tbאני רואה שיש התיחסות ספציפית לצריבה. האם זה אומר שצריבה מכוסה באחריות יצרן? תמיד יש פה בפורום את התחושה שח.י. יותר עושים טובה ממחויבים כאשר הם עוזרים בעניין הזה
tbאני רואה שיש התיחסות ספציפית לצריבה. האם זה אומר שצריבה מכוסה באחריות יצרן? תמיד יש פה בפורום את התחושה שח.י. יותר עושים טובה ממחויבים כאשר הם עוזרים בעניין הזה
·
הבעיה המרכזית היא שאנשים פשוט לא קוראים את תעודות האחריות שהם מקבלים. בתעודה מצוינים מספר מקרים בהם האחריות לא חלה, עניין הצריבות לא מופיע שם. משמע - יש אחריות מלאה על הצריבות. ואם ח.י. מסרבת לטפל בזה אפשר לתבוע ולהיות די בטוחים שתוך שבוע מאז קבלת מכתב התביעה תקבלו טלפון מאיש קשרי לקוחות שיסדר לכם את העניין.
ההתנהלות של האנשים פה בכל הסיפור הזה מזכירה את ההתנהלות של עולים חדשים עם וותק של כמה חודשים בארץ מול ביטוח לאומי או מוסד דומה. מה, באמת צריך להיות גאון כדי להבין שהיביואנים שלנו אוהבים ורוצים יותר כסף, לא פחות, ובכל הזדמנות שתתאפשר להם הם ינסו להתנער מאחריות ומההתחייבויות שלהם בכדי לחסוך עבודה/כאב ראש (=כסף)?
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה