ממשיך להתאכזב מה 55NU8000 יש רעשי נקישות
- HTuser1 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 490
- הצטרף: פברואר 2015
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 26 פעמים
ממשיך להתאכזב מה 55NU8000 יש רעשי נקישות
כמו שדווח אני חווה נקישות כל 25 שניות, אין מקום לתביעה יצוגית על דבר כזה או אפשרות להחזיר את הטלוויזיה?
·HTuser1 כתב:Hipno תודה על המידע
היה עכשיו המתקין, אמר שזה הפלסטיק וזה תקין....מנהל אמור לחזור אלי.
אנסה להתעקש ואולי לבטל עסקה.
הטכנאי אמר שהשיטה הזו של פלסטיק ללא ברגים ועם קליפסים היא אצל כל החברות ואצל כולם שומעים את הרעשים האם זה נכון?...
לא! יש כמה דיווחים על הקליקים וזה לא הפלסטיק. חומר יכול להרעיש בשינוי לחץ ומטפ' אבל זה משהו שקוה לכל היותר פעם ביום ולא באופן קבוע... ברוך הבא לשירות אלקטרוניקס פרו...
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
אצלי לדוגמה יש את הדגם ואין נקישות של פלסטיק.
אם תעלה ווידאו שממחיש את הבעיה יהיה יותר קל לעזור לך.
זה ידוע שהשירות של סמסונג בינוני -
אם אתה לא יכול לחיות עם הנקישות האלה תקדם ביטול עסקה.
אם תעלה ווידאו שממחיש את הבעיה יהיה יותר קל לעזור לך.
זה ידוע שהשירות של סמסונג בינוני -
אם אתה לא יכול לחיות עם הנקישות האלה תקדם ביטול עסקה.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
אמרו לי בדיוק אותו דבר, שזה קורה בגלל איך שזה בנויHTuser1 כתב:אמרו שמנהל יחזור אלי תוך שני ימי עסקים...חוצפה....
במידה ולא ירצו להחליף האם יש עוד מישהו שאפשר לפנות ולהתלונן? סמליין? סמסונג ישראל?...
אמרתי לה שזה לא מעניין אותי איך זה בנוי, אכפת לי ממה שאני שומע.
כשהמנהל ייצור איתך קשר תתעקש על ביטול עסקה והוא יעביר את זה לייבואן.