פרסומת: הנתב החדש של בזק Be
- Internetforstuff (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 124
- הצטרף: יולי 2017
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 6 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
כך זה שהחברות תקשורת וטלקום בישראל מתייחסות ללקוח פרטי כאל ילד מכיתה טיפולית של החינוך המיוחד ובגלל זה לא נדרש ממנו להבין שום פרטים טכניים או מהותיים ואמפיריים של השרות או של מוצר ורק מספיק לדבר אתו במושגים כמו: " יפה, חזק, צבעוני, מהפכני, חדשני, סייבר, הייטק, עוצמתי " וכל שאר המושגים העמוקים והמוגדרים שמאפיינים רמת שיח עם קבוצת מיקוד זו. והכי חשוב כמובן שהמסר יהיה בחרוזים ועדיף גם עם מוזיקה מתאימה לרמה זו ושהמסר זה יהיה מוצג על ידי פרזנטורים שהם אוטוריטה לנושא, במקרה שלנו, של רשתות תקשורת נתונים ו IT , שזה מי לא, אם לא גידי גוב. אחרת הילדים המאותגרים האלה לא יזכרו כלל את הסיפור או לא יאמינו לו.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- Chris_Barnes
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 224
- הצטרף: אוגוסט 2009
- נתן תודות: 26 פעמים
- קיבל תודות: 14 פעמים
לקוחות בקושי מבדילים בין בזק לבזק בינלאומי, שלא לדבר על להבדיל בין מודם לראוטר.sys_admin כתב:כך זה שהחברות תקשורת וטלקום בישראל מתייחסות ללקוח פרטי כאל ילד מכיתה טיפולית של החינוך המיוחד ובגלל זה לא נדרש ממנו להבין שום פרטים טכניים או מהותיים ואמפיריים של השרות או של מוצר ורק מספיק לדבר אתו במושגים כמו: " יפה, חזק, צבעוני, מהפכני, חדשני, סייבר, הייטק, עוצמתי " וכל שאר המושגים העמוקים והמוגדרים שמאפיינים רמת שיח עם קבוצת מיקוד זו. והכי חשוב כמובן שהמסר יהיה בחרוזים ועדיף גם עם מוזיקה מתאימה לרמה זו ושהמסר זה יהיה מוצג על ידי פרזנטורים שהם אוטוריטה לנושא, במקרה שלנו, של רשתות תקשורת נתונים ו IT , שזה מי לא, אם לא גידי גוב. אחרת הילדים המאותגרים האלה לא יזכרו כלל את הסיפור או לא יאמינו לו....
אני משוכנע שמערך השיווק של בזק יודע מי קהל היעד שלו,אדם שמבין קצת בטכנולוגיה גם ככה לא יסכים לשלם עליו.
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
·Chris_Barnes כתב:לקוחות בקושי מבדילים בין בזק לבזק בינלאומי, שלא לדבר על להבדיל בין מודם לראוטר.......
אני משוכנע שמערך השיווק של בזק יודע מי קהל היעד שלו,אדם שמבין קצת בטכנולוגיה גם ככה לא יסכים לשלם עליו....
לא יסכים לשלם עליו ? אז שיעבור לחברת טלקום אחרת שקיימת לה פריסה כאן, שיעבור למשל ל AT&T , או ל BT או ל vodafone . מה? הוא לא יכול לעבור לשום חברה אחרת? אז שישלם ויפסיק לשאול שאלות מיותרות, כאן זה לא תוכנית כבקשתך ובכלל בכיתה הטיפולית זו לא אוהבים חכמולוגים ששואלים יותר מדי שאלות שמפריעות למהלך השיעור התקין ומוצאים את הכיתה מהריכוז. ללקוח פרטי בישראל נותנים חבילה כוללת והוא לא יכול להגיד: זה אני רוצה וזה לא רוצה. גם כך בזק יותר מדי מתירנית, בהוט בכלל לא נותנים לחבר מודם פרטי של הלקוח לרשת שלהם.
- Chris_Barnes
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 224
- הצטרף: אוגוסט 2009
- נתן תודות: 26 פעמים
- קיבל תודות: 14 פעמים
התכוונתי לתשלום על הראוטר, לא על השירות עצמוsys_admin כתב:·......
לא יסכים לשלם עליו ? אז שיעבור לחברת טלקום אחרת שקיימת לה פריסה כאן, שיעבור למשל ל AT&T , או ל BT או ל vodafone . מה? הוא לא יכול לעבור לשום חברה אחרת? אז שישלם ויפסיק לשאול שאלות מיותרות, כאן זה לא תוכנית כבקשתך ובכלל בכיתה הטיפולית זו לא אוהבים חכמולוגים ששואלים יותר מדי שאלות שמפריעות למהלך השיעור התקין ומוצאים את הכיתה מהריכוז. ללקוח פרטי בישראל נותנים חבילה כוללת והוא לא יכול להגיד: זה אני רוצה וזה לא רוצה. גם כך בזק יותר מדי מתירנית, בהוט בכלל לא נותנים לחבר מודם פרטי של הלקוח לרשת שלהם....