פרסומת: הנתב החדש של בזק Be

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
Internetforstuff (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 124
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

פרסומת: הנתב החדש של בזק Be

נושא שלא נקרא #1 


Shayosef
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5891
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 448 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אחת הגרועות, לא ידעו מה לעשות איתו.
שי

dor4x
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 177
הצטרף: פברואר 2015
שם מלא: דור
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

שפכו מללא כסף על פרסומת כזאת

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

איזה פרסומת גרועה - זה השיר שנותנים לעומר אדם לשיר?! גם השילוב בינו לבין גידי גוב פשוט לא עובד...

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

כך זה שהחברות תקשורת וטלקום בישראל מתייחסות ללקוח פרטי כאל ילד מכיתה טיפולית של החינוך המיוחד ובגלל זה לא נדרש ממנו להבין שום פרטים טכניים או מהותיים ואמפיריים של השרות או של מוצר ורק מספיק לדבר אתו במושגים כמו: " יפה, חזק, צבעוני, מהפכני, חדשני, סייבר, הייטק, עוצמתי " וכל שאר המושגים העמוקים והמוגדרים שמאפיינים רמת שיח עם קבוצת מיקוד זו. והכי חשוב כמובן שהמסר יהיה בחרוזים ועדיף גם עם מוזיקה מתאימה לרמה זו ושהמסר זה יהיה מוצג על ידי פרזנטורים שהם אוטוריטה לנושא, במקרה שלנו, של רשתות תקשורת נתונים ו IT , שזה מי לא, אם לא גידי גוב. אחרת הילדים המאותגרים האלה לא יזכרו כלל את הסיפור או לא יאמינו לו.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אני ממש ממש אהבתי, גאוני.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Elad8
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6213
הצטרף: ינואר 2006
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 438 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אני רק שאלה... איך הנתב הנ"ל הופך את האינטרנט לחזק יותר וטוב יותר?
אלעד

Chris_Barnes
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 224
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

sys_admin כתב:כך זה שהחברות תקשורת וטלקום בישראל מתייחסות ללקוח פרטי כאל ילד מכיתה טיפולית של החינוך המיוחד ובגלל זה לא נדרש ממנו להבין שום פרטים טכניים או מהותיים ואמפיריים של השרות או של מוצר ורק מספיק לדבר אתו במושגים כמו: " יפה, חזק, צבעוני, מהפכני, חדשני, סייבר, הייטק, עוצמתי " וכל שאר המושגים העמוקים והמוגדרים שמאפיינים רמת שיח עם קבוצת מיקוד זו. והכי חשוב כמובן שהמסר יהיה בחרוזים ועדיף גם עם מוזיקה מתאימה לרמה זו ושהמסר זה יהיה מוצג על ידי פרזנטורים שהם אוטוריטה לנושא, במקרה שלנו, של רשתות תקשורת נתונים ו IT , שזה מי לא, אם לא גידי גוב. אחרת הילדים המאותגרים האלה לא יזכרו כלל את הסיפור או לא יאמינו לו.
...
לקוחות בקושי מבדילים בין בזק לבזק בינלאומי, שלא לדבר על להבדיל בין מודם לראוטר.
אני משוכנע שמערך השיווק של בזק יודע מי קהל היעד שלו,אדם שמבין קצת בטכנולוגיה גם ככה לא יסכים לשלם עליו.

גיל37
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2890
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 294 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

"המון WIFI" .. זה בכלל בעברית ? איך אפשר לכמת משהו כמו רשת אלחוטית ?

trader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: יולי 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #10 

WTF? מה מיוחד בנתב הזה עשו ממנו אליל

MrYair
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3677
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 345 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

אני לא יודע מה יותר גרוע השיר שלו הפרסומת עצמה
או העיצוב של הנתב המHורבן הזה

מלא היתה פרסומת על סיב אופטי אז ניחא ... חצי נחמה.

BreezeNET
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1739
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: אבי כהן
מיקום: פתח תקוה
נתן תודות: 137 פעמים
קיבל תודות: 111 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

לא מבין מה אתם רוצים
הם פשוט התאימו את הפרסומת לקהל היעד :roll:

uh99
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3783
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 1147 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

BreezeNET כתב:לא מבין מה אתם רוצים
הם פשוט התאימו את הפרסומת לקהל היעד :roll:
...
·מעניין איזה קהל יעד :?: :roll: והאמת שבזק משווקת אשליות מאשר אמיניות :!:
משנות השבעים ותקועה שם (n)

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

Chris_Barnes כתב:
...
...
לקוחות בקושי מבדילים בין בזק לבזק בינלאומי, שלא לדבר על להבדיל בין מודם לראוטר.
אני משוכנע שמערך השיווק של בזק יודע מי קהל היעד שלו,אדם שמבין קצת בטכנולוגיה גם ככה לא יסכים לשלם עליו.
...
·

לא יסכים לשלם עליו ? אז שיעבור לחברת טלקום אחרת שקיימת לה פריסה כאן, שיעבור למשל ל AT&T , או ל BT או ל vodafone . מה? הוא לא יכול לעבור לשום חברה אחרת? אז שישלם ויפסיק לשאול שאלות מיותרות, כאן זה לא תוכנית כבקשתך ובכלל בכיתה הטיפולית זו לא אוהבים חכמולוגים ששואלים יותר מדי שאלות שמפריעות למהלך השיעור התקין ומוצאים את הכיתה מהריכוז. ללקוח פרטי בישראל נותנים חבילה כוללת והוא לא יכול להגיד: זה אני רוצה וזה לא רוצה. גם כך בזק יותר מדי מתירנית, בהוט בכלל לא נותנים לחבר מודם פרטי של הלקוח לרשת שלהם. :lol:

Chris_Barnes
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 224
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

sys_admin כתב:
...
...
·

לא יסכים לשלם עליו ? אז שיעבור לחברת טלקום אחרת שקיימת לה פריסה כאן, שיעבור למשל ל AT&T , או ל BT או ל vodafone . מה? הוא לא יכול לעבור לשום חברה אחרת? אז שישלם ויפסיק לשאול שאלות מיותרות, כאן זה לא תוכנית כבקשתך ובכלל בכיתה הטיפולית זו לא אוהבים חכמולוגים ששואלים יותר מדי שאלות שמפריעות למהלך השיעור התקין ומוצאים את הכיתה מהריכוז. ללקוח פרטי בישראל נותנים חבילה כוללת והוא לא יכול להגיד: זה אני רוצה וזה לא רוצה. גם כך בזק יותר מדי מתירנית, בהוט בכלל לא נותנים לחבר מודם פרטי של הלקוח לרשת שלהם. :lol:
...
התכוונתי לתשלום על הראוטר, לא על השירות עצמו

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”