עננות במסך samsung ks 8500 49

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
yoscheck (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

עננות במסך samsung ks 8500 49

נושא שלא נקרא #1 

היי,התחדשתי במסך סמסונג חדש לחדר השינה,אך נראה כי הוא סובל מעננות מוגזמת שלא הייתי מצפה ממה שמכונה בסמסונג כמסך פרימיום.
מה דעתכם על העננות הזו?לטעמי מוגזמת מאוד.
הטכנאי של אלקטרוניקס פרו(נותנת השירות של סם ליין)טוען שזה בגדר התקין ולא ניתן להחליפו.
אשמח לשמוע את דעתכם.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #2 

תבטל את ה-local dimming ותראה איך האחידות של המסך בתמונה שחורה לחלוטין.
בנוסף, בעיות אחידות נראות הרבה יותר בצפיה מהצד ומן הסתם בחושך. ממליץ לבדוק בצפיה מול המסך.
עדיין מדובר על פאנל VA, עם כל היתרונות והחסרונות שלו (זוית צפיה דיי צרה).

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

ה local dimming במסכים האלו לא משהו בגלל תאורת הקצה להבדיל ממסכים בעלי תאורה אחורית.

תנסה לבטל באמת

system100m
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 83
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אז אלקטרוניקס פרו שלחו אליך ״טכנאי״ שסיפר לך שזה לא ניתן להחלפה או לתיקון במסגרת אחריות ?

חשוב לי לדעת, כי אם זו התגובה שלהם אני מבטל את העסקה (קניתי MU7000 עם בעיה דומה).

yoscheck (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

@system100mאני כבר 3 שבועות(למעשה מאז הרכישה)במלחמת התשה ללא הועיל.התשובות שאני מקבל מהן אינן עינייניות ודי מרתיחות אותי.לא ביקשתי מהם פיצוי לא מסך משודרג בסה"כ מסך תקין זהה לשלי.אך לצערי נראה כי אין אבא ואמא במקרה של סמליין בפרט וסמסונג ככלל.

yoscheck (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@TheCoolest
·ניסיתי הכל ידידי.
כולל להוריד מרמת התאורה האחורית וגם את הבהירות.
אך השינוי אינו מהותי.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #7 

לא כל כך ברור לי מה הבעיה, מבלי לראות איך המסך נראה ללא local dimming בצילום ממול המסך ולא מהצד.
בסה"כ לפי התמונה ששמת נראה לי סביר למסך עם תאורת קצה.

yoscheck (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@TheCoolest
·צילום מול המסך באור יום.smart hub כבוי.ניגודיות דינמית כבוי.לא קיים פה local dimming,לפחות אני לא מצאתי.
קיימים אצלי עוד שני מסכי לד של סוני(היו 3 אחד נפל לי)ובאמת שאין שם כמעט זכר לתופעה הזאת

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #9 

אני חושב שזה נקרא smart led או משהו בסגנון הזה.
תצלם עם מסך שחור לחלוטין, בלי טקסט עליו. הרעיון הוא לראות את אחידות השחורים.

באופן כללי לא נראה מושלם, אבל נראה בסדר לדעתי.
אם תוריד את הבהירות המצב הזה ישתפר.

yoscheck (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@TheCoolest
·רשמתי smart hub כבוי/תיקון:smart led כבוי.
אם זה נראה לך בסדר ידידי,אז מסקרן אותי לדעת באיזה שלב זה מוגדר כלא בסדר.
העננים יוצאים מהמסך?חחח....

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #11 

כן. לא הייתי אומר שהמסך שלך מושלם, רחוק מזה.
אבל אני יכול להבין למה הטכנאי אמר שאין לו מה לעשות עם זה.
אתה יכול להתעקש, זאת זכותך כלקוח, ואם אתה לא מרוצה, אני מקווה שהם יסכימו להחליף לך את המסך.
רק צריך לזכור שכשאתה מחליף מסך יכול להיות שתקבל אחד טוב יותר ויכול להיות שתקבל אחד יותר גרוע.

se1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1294
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 73 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אם לשקול לפי התמונה שהעלית
הרי שלאחרים עם מסך ks 8500 שהעלו לכאן תמונות דומות
(והתעקשו מול סמליין) המסך הוחלף בסופו של דבר.
אבל לעיתים הופיעו בעיות דומות גם במסך החדש.

yoscheck (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

@TheCoolest
·הם לא מוכנים להחליף.הטכנאי ראה את זליגות האור אך לטענתו הוא אינו קובע.
הוא צילם את התופעה ושלח ל"מנהל או טכנאי בכיר" בwhatsapp.זאת צורת ההתנהלות שלהם.אין שם אחד שיבוא ויגיד לך-אני בחנתי את המסך ולא מצאתי בעיה.
כל אחד מפיל על מישהו אחר בטענה ש"הם" מגדירים זאת כבעיה.לך תבין מי זה "הם"!
שירות לקוחות בהחלט מחפיר הייתי אומר.ללא שום ערך מוסף של יבואן רשמי.
הלוואי והייתי טועה.שילכו ללמוד מאמזון מה זאת תודעת שירות.

yoscheck (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 58
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

"*שהם לא מגדירים זאת כבעיה"

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #15 

זה העניין, אין שום קשר ליבואן רשמי. ברגע שקנית הקשר שלך עם סמליין ניתק, ומי שמטפל בך זה קבלן חוץ (אלקטרוניקס פרו) שמבחינתו לעשות לך את המוות בכדי לא להחליף מסך במידה ואין בו תקלה ממשית. (למשל משהו שלא עובד או פיקסלים תקועים וכו') מאחידות פחות איכפת להם, לרובם אין בכלל מושג על מה אתה מתלונן.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”