שלום רב
בתחילת יולי רכשתי טלוויזיה 55 אינץ' תוצרת חברת סוני מדגם xf9005 מאתר אולסייל לאחר שהייתי מרוצה מהטלוויזיה 65 אינץ זהה שקיימת אצלי בסלון.
הטלוויזיה הגיע והותקנה על הקיר. על גבי הטלוויזיה היה כתם אשר מופיע עליה גם כאשר היא ללא חשמל, כתם בצורת ענן בחלק העליון של הטלוויזיה אשר ממש מפריע לעין , הטלוויזיה עובדת ותקינה אך כאשר מופיע צבע כהה במסך רואים את הכתם.
ציינתי זאת בפני המתקין והוא אכן ציין זאת בדו"ח שלו. למחרת יצרתי קשר עם אלקטרוניקס פרו תיאמו לי ביקור טכנאי הטכנאי הגיע והחליט כי יש צורך בהחלפת הטלוויזיה.
בסוף יולי המתקין אכן הגיע אני הייתי בעבודה ואשתי הייתה בבית. וידאתי עם אשתי טלפונית כי הכל תקין ואכן כך. בהגיעי הביתה בשעות הערב המאוחרות ניגשתי לבחון את הטלוויזיה וראיתי כי משהו מוזר בממשק משתמש שלה (כפי שציינתי יש לי את אותו דגם בסלון)
בדקתי את הדגם שקיבלתי וראיתי כי התקינו לי דגם מסוג xf7096 אשר ערכו הכספי באתר זאפ מוערך בכחצי מערך הדגם של הטלוויזיה שלי.
פניתי שוב לחברת אלקטרוניקס פרו בנושא והנציגה לאחר בדיקה טענה כי חשבו שזהו הדגם שהותקן אצלי בתחילה לאחר שגילתה שאכן זו טעות התנצלה ותיאמה לי התקנה של הדגם שמגיע לי .
הגיע המתקין עם הטלוויזיה החדשה אכן וידאתי כי הטלוויזיה הינה מהדגם המבוקש והמתקין התחיל להתקין .
מיד כאשר הניח את הטלוויזיה על גבי המתקן בקיר הבחנתי כי שוב יש כתם על גבי המסך כמו שהיה לי בטלוויזיה הראשונה . ציינתי זאת בפני המתקין הוא פנה לאחראי עליו והאחראי כנראה מכיר את הבעיה כיוון שהוא תיאר בפני המתקין את הבעיה במדויק (נראה כמו ענן בחלק העליון של המסך) , האחראי ביקש מהמתקין לפרק במיידי את הטלוויזיה עם הכתם ולהתקין את הטלוויזיה הקודמת (זו שעלותה כחצי מחיר מהדגם שרכשתי) .
כעת, פנו אלי בנושא מחברת אלקטרוניקס פרו וציינו בפני כי לטענת הספק הכתם על המסך סביל ואינו פוגע בצפייה בטלוויזיה ולפיכך הכל תקין ולכן אין צורך להחליף . ( תבינו בפעם הראשונה מבחינתם אפשר היה להחליף)
עזרתכם מה לעשות :
האם לתבוע? במידה וכן את מי אולסייל או ישפאר?
לפנות למישהו?
תבינו כרגע מותקנת אצלי טלוויזיה שהשווי שלה הוא כמעט חצי מהשווי ששילמתי .
תודה מראש על עזרתכם
סוני xf9005 - כתמים על המסך והתנהלות של היבואן
ronenbit
אתה צודק זה אכן סיפור בעייתי.
אני מבין שההתנהלות שלך היתה מול אלקטרוניקס פרו שהיא נותנת בשנים האחרונות את שירות התיקונים והאחריות
של מרבית היבואנים הגדולים והרשת מלאה בתלונות דומות.
אם הם אישרו לך החלפה הם לא יכולים לטעון עכשיו אחרת.
גם את ההחלפה שבוצעה עם דגם זול בהרבה אי אפשר לנמק בטעות ואי שימת לב תמימה.
לפני שתגיש תביעה שתיקח המון זמן עצבים (אם כל מה שכתבת זה נכון, אז תזכה)
תנסה לפנות קודם בע"פ ובכתב לישפאר שהוא היבואן הרשמי.
אני רוצה להאמין שהם יתנהלו אחרת מאלקטרוניקס.
גם אם הכתם עליו התלוננת הוא "נורמלי" כטענת אלקטרוניקס פרו,
הרי העובדה שהם אישרו קודם החלפת מסך מעידה שההיפך הוא נכון.
אתה צודק זה אכן סיפור בעייתי.
אני מבין שההתנהלות שלך היתה מול אלקטרוניקס פרו שהיא נותנת בשנים האחרונות את שירות התיקונים והאחריות
של מרבית היבואנים הגדולים והרשת מלאה בתלונות דומות.
אם הם אישרו לך החלפה הם לא יכולים לטעון עכשיו אחרת.
גם את ההחלפה שבוצעה עם דגם זול בהרבה אי אפשר לנמק בטעות ואי שימת לב תמימה.
לפני שתגיש תביעה שתיקח המון זמן עצבים (אם כל מה שכתבת זה נכון, אז תזכה)
תנסה לפנות קודם בע"פ ובכתב לישפאר שהוא היבואן הרשמי.
אני רוצה להאמין שהם יתנהלו אחרת מאלקטרוניקס.
גם אם הכתם עליו התלוננת הוא "נורמלי" כטענת אלקטרוניקס פרו,
הרי העובדה שהם אישרו קודם החלפת מסך מעידה שההיפך הוא נכון.
אכן ההתנהלות הייתה מול אלקטרוניקס. אך הנציגה של אלקטרוניקס טוענת כי היא רק צינור וספק הציוד הוא מקבל ההחלטה.se1 כתב:ronenbit
אתה צודק זה אכן סיפור בעייתי.
אני מבין שההתנהלות שלך היתה מול אלקטרוניקס פרו שהיא נותנת בשנים האחרונות את שירות התיקונים והאחריות
של מרבית היבואנים הגדולים והרשת מלאה בתלונות דומות.
אם הם אישרו לך החלפה הם לא יכולים לטעון עכשיו אחרת.
גם את ההחלפה שבוצעה עם דגם זול בהרבה אי אפשר לנמק בטעות ואי שימת לב תמימה.
לפני שתגיש תביעה שתיקח המון זמן עצבים (אם כל מה שכתבת זה נכון, אז תזכה)
תנסה לפנות קודם בע"פ ובכתב לישפאר שהוא היבואן הרשמי.
אני רוצה להאמין שהם יתנהלו אחרת מאלקטרוניקס.
גם אם הכתם עליו התלוננת הוא "נורמלי" כטענת אלקטרוניקס פרו,
הרי העובדה שהם אישרו קודם החלפת מסך מעידה שההיפך הוא נכון....
יש לי את כל התמונות של כל הטלוויזיות כאשר הם הותקנו עם הנציג. וכל התקלות תועדו על ידי הדוחות של הנציגים שלהם עוד כשהיו אצלי בבית. לגבי הוכחות אין לי בעיה. אתה יודע כיצד ניתן לפנות לישפאר ישירות? ניסיתי אך איני מוצא דרך.
·
העברת נושאי השירות והאחריות בשנים האחרונות אצל רוב היבואנים לצד ג' כמו אלקטרוניקס
נעשתה בין שאר הנימוקים, כדי להעביר ההתעסקות עם לקוחות למישהו אחר.
אינני יודע איך פונים ישירות לישפאר.
ניסיון אישי שלי:
לפני כמה שנים עם היתה לחבר שלי בעיה עם מסך של סוני וישפאר, העליתי התלונה כאן בפורום
נציג בכיר של ישפאר סוני פנה אלי כעבור זמן קצר ביוזמתו דרך הפורום הזה והבעיה נפתרה.
שלח מייל דומה לפוסט שהעלית כאן עם לינק לשרשור הזה. שלח אותו לישפאר, למחלקה של סוני (יש להם עוד מוצרים)
נקווה שיתקשרו אליך ויציעו פתרון אחר
יתכן שכל התרגיל עם המסך הזול ששמו לך התבצע כי לא נשארו להם מסכים מהדגם שלך
כלומר שניסו עליך את שיטת "מצליח"
נעשתה בין שאר הנימוקים, כדי להעביר ההתעסקות עם לקוחות למישהו אחר.
אינני יודע איך פונים ישירות לישפאר.
ניסיון אישי שלי:
לפני כמה שנים עם היתה לחבר שלי בעיה עם מסך של סוני וישפאר, העליתי התלונה כאן בפורום
נציג בכיר של ישפאר סוני פנה אלי כעבור זמן קצר ביוזמתו דרך הפורום הזה והבעיה נפתרה.
שלח מייל דומה לפוסט שהעלית כאן עם לינק לשרשור הזה. שלח אותו לישפאר, למחלקה של סוני (יש להם עוד מוצרים)
נקווה שיתקשרו אליך ויציעו פתרון אחר
יתכן שכל התרגיל עם המסך הזול ששמו לך התבצע כי לא נשארו להם מסכים מהדגם שלך
כלומר שניסו עליך את שיטת "מצליח"
Re: סוני xf9005 - כתמים על המסך והתנהלות של היבואן
@ronenbit
·
ואולי גם כדאי לפנות לסוני העולמית.
כי בסוף השם שלהם נפגע מכל ההתנהלות של היבואן/נותן השירות בארץ.
·
ואולי גם כדאי לפנות לסוני העולמית.
כי בסוף השם שלהם נפגע מכל ההתנהלות של היבואן/נותן השירות בארץ.
Re: סוני xf9005 - כתמים על המסך והתנהלות של היבואן
@dilbert78
·
·
-
- לא צלם מומחה אך יש לשים לב כי בחלק העליון יש מן כתם בפועל זה נראה יותר גרוע (הרי טכנאי הגיע והחליף את הטלוויזיה)
-
- זו הטלוויזיה שמותקנת כעת למרות שהזמנתי xf9005 (את הטלוויזיה השלישים עם הכתם הם לקחו)
-
- זו הטלוויזיה שהמתקין בפעם האחרונה הביא, מיד כאשר הניח אותה על קיר שמנו לב כי יש גם בה כתם בחלק העליון אפילו לא הפעלנו אותה לאחר שבירר קיבל הוראה לפרק ולהחזיר והתקין את הקודמת
Re: סוני xf9005 - כתמים על המסך והתנהלות של היבואן
@ronenbit
·
האמת שאני לא מצליח לראות את הכתם.
בכל מקרה אם תגיע למבוי סתום מול השירות ותחליט על נתיב משפטי, אני פניתי לעורך דין בבעיה שהיתה לי מול יבואן.
זה אמנם עלה 400 שח טיפול אבל תוך יום מרגע שהם קיבלו את המכתב שהוא שלח קיבלתי החזר מלא על המוצר.
·
האמת שאני לא מצליח לראות את הכתם.
בכל מקרה אם תגיע למבוי סתום מול השירות ותחליט על נתיב משפטי, אני פניתי לעורך דין בבעיה שהיתה לי מול יבואן.
זה אמנם עלה 400 שח טיפול אבל תוך יום מרגע שהם קיבלו את המכתב שהוא שלח קיבלתי החזר מלא על המוצר.
Re: סוני xf9005 - כתמים על המסך והתנהלות של היבואן
·צירפתי תמונה עם הגדלה, כנראה בגלל בעיה של תאורה לא כל כך רואים את זה אך בפועל אי אפשר לפספסdilbert78 כתב:@ronenbit
·
האמת שאני לא מצליח לראות את הכתם.
בכל מקרה אם תגיע למבוי סתום מול השירות ותחליט על נתיב משפטי, אני פניתי לעורך דין בבעיה שהיתה לי מול יבואן.
זה אמנם עלה 400 שח טיפול אבל תוך יום מרגע שהם קיבלו את המכתב שהוא שלח קיבלתי החזר מלא על המוצר....
תראה איפה שסימנתי בתכלת יש הבדל בין הצבע הכללי של המסך למן כתם בגוון שחור שונה
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8883
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1441 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
ronenbit
ראשית אני מאחל לך שהמקרה יסתדר לשביעות רצונך.
אני רק מתקשה להבין מדוע אנשים חוזרים שוב ושוב על אותה טעות של רכישה באתרי אינטרנט כגון אולסייל, או רשתות למוצרי חשמל, שלצד מסכי טלוויזיה ורסיברים, מוכרים גם מקררים, שואבי אבק ,טוסטרים וקומקומים.
מבחינתם, אחרי ששילמת -אתה כבר לא מעניין יותר.
סוכני המכירות בד"כ מתחלפים שם כמו גרביים, והמושג של יחס אישי ללקוח כמעט ולא קיים.
כל מקרה של בעיה, הם שולחים אותך לשבור את הראש בעצמך מול חברת השירות.
כמות התלונות על החבר'ה האלה של אלקטרוניקס פרו הולכות וגוברות, לכן חשוב מאוד לקנות רק בחנויות מתמחות.
לבעלי החנויות האלה יש הרבה יותר כוח והשפעה מאשר ללקוח הפרטי, והם עשויים לעמוד מאחוריך ולהעניק את הגיבוי הנחוץ במקרים כאלה...
ראשית אני מאחל לך שהמקרה יסתדר לשביעות רצונך.
אני רק מתקשה להבין מדוע אנשים חוזרים שוב ושוב על אותה טעות של רכישה באתרי אינטרנט כגון אולסייל, או רשתות למוצרי חשמל, שלצד מסכי טלוויזיה ורסיברים, מוכרים גם מקררים, שואבי אבק ,טוסטרים וקומקומים.
מבחינתם, אחרי ששילמת -אתה כבר לא מעניין יותר.
סוכני המכירות בד"כ מתחלפים שם כמו גרביים, והמושג של יחס אישי ללקוח כמעט ולא קיים.
כל מקרה של בעיה, הם שולחים אותך לשבור את הראש בעצמך מול חברת השירות.
כמות התלונות על החבר'ה האלה של אלקטרוניקס פרו הולכות וגוברות, לכן חשוב מאוד לקנות רק בחנויות מתמחות.
לבעלי החנויות האלה יש הרבה יותר כוח והשפעה מאשר ללקוח הפרטי, והם עשויים לעמוד מאחוריך ולהעניק את הגיבוי הנחוץ במקרים כאלה...
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
@bariko
·
למען הסדר הטוב:
·
למען הסדר הטוב:
- מה ההגדרה של חנות מתמחה? חנות שהעיסוק המרכזי שלה הוא טלוויזיות?
- האם לכל חנות כזו יש השפעה מול ישפאר?
- אולי בכלל לחנות שמתעסקת בצילום או באודיו יש יותר כוח מאשר כל חנות אחרת?
- איפה מוצאים רשימה כזו (אמינה, מקיפה ומסודרת) של חנויות מתמחות?
- אם לדוגמא המחיר שניתן במחסני חשמל נמוך ב- 10% מהמחיר בחנות מתמחה - לקנות או לא?
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16933
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 999 פעמים
- קיבל תודות: 2177 פעמים
·shealtieljkwak כתב:@bariko
·
למען הסדר הטוב:
- מה ההגדרה של חנות מתמחה? חנות שהעיסוק המרכזי שלה הוא טלוויזיות?
- האם לכל חנות כזו יש השפעה מול ישפאר?
- אולי בכלל לחנות שמתעסקת בצילום או באודיו יש יותר כוח מאשר כל חנות אחרת?
- איפה מוצאים רשימה כזו (אמינה, מקיפה ומסודרת) של חנויות מתמחות?
- אם לדוגמא המחיר שניתן במחסני חשמל נמוך ב- 10% מהמחיר בחנות מתמחה - לקנות או לא?
...
חנות מתמחה זו חנות שעיסוקה הוא אודיו וקולנוע ביתי ולא מתעסקת גם במקררים מכונות כביסה קומקומים ושואבי אבק .
לא חסרות כאלו וכאשר יש בעיה ואתה פונה לחנות יש לה אפשרות להפעיל לחץ על היבואן לצורך פתרון הבעיה.
פשוט, קל אבל לעיתים קצת יקר יותר ולפי סיפורי הבעיות שיש במסכים השונים אני בהחלט חושב ששווה לשלם קצת יותר ולקבל שקט נפשי.
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16933
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 999 פעמים
- קיבל תודות: 2177 פעמים