טכנאי של ישפאר שרט לי את הטלוויזיה במהלך התקנה

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Mig95 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 19
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

טכנאי של ישפאר שרט לי את הטלוויזיה במהלך התקנה

נושא שלא נקרא #1 

לפני כשעה הגיעה אלי טכנאי של "אלקטרוניקס פרו" לבצע אצלי התקנה קירית לטלוויזיה בחדר
(טלוויזיה 55 אינץ' שרכשתי של סוני)
ואחרי ההתקנה גיליתי שיש שריטה על המסגרת..
הראתי את זה לטכנאי, הוא צילם את זה ולקח את הפרטים שלי
מה הסיכוי עכשיו שישפאר יהיו מוכנים להחליף לי את הטלוויזיה?
זה פדיחה של הטכנאי ואני עצבני בטרוף עכשיו כי היא עלתה המון כסף



*** עידכון בעמוד 2 ***
נערך לאחרונה על ידי Mig95 ב 22/08/2019 12:43, נערך 2 פעמים בסך הכל.

(G)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2280
הצטרף: אפריל 2014
נתן תודות: 191 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מעצבן אבל הסיכוי שיחליפו טלויזיה נמוך, טוש לורד שחור (או צבע שדומה לציפוי) יעשה את העבודה.

Mig95 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 19
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #3 

(G) כתב:מעצבן אבל הסיכוי שיחליפו טלויזיה נמוך, טוש לורד שחור (או צבע שדומה לציפוי) יעשה את העבודה.
...
אז מה הקטע של האחריות שלהם? זה פדיחה של הטכנאי שלהם בסוף..
לדעתי אם שלמתי 5,000 שקל על מוצר אז מגיע לי לקבל אותו במצב פיקס ובלי שריטות

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8411
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1229 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אתה רואה את זה מרחוק או שפשוט הידיעה שזה שם מחרפנת אותך ?
אני בטוח שהוא לא עשה את זה בכוונה.
איך איכות התמונה ?
מסכים שטשטוש עם לורד או משהו בסגנון יעלים את זה לחלוטין.
זה נראה פחות מס"מ.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

mescaline
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1879
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לא הייתי חי עם זה, במיוחד אם זה דרך המתקין של החברה ובמיוחד אם באותו מקום מגיע ניילון ואין שום סיבה שהוא יוסר לפני תום ההתקנה.

מצד שני גם לא הייתי משחרר אותו לדרכו ללא המוצר כי מעכשיו זה אתה מול קיר.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7899
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

מדהים....חאפר לאנד

Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 648
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 27 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

תתקשר לשירות, הם בטח יגידו לך שים קרח ותלחץ כל הלילה... :-)


מהיכן קנית? תפנה לחנות. כאשר אני רכשתי את הסוני 65 שלי, הובלתי אותה העצמי והתקנתי בעצמי באישור המוכר. כך חסכתי לעצמי צרות מול החפרים של אלקטרוניקס פרו. המדבקה על האריזה שאסור לפתוח ללא תכנטי זה סתם הפחדה. מרגע שרכשת והחנות סיפקה לך את המסך, הוא שלך ואתה יכול לפתוח ולהשתמש בו. רצוי רק לצלם את הפתיחה שלא יתגלה שבר שהיה.

בכל מקרה ברגע שהם מובילים את המסך, הוא כבר חוטף המון מכות בדרך.

זו בכלל טעות קריטית לתלות מסך על קיר. מקום לצרות והריסת הפאנל בעיקר עי מתקינים אלקטרוניקס פרו. בתמונה שהעלית יש גם משהו שנראה כמו כתם צבע בהיר ליד המכה. אם זה לא נעלם בהקרנת צבע אחיד, אז הוא דפק לך את הפאנל מהמכה.

Mig95 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 19
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #8 

עדכון:

לפני כמה דקות היתקשרה אלי המנהלת מאלקטרוניקס והיא אמרה שאחרי דיון הוחלט להחליף לי את הטלוויזיה באחת חדשה (Y)

ra
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2335
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 156 פעמים
קיבל תודות: 121 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

כשירות לציבור איזה דגם זה ?
כדי שמי שיקנה את הדגם יבדוק שלא קיבל
את שלך

Mig95 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 19
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #10 

@ra
טלוויזיה של סוני 55 אינץ' דגם XG8596.
קשה לי להאמין אבל שישפאר ינסו לתמכר טלוויזיה כזו ועוד ידרשו עליה מחיר מלא.. אחרת הם לא היו מחליפים לי אותה מלכתחילה

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

ra כתב:כשירות לציבור איזה דגם זה ?
כדי שמי שיקנה את הדגם יבדוק שלא קיבל את שלך
...
·
היבואן יהיה חסר מזל אם הצרכן הבא של הטלוויזיה הזו אי פעם קרא את השרשור (או זוכר אותו).
הסתברות אֶפְּסִילוֹן.

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

Mig95 כתב:@ra
קשה לי להאמין אבל שישפאר ינסו לתמכר טלוויזיה כזו ועוד ידרשו עליה מחיר מלא.
...
·
לא נראה לי שזה קשור לישפאר. זה כנראה חוזר למחסנים של פרו ולא צריך להיות קושי להאמין לשום פעולה שנעשית ע"י החברה הזו.
הניחוש שלי: יצבעו את השריטה. יארזו יפה. יספקו ללקוח הבא (לכאורה טוב יעשו אם ינסו "לדוג" את הלקוח התמים ביותר ממאגר הרוכשים).

יש 4 גורמים שיכולים לספוג את עלות השריטה: היצרן, היבואן, נותן השירות או הצרכן.
על מי אתם שמים את הכסף שלכם?

nangel
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 425
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

@shealtieljkwak
עד שיש כאן נותן שרות שאשכרה נותן שרות ופותר בעיות במהירות ובלי שהלקוח יהפוך שולחן חבל על הציניות.
כן ירבו נותני שרות כאלו

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

@nangel
·
אני בטוח שעל כל טכנאי שנתפס במערומיו בתוכנית יצאת צדיק, תמצא כמה לקוחות מרוצים שקיבלו שירות ישר וטוב.
אני לא הייתי ממהר להכריז ש"ירבו טכנאים כאלו" בגלל שהצלחנו לאתר לקוח מרוצה.

היתקשרה אלי המנהלת מאלקטרוניקס והיא אמרה שאחרי דיון הוחלט להחליף לי את הטלוויזיה באחת חדשה
...
בשביל מה הדיון? איזה החלטה אחרת הגיוני היה לקבל?
אם אני שורט לך את האוטו אני לא מנהל דיון עם אשתי מה לעשות. אני מבקש סליחה ומפצה אותך מיידית. ולא הייתי מצפה שתהיה אסיר תודה על זה שנהגתי בך בהגינות. כך צריך להיות. תמיד. עם כל אחד.

nangel
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 425
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

לצערי אני עדיין אסיר תודה לספק שרות שמתנהג כראוי. לא צריך להיות כך אבל עדיין מופתע לטובה כשזה קורה

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”