מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



לקוחות גולן שמחייגים למספר ישראלי של טלזר שנמצא בחו״ל, קידומת 055, הזהרו!


   פורומים > ניידים > סלולר
מחבר הודעה
carmonle (ערן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 897

 #1  נשלח: שבת 14/10/2017 13:33
לקוחות גולן שמחייגים למספר ישראלי של טלזר שנמצא בחו״ל, קידומת 055, הזהרו!

אני מבקש לספר על מקרה שקרה לי ולהזהיר בחיוג מהארץ באמצעות קו של גולן טלקום למספר ישראלי של טלזר (019), קידומת 055 הנמצא בחו״ל.

ב-4 ספטמבר 2017 רכשתי בנתב״ג חבילה לשימוש בחו״ל (גיאורגיה) של 019, כאשר החבילה שנרכשה כללה חבילת גלישה, שיחות נכנסות ללא הגבלה ודקות לחיוג לארץ. המספר שניתן לי היה מספר ישראלי בקידומת 055.

במהלך שהותי בגיאורגיה בני המשפחה חייגו אלי למספר הישראלי בקידומת 055, שהינה חיוג למספר ישראלי ושיחת חינם.

להפתעתי, ב-7 אוקטובר 2017, גולן טלקום פרסמו בחשבוני בגולן (כולל 3 קווי טלפון מהם שניים שחייגו כאמור למספר ה-055), חשבונית בסך כ-270 ש״ח, כאשר כל השיחות שחויגו למספר ישראלי 055, מופיעות בפירוט החשבונית של גולן כאילו חויגו כשיחות לחו״ל באמצעות מפעיל שיחות בינלאומיות טלזר ולא כשיחות חינם למספר ישראלי.

בבדיקה מול טלזר נמסר ששיחה למספר בקידומת 055 היא שיחה חינם למספר ישראלי ואף יש לי אישור מהם בכתב על כך. כמו כן בידי שיחת מוקלטת עם נציג מכירות של 019 שמאשר ששיחות נכנסות בחבילות שהם משווקים הם שיחות חינם למספר ישראלי. בנוסף יש בידי צילומי מסך של יומן השיחות שחויגו המאשר שהמספר חויג בקידומת 055 בלבד.

מול גולן אני ניתקל באטימות וחוסר יכולת לטפל ולבדוק הנושא, הם נאחזים בחשבונית שלהם והתשובות של גולן לפניותיי הן סטנדרטיות ושבלוניות. למעט שיחה עם נציג שירות לא הצלחתי לדבר עם דרגים גבוהים יותר בגולן.

טלזר מסרו לבני בשיחה טלפונית שנתקלו במקרים כאלו בעבר בגולן ושלחו אותנו לטפל בנושא מול גולן ואילו גולן מנפנפים אותנו.

בכוונתי לתבוע את גולן וגם טלזר לצערי (שכן החשבונית היא בגין חיובים שלהם), שכן אין בכוונתי לשלם עבור שירות שאמור להיות בחינם. באם מישהו ניתקל או חווה מקרה דומה, אודה על קבלת מידע כיצד טיפל בנושא.

ולקוחות גולן טלקום שמחייגים למספר ישראלי של טלזר שנמצא בחו״ל, קידומת 055, הזהרו !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kobbi (קובי ויסמן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2004
הבעות תודה: 277
מספר הודעות: 3815

 #2  נשלח: שבת 14/10/2017 14:59

תודה
לצערי לאחר א שנים בהן ביתי מרוצה עם גולן סיימתי עימם את החוזה, אומנם מסיבה אחרת משלך אבל גם כן אכזבה קשה משרות הלקוחות.
הסיבה שלי היא שינוי תנאי המעבר לחבילת הכל כלול כולל חול.
להתראות גולן, שלום פלאפון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007

מיקום: פאתי מלאבס
הבעות תודה: 2192
מספר הודעות: 32609

 #3  נשלח: שבת 14/10/2017 16:17

חד משמעית, מדובר כאן בעבירה על חוקי הרגולציה.
תתלונן במשרד התקשורת. הם אמורים לטפל בזה, ותנסה גם את יהיה בסדר בגל"צ, מירב קריסטל מ-Ynet וכו.

_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 897

 #4  נשלח: א' 15/10/2017 21:16

תודה,

שלחתי תלונה למשרד התקשורת אבל לא בטוח שיהיה להם עניין לבדוק הנושא

ניידתי החוצה היום מגולן 3 קוים לסלקום, הסדר של מקום עבודה

לא נותר לי אלא להתקדם לאחר תשובה ממשרד התקשורת באם תהיה לתביעה בבימ"ש תביעות קטנות

חוץ מהצהרה של בני המשפחה ולוג של שיחות הטלפון אין לי יכולת להפריך את החשבונית של גולן. טלזר לא מוכנים לבדוק את החשבונית של גולן ולאמת הנתונים, טוענים שאין להם יכולת ומחזירים אותי לגולן

בקיצור, למרות ההתעסקות והזמן, לא אוותר ואנסה לקבל החזר באמצעות בימ"ש

ערן

_________________
קפה וויז - כל מה שרצית לדעת על קפה
www.cafewiz.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 897

 #5  נשלח: ה' 26/10/2017 22:59

שלום,

בדקתי את החשבונית הרגילה והחשבונית המיוחדת של גולן ויש חיוב כפול. בחשבונית הרגילה השיחות הן שיחות חינם ובחשבונית המיוחדת הנני מחוייב כמי שהותיא שיחות לחול באמצעות מפעיל שיחות בינלאוי של016, טלזר

בחשבונית המיוחדת בגין חיוג דרך מפעיל לחו"ל זמן השיחה שונה ב-3 שעות (מוקדם יותר) מהחשבונית הרגילה. בחלק מהשיחות זמני השיחה לא זהים.

נראה לי שאבדוק שנית את האפשרות לתביעה יצוגית שכן ניסיוני הקודם בנושא לא צלח.

מצרף את הקטע מ-2 החשבוניות לעיונכם

ערן




| פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 897

 #6  נשלח: ג' 07/11/2017 12:54

מבקש לעדכן שגולן הודיעו לי היום שהם מזכים אותי בגין החיוב השגוי

התנהלותם בנושא הביאה לכך שגם איבדו 3 לקוחות

_________________
קפה וויז - כל מה שרצית לדעת על קפה
www.cafewiz.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > סלולר


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht