מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיית פינגים גבוהים לאחר העמסה של הרשת? HOT + HOTNET


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט
מחבר הודעה
Tzav
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2018
מספר הודעות: 9

 #1  נשלח: שבת 09/03/2019 20:41
בעיית פינגים גבוהים לאחר העמסה של הרשת? HOT + HOTNET

היי

אני מחובר בבניין יחסית חדש עם הוט + הוטנט. יש לי 200MB. בדיקת מהירות בדרך כלל מראה לי ניצול מספק של רוחב הפס.

אז מה הבעיה?

תמיד כשאני מוריד קובץ גדול, או צופה במשהו דרך הנטפליקס או sting tv , או סתם מעמיס את האינטרנט - הפינגים שלי אל השרתים מתחילים לעלות.

כדי לפתור את הבעיה אני חייב לכבות ולהדליק את ההוטבוקס, ואז הפינגים חוזרים להיות סבירים עד הפעם הבאה שאני מוריד קובץ או רואה סרט.

לפעמים התופעה הזאת מופיעה באופן אקראי (בלי שאימצתי את האינטרנט יותר מידי) אבל היא משתחזרת תמיד תחת העמסה.

ניסיתי להחליף הוט בוקס (החליפו לי מהוט בוקס 1 להוט בוקס 1, לא הסכימו להביא לי את 2) - לא עזר.

אני גם לא בטוח שאני יודע את מי להאשים.. את הוט? את הוט נט?

בבדיקת tracert שאני עושה ל 8.8.8.8 אני מקבל 920ms לדוגמה עבור הכתובת הראשונה (172.18.0.42) ומשם והלאה זה גם כן מספרים ענקיים.

מה אתם מציעים? הנציגים של הוט והוט נט כמובן לא יודעים מימינם ומשמאלים ואין להם מושג איך לתקן את הבעיה.



עריכה: אני עובד במצב bridge עם ראוטר חיצוני. הפינגים הגבוהים קיימים גם כשאין הורדה או העלאה של קובץ או משהו אחר שמנצל את רוחב הפס.





נערך בפעם אחרונה על-ידי Tzav בתאריך שבת 09/03/2019 21:14, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 1881

 #2  נשלח: שבת 09/03/2019 21:09
Re: בעיית פינגים גבוהים לאחר העמסה של הרשת? HOT + HOTNET

Tzav
·

כמובן שכל שימוש באינטרנט יכול להשפיע על הפינגים אבל זה לא אמור להיות ברמה הזאת, במיוחד לא בעקבות שימוש ב-download. בחיבורים לא סימטריים, כגון החבילות של הוט, אם אתה מנצל את כל ה-upload סביר שתראה פגיעה משמעותית בפינגים (ואפילו במקרה כזה התוצאות שלך לא הגיוניות).

תנסה להפוך את ההוטבוקס למצב bridge ולחבר אך ורק מחשב בודד בחיבור קווי לאחד הפורטים של ההוטבוקס. אתה אמור לקבל כתובת אינטרנט במחשב ותוכל לבדוק האם ככה המצב יותר טוב. בהנחה שכן, אתה צריך לקנות ראוטר נורמלי ולהשתמש בהוטבוקס כמודם בלבד (כמובן אל תישאר עם המצב של bridge ללא ראוטר, זה רק בשביל הבדיקה).

לדוגמא אצל ההורים שלי עם הוט + הוטנט 200 מגה, הוטבוקס 1 כמודם בלבד + ER-X אני מקבל את הפינגים הבאים במקביל להרצת בדיקת מהירות באתר של הוט (+ השתלטות מרחוק):
קוד:

Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=58ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=63ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=63ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=60ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=59ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=61ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=60ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=61ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=60ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=59ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=61ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=59ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=59ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=63ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=62ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=59ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=61ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=151ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=73ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=124ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=86ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=126ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=84ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=77ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=90ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=78ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=73ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=79ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=140ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=84ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=104ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=59ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=109ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=122ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=181ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=182ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=214ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=124ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=170ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=154ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=153ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=185ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=188ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=148ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=144ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=117ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=111ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=94ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=68ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=59ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=59ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=60ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=61ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=63ms TTL=121


שם לב לשלב שהפינגים קופצים לאיזור ה-180+, זה השלב שהתחילה הבדיקה של ה-upload שניצלה את כל ה-upload שכאמור מרע בצורה משמעותית את הפינגנים אבל עדיין זה רחוק מהתוצאות שלך. ברגע שהבדיקה הסתיימה הפינגים חוזרים לאיזור ה-60.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Tzav
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2018
מספר הודעות: 9

 #3  נשלח: שבת 09/03/2019 21:12

שכחתי לציין - אני מחובר במצב bridge עם ראוטר של TP LINK (הבעיה קיימת גם בחיבור ישיר)

והבדיקה שאני עושה היא אחרי שהעמסתי את האינטרנט, לא תוך כדי.

ברור שבזמן שאני מנצל את רוחב הפס אני אמור לקבל ירידה בביצועים ביישומים אחרים, אבל אחרי שההורדה הסתיימה לא הגיוני שהמצב ישאר לא תקין.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 1881

 #4  נשלח: שבת 09/03/2019 22:37

Tzav כתב:
שכחתי לציין - אני מחובר במצב bridge עם ראוטר של TP LINK (הבעיה קיימת גם בחיבור ישיר)
·

מאד מוזר. רק לוודא "הבעיה קיימת גם בחיבור ישיר" אתה מתכוון גם כאשר המחשב מחובר ישירות להוטבוקס במצב bridge (ללא כל ראוטר)? ובמידת האפשר תבדוק גם עם מחשבים שונים.

אני לא רואה מה עוד זה יכול להיות. הייתי אומר שהבעיה בהוטבוקס אבל אם הבנתי נכון כבר החליפו לך את זה. זה לא בעיה כללית עם הוטבוקס 1 או תשתית הוט לפי הבדיקות אצל ההורים שלי. אם אתה גם מוציא את הראוטר הפרטי מהסיפור ובודק יותר ממחשב/כרטיס רשת אחד, מה עוד נשאר?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Tzav
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2018
מספר הודעות: 9

 #5  נשלח: שבת 09/03/2019 23:05

eran405 כתב:

ציטוט:
...


·

מאד מוזר. רק לוודא "הבעיה קיימת גם בחיבור ישיר" אתה מתכוון גם כאשר המחשב מחובר ישירות להוטבוקס במצב bridge (ללא כל ראוטר)? ובמידת האפשר תבדוק גם עם מחשבים שונים.

אני לא רואה מה עוד זה יכול להיות. הייתי אומר שהבעיה בהוטבוקס אבל אם הבנתי נכון כבר החליפו לך את זה. זה לא בעיה כללית עם הוטבוקס 1 או תשתית הוט לפי הבדיקות אצל ההורים שלי. אם אתה גם מוציא את הראוטר הפרטי מהסיפור ובודק יותר ממחשב/כרטיס רשת אחד, מה עוד נשאר?

כן, גם במצב שהמחשב מחובר ישר (ברידג׳ או לא ברידג׳). זה התחיל מאז שהתקינו לי את האינטרנט ולכן קניתי ראוטר.
יש עוד מכשירים שמחוברים ברשת וזה קורה גם בהם ולכן אני לא חושב שזו בעיה במחשב.

השאלה האם מהעובדה שהפינגים הם מההופ הראשון אפשר להבין אם זה בצד של הוט או הוטנט?

·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 1881

 #6  נשלח: שבת 09/03/2019 23:32

Tzav כתב:

השאלה האם מהעובדה שהפינגים הם מההופ הראשון אפשר להבין אם זה בצד של הוט או הוטנט?
·
·

כן הפינג הראשון הוא אחרי התשתית של הוט וכנראה כבר אצל הספק. בעיה בפינג הראשון זה בעיה בראוטר או מודם אצלך או בתשתית של הוט או בצד של הספק (בהנחה שהפינג הראשון כבר באמת אצל הספק).

לשם השוואה אצרף גם tracert שלי עם הוט+הוטנט:
קוד:
Tracing route to google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]

over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.7.1
  2     8 ms     7 ms     7 ms  10.240.1.1
  3    11 ms     *        *     172.18.11.2
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6    60 ms    59 ms    60 ms  core-213-57-0-69.pt.hotnet.net.il [213.57.0.69]
  7    61 ms    62 ms    68 ms  core-213-57-0-150.pt.hotnet.net.il [213.57.0.150]
  8    64 ms    64 ms    63 ms  108.170.252.1
  9    63 ms    64 ms    63 ms  108.170.228.133
 10    64 ms    60 ms    59 ms  google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]

Trace complete.


אציין גם שהחיבור אצל ההוטנט הוא עם סינון אתרים (בשביל לצאת מה-NAT שלהם). קשה לי להאמין שזאת הסיבה לתופעה שאתה רואה אבל אולי שווה לנסות.


נערך בפעם אחרונה על-ידי eran405 בתאריך שבת 09/03/2019 23:37, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Tzav
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2018
מספר הודעות: 9

 #7  נשלח: שבת 09/03/2019 23:36

חחח טוב אם זה או הראוטר או המודם או התשתית או הספק זה סוגר את כל האופציות לא?
😅
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 1881

 #8  נשלח: שבת 09/03/2019 23:37

הכל מאד מוזר כאן, אבל אם הייתי חייב להמר הייתי אומר שהבעיה בתשתית של הוט. אתה יכול לנסות להחליף ספק בשביל לפסול את הסיכוי שהבעיה בספק. אם יש תשתית בזק נורמלית אצלך אז אולי כדאי להחליף תשתית (שלא לדבר על תשתיות סיבים שאני מניח שכבר הייתי קופץ עליהם אם הייתה לך אפשרות).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bourbon (זאב)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2006
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 16

 #9  נשלח: א' 10/03/2019 16:30

אני לא מומחה גדול (או בכלל) לאיך עובד ה-cable modem, אבל לדעתי ייתכן שבזמן ההעמסה המודם מחליט לוותר על חלק מהתדרים עקב ריבוי שגיאות.

תנסה להתחבר ל-UI של המודם (192.168.100.1), למיטב זכרוני כניסה עם admin/admin.

אז תעבור למסך ה-Connection, ותסתכל על שורת ה-Errors, לפני ואחרי ההעמסה (ובכלל, הכי טוב לשמור צילום מסך מלפני ואחרי). אני מנחש שכמות השגיאות תקפוץ אחרי העמסה - וייתכן שזה גורם למודם להפסיק להשתמש בחלק מהתדרים שהוא מזהה כלא יציבים. אם זה אכן המצב, שלח את צילומי המסך (לפני ואחרי), אולי אפשר יהיה להבין מהם משהו...

בהצלחה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1012
מספר הודעות: 20263

 #10  נשלח: א' 10/03/2019 17:13

יש טורנטים ברקע?
_________________
My Blog.
https://mp3lllblog.wordpress.com
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Tzav
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2018
מספר הודעות: 9

 #11  נשלח: א' 10/03/2019 20:04

אין טורנטים ברקע..



bourbon

יש כאן תמונה מהמודם בזמן תקלה



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mescaline
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 27, 2018
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 482

 #12  נשלח: א' 10/03/2019 20:27

ידעתי שיש טיפילינק במשוואה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bourbon (זאב)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2006
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 16

 #13  נשלח: א' 10/03/2019 21:33

Tzav
·
חשוב גם לראות את ההבדל יחסית ללפני התקלה. האם השגיאות האלה (יש לך שם הרבה אלפים) קרו בזמן העומס או שהן הצטברו לאט לאט בלי קשר.

אגב, עוד דרך לדעת אם זה קשור למודם או לא היא לבדוק האם הבעיה חולפת אם אתה מאתחל את המודם (מכבה ומדליק).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Tzav
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2018
מספר הודעות: 9

 #14  נשלח: א' 10/03/2019 21:36

bourbon
·



זה הצטבר אחרי שהתקלה קרתה ולא איפסתי את המודם. בדרך כלל כשאני בודק יש בהכל 0. עכשיו שחזרתי שוב את התקלה ועדיין נראה שיש בהכל 0 שגיאות.



וכן, כמו שכתבתי למעלה אחרי שאני מכבה ומדליק את ההוטבוקס זה מסתדר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bourbon (זאב)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2006
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 16

 #15  נשלח: א' 10/03/2019 21:55

Tzav
·
אז אתה אומר שפעם אחת אחרי העמסה נוצרו הרבה שגיאות ובפעם אחרת לא? שווה אולי לנסות כמה פעמים ולראות אם אתה מצליח למצוא איזשהי חוקיות.

השוותי את הנתונים לאלה של המודם שלי, וההבדל המרכזי שאני רואה זה שעצומות השידור אצלך משמעותית יותר גבוהות, בערך כפולות מאצלי - וזה בעיקרון סימן לא טוב (אצלי הן באיזור ה-9, אצלך באיזור ה-1. גם ה-SNR אצלך יותר גבוה אם כי הוא נראה בגדר הנורמה.

בשורה התחתונה - יכול מאד להיות שיש לך בעיה בנתוני הקו. אם אתחול של המודם פותר את הבעיה (אפילו זמנית), לדעתי זה פוסל בסבירות גבוהה מאד את האפשרות שזה איזשהו רכיב אחר במערכת. שווה לך לנסות להתקשר לתמיכה של הוט ולתאר את הבעיה - להדגיש שהיא חולפת אחרי אתחול של המודם - לראות מה הם רואים. אם הם ייראו שיש בעיה בקו - אז לפחות תדע מה הבעיה, אם כי הדרך לפתרון יכולה להיות ארוכה. אצלי לקחו כמעט חודשיים וחמישה ביקורי טכנאי לפני שהצליחו לפתור בעיה של איכות קו (לא שהיא היתה כל כך מסובכת, כמו הטכנאים ששלחו בפעמים הראשונות היו גרועים).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht