואין בו תקלה ממשית. (למשל משהו שלא עובד או פיקסלים תקועים וכו') מאחידות פחות איכפת להם, לרובם אין בכלל מושג על מה אתה מתלונן.