 |  |  |
מחבר |
הודעה |
 |
puma1 (PUMA)חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Feb 11, 2012 הבעות תודה: 134 מספר הודעות: 1542
|
#1
נשלח: א' 25/11/2018 15:23
|
|
בזק בינלאומי, שיטת מצליח
|
|
|
היום צלצלה אליי נציגת שירות של בזק בנלאומי, שאמרה לי שההתטבה שלי לקראת סיום (משלם כרגע 29 על 200 מגה) ואם אני לא רוצה לשלם 59 ש"ח, שאני אשמע על ההצעות החדשות, הציעה חבילה ב43 ש"ח, עם כל מיני שטויות של "הגנת סייבר", כמובן שזה לא מעניין ואין לי צורך בזה, כשאמרתי לה שאם היא לא יכולה לתת לי את אותו מחר שתנתק אותי, היא הפנתה אותי לשירות הלקוחות, שם אוכל לבקש להתנתק
כשענתה לי הנציגה בשירות לקוחות, היא שאלה למה אתה רוצה להתנתק, המבצע שלך מסתיים רק עוד 3 חודשים. אז החלטתי לחזור למספר שממנו צלצלו אליי, שאלתי את הנציגה למה הם מצלצלים אליי שלושה חודשים לפני, ולמה שאני אשלם מעכשיו יותר. מה שהיה לה להגיד שוב ושוב הי שככה הם מצלצלים לכולם, 3 חודשים לפני, לא היה לה שום הסבר הגיוני למה ש-3 חודשים לפני אשלם יותר, כמובן שהיא גם לא ציינה את העובדה שנשאר לי שלושה חודשים שאמרתי לה שאם אין את אותו מחיר אני רוצה להתנתק, אלא הפנתה אותי לשירות לקוחות
אחרי כמה דקות חזר אליי המנהל, שההסבר שלו לעניין היה שיש לי חבילה "רגילה" והם רוצים לשדרג לי אותה (עם כל ה"הגנות" שלהם) ואם אין לי צורך אני יכול להמשיך עם החבילה שלי לעוד 3 חודשים, אמר שיבדוק אם נאמר לי משהו בשיחה שאולי הטעה אותי, כמובן שזה מה שאומרים לכולם, ואין מה לבדוק
השיחות מוקלטות, ויש פה ניסיון הטעיה ברור לכל הלקוחות של בזק בנלאומי 3 חודשים לפני, רוב האנשים לא באמת זוכרים מתי נגמרת להם החבילה בכל חברה (כולל אני) ולכן הניסיון הזה כבר 3 חודשים לפני לדחוף לי חבילה יקרה יותר, זאת שיטת מצליח במיטבה
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
איינשטיין חבר מכור קשה

 הצטרף בתאריך: Oct 22, 2007
מיקום: קרית יאבוייה הבעות תודה: 209 מספר הודעות: 7163
|
#2
נשלח: א' 25/11/2018 15:57
|
|
|
|
|
תעבור להוטנט. תשלם פחות (חודשיים חינם ואח"כ 20 ש"ח לחודש). בלי שטיקים ובלי תרגילים.
_________________ חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם! |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
booras חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Feb 22, 2012 הבעות תודה: 12 מספר הודעות: 130
|
#3
נשלח: א' 25/11/2018 17:13
|
|
|
|
|
איכס, בזק
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
מתן_בזק_בינלאומי עובד טלפוניה/אינטרנט

 הצטרף בתאריך: Oct 19, 2009 הבעות תודה: 5 מספר הודעות: 189
|
#4
נשלח: א' 25/11/2018 18:03
|
|
Re: בזק בינלאומי, שיטת מצליח
|
|
|
puma1 כתב: | היום צלצלה אליי נציגת שירות של בזק בנלאומי, שאמרה לי שההתטבה שלי לקראת סיום (משלם כרגע 29 על 200 מגה) ואם אני לא רוצה לשלם 59 ש"ח, שאני אשמע על ההצעות החדשות, הציעה חבילה ב43 ש"ח, עם כל מיני שטויות של "הגנת סייבר", כמובן שזה לא מעניין ואין לי צורך בזה, כשאמרתי לה שאם היא לא יכולה לתת לי את אותו מחר שתנתק אותי, היא הפנתה אותי לשירות הלקוחות, שם אוכל לבקש להתנתק
כשענתה לי הנציגה בשירות לקוחות, היא שאלה למה אתה רוצה להתנתק, המבצע שלך מסתיים רק עוד 3 חודשים. אז החלטתי לחזור למספר שממנו צלצלו אליי, שאלתי את הנציגה למה הם מצלצלים אליי שלושה חודשים לפני, ולמה שאני אשלם מעכשיו יותר. מה שהיה לה להגיד שוב ושוב הי שככה הם מצלצלים לכולם, 3 חודשים לפני, לא היה לה שום הסבר הגיוני למה ש-3 חודשים לפני אשלם יותר, כמובן שהיא גם לא ציינה את העובדה שנשאר לי שלושה חודשים שאמרתי לה שאם אין את אותו מחיר אני רוצה להתנתק, אלא הפנתה אותי לשירות לקוחות
אחרי כמה דקות חזר אליי המנהל, שההסבר שלו לעניין היה שיש לי חבילה "רגילה" והם רוצים לשדרג לי אותה (עם כל ה"הגנות" שלהם) ואם אין לי צורך אני יכול להמשיך עם החבילה שלי לעוד 3 חודשים, אמר שיבדוק אם נאמר לי משהו בשיחה שאולי הטעה אותי, כמובן שזה מה שאומרים לכולם, ואין מה לבדוק
השיחות מוקלטות, ויש פה ניסיון הטעיה ברור לכל הלקוחות של בזק בנלאומי 3 חודשים לפני, רוב האנשים לא באמת זוכרים מתי נגמרת להם החבילה בכל חברה (כולל אני) ולכן הניסיון הזה כבר 3 חודשים לפני לדחוף לי חבילה יקרה יותר, זאת שיטת מצליח במיטבה |
היי,
נשמח אם תשלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] בכדי שנוכל לבדוק מולך את הנושא.
מתן, בזק בינלאומי
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
1OrenBen-Moshe חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: May 08, 2016 הבעות תודה: 9 מספר הודעות: 141
|
#5
נשלח: א' 25/11/2018 20:47
|
|
|
|
|
מה יש לבדוק ניסו לעבוד עליו. אין צורך בוועדות חקירה הנזק כבר נעשה
|
|
(1) הבעות תודה:
|
rmysknzy
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Nir50 חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: May 27, 2018 הבעות תודה: 2 מספר הודעות: 36
|
#6
נשלח: א' 25/11/2018 20:54
|
|
גם אני קיבלתי שיחה כזו
|
|
|
אבל כיוון שתפסו אותי לא מוכן ולא היה לי זמן באותו רגע אז זרמתי כי גם כך נגמרו לי 3 חודשי ההטבה
תכלס הייתי מוכן לשלם 100 שח לאינטרנט יציב ספק+תשתית אבל זה היה לפני הסיפור שפירסמתי בפוסט השני ולפני שהבניין שלי חובר לתשתית פרטנר פייבר
בקרוב כנראה אנטוש את קבוצת בזק לטובת הסיבים
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
vivi חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Jan 06, 2009
מיקום: ירושלים הבעות תודה: 221 מספר הודעות: 2121
|
#7
נשלח: א' 25/11/2018 20:59
|
|
|
|
|
כן... שיטת מכירה פרמטיבית וידועה...
לפני שנתיים בערך קיבלתי שיחה זהה, זה גרם לי לנסות את 018 אקספון.
עד היום אני לקוח מרוצה של אקספון ב 65 שח לספק ותשתית ביחד.
תנסה אין מה להפסיד.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
UriM (אורי)חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Jul 09, 2007 הבעות תודה: 49 מספר הודעות: 379
|
#8
נשלח: ב' 26/11/2018 6:46
|
|
|
|
|
טיפ קטן.
בשביל לא ליפול למלכודות סיום חבילה למינהן (זה גם יכול להגיע מהכיוון השני - לא דיברת עם נציג בזמן והמחיר קפץ למעלה בעשרות אחוזים) פשוט מכניסים ליומן את תאריך סיום ההטבה/חבילה/מסלול.
ביומן הגוגל שלי יש את כל תאריכי סיום החבילות האלו, בדרך כלל כמה ימים לפני מועד הסיום. לפעמים אני מוסיף גם תזכורת דרך משלוח מייל.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
noam3039 חבר מביא חבר

 הצטרף בתאריך: Jan 11, 2013 הבעות תודה: 443 מספר הודעות: 3255
|
#9
נשלח: ב' 26/11/2018 8:28
|
|
|
|
|
המיקרה שלך ומה ששמעתי דירבן אותי לבדוק עד מתי
החבילה שלי ולי יש עוד 3 חודשים לפחות אני יודע
שלא ינסו לתכמן אותי
_________________ אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
puma1 (PUMA)חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Feb 11, 2012 הבעות תודה: 134 מספר הודעות: 1542
|
#10
נשלח: ב' 26/11/2018 15:04
|
|
Re: בזק בינלאומי, שיטת מצליח
|
|
|
לא מבין מה יש לבדוק, היא אמרה לי במפורש שזה נוהל רגיל, ומתקשרים לכולם שלושה חודשים לפני, השיחה מוקלטת
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
puma1 (PUMA)חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Feb 11, 2012 הבעות תודה: 134 מספר הודעות: 1542
|
#11
נשלח: ב' 26/11/2018 15:07
|
|
|
|
|
UriM כתב: | טיפ קטן.
בשביל לא ליפול למלכודות סיום חבילה למינהן (זה גם יכול להגיע מהכיוון השני - לא דיברת עם נציג בזמן והמחיר קפץ למעלה בעשרות אחוזים) פשוט מכניסים ליומן את תאריך סיום ההטבה/חבילה/מסלול.
ביומן הגוגל שלי יש את כל תאריכי סיום החבילות האלו, בדרך כלל כמה ימים לפני מועד הסיום. לפעמים אני מוסיף גם תזכורת דרך משלוח מייל. |
יש לי (מעבר לזה שהיום מחוייבים להודיע לך לפני שהמחיר עולה), פשוט חשבתי שנשאר עוד איזה שבוע ואנחנו לקראת הסוף, אז לא בדקתי בגלל שבכל מקרה אני לא מוכן לשלם יותר וישר אמרתי לה שתנתק אותי, זה מה שקורה כל שנה, אומרים שיעלו לי, אני מבקש להתנתק, ואיכשהו תמיד אני מקבל מבצע "מיוחד" רק לי באותו מחיר לעוד שנה. בכל מקרה אף פעם לא צלצלו אליי 3 חודים לפני, אבל מסתבר לפי דבריה שזה דבר שעושים עם כולם כרגע 3 חודשים לפני שמסתיימת התוכנית
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Amir64 (אמיר)חבר מכור קשה

 הצטרף בתאריך: Aug 02, 2012 הבעות תודה: 769 מספר הודעות: 5597
|
#12
נשלח: ב' 26/11/2018 15:36
|
|
|
|
|
בתאריך ה- 1/1/2018 התקשרה אלי מישהי מבזק בינלאומי.
הציעו לי גם שדרוג כזה, ו"הבטחת מחיר" גבוה, ולא הסכמתי.
אז הציעה לי להאריך את ההסכם עד ל- 1/1/2019, במקום עד התאריך המקורי שהיה.
זה היה 3 חודשים אחרי תחילת הסכם לשנה, הכולל חודשיים חינם, ולפני שקיבלתי את חודשי החינם.
הסכמתי.
אח"כ גליתי שלא קיבלתי את ההטבה של החודש הראשון חינם. התקשרתי, ואמרו לי שינית מסלול ב- 1/1/2018, ואתה כבר לא במסלול עם החודשיים חינם.
נערכו כמה וכמה שיחות, שבסופן החזירו בחזרה את המסלול עם חודשיים חינם, וכמובן דחו את החודשים שבהם אקבל את חודשי החינם.
בשום אופן לא הסכימו שחודשי החינם יהיו החודשים המקוריים שהובטחו. ("מה זה משנה לך? תקבל חודשיים חינם... מה זה משנה איזה?")
למרות דרישות חוזרות שלי, בכמה שיחות, לבדוק למה ואיך קרה שזו שהתקשרה אלי שינתה מסלול למרות שלא ביקשתי לשנות,
הציעה להאריך תוקף חוזה, בלי להגיד שתוך כדי היא גם מבטלת לי את חודשי החינם.
לא קיבלתי תשובה.
ובכלל, למה התקשרות להארכת תוקף של שירות מתחילה את שנת השירות החדשה, כולל המחיר החדש, מיום השיחה, ולא מיום סיום ההסכם הקודם?
זו גניבה של ימים\שבועות, שכבר היה לי בהם הסכם, לפעמים עם מחיר נמוך יותר.
לדעתי - עניין לתביעה ייצוגית.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
mgold חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Nov 11, 2009 הבעות תודה: 38 מספר הודעות: 415
|
#13
נשלח: ב' 26/11/2018 16:17
|
|
|
|
|
תהרגו אותי, לא מבין אנשים שמנויים לבזק.
עזבו את עניין העקיצות, למה לשלם לחברה שלא מסוגלת לספק את המהירות עליה הם גובים כסף ?
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
Amir64 (אמיר)חבר מכור קשה

 הצטרף בתאריך: Aug 02, 2012 הבעות תודה: 769 מספר הודעות: 5597
|
#14
נשלח: ב' 26/11/2018 18:48
|
|
|
|
|
יש כאלו שאין להם ברירה כי אין תשתית הוט, או כי לא מוכנים להתקשר שוב עם הוט לעולם.
חוץ מזה, מדובר כאן על בזק בינלאומי, ולא על תשתית בזק.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
שלגון (שלולילולילולילולי לוליות)חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Nov 09, 2005 הבעות תודה: 225 מספר הודעות: 2014
|
#15
נשלח: ב' 26/11/2018 20:38
|
|
|
|
|
חבל על הזמן, חברים. למי שיש לו הקלטות - תעשו עם זה רעש: תיצרו קשר עם הכל כלול בערוץ 10 (או תכנית צרכנות אחרת שאתם מעדיפים) - פרטי קשר אפשר למצוא פה: http://10tv.nana10.co.il/Article/?ArticleID=546465
הם קיימים בשביל אייטמים כאלה בדיוק. אל תתנו לנבלות האלה לסגור את זה בשקט. יש פה שיטה, תשימו עליה זרקור. זאת הדרך היחידה שיעשו לזה סוף. ועם קצת מזל גם איזה קנס שמנמן על אי-עמידה בתנאי הרשיון.
_________________ ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...
נערך בפעם אחרונה על-ידי שלגון בתאריך ג' 27/11/2018 1:30, נערך סך הכל פעם אחת |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
|
|
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה
|
|
|