את כל הסיפור הארוך ארשום למטה כי אולי לא מעניין את כולם לשמוע את כל הסיפור אבל בשורה התחתונה :
- המוביל הגיע אלינו באיחור של מעל 3 שעות מהטווח זמן שניקבע.
- הקופסא של המוצר הגיע רטובה לגמרי בתחתי (תמונה מצורפת)
מה עושים מכאן? האם לדרוש שיחליפו את המוצר? האם מגיע לי פיצוי? למי לפנות?
טלויזיה חדשה סופקה היום - חוויה מאוד קשה - מה עושים עכשיו?
ולהלן הסיפור המלא
- לפני 11 ימים הזמנתי טלויזיה והמוכר אמר שהספק יתקשר אליי תוך 2-3 ימים לתאם מועד אספקה.
- לאחר 8 ימים (כולל סופ"ש) שלא חזרו אליי, יצרתי קשר עם המוכר והוא אמר שזה לא בסדר ודאג לקשר אותי עם הספק לצורך תיאום
- ביום שני (19. תואמה לי אספקת הטלויזיה ליום חמישי ה-22.8 בין השעות 9:00-13:00
התארגנו בהתאם שאישתי תצא מהבית לעבודה מאוחר ותשאר לעבוד עד מאוחר. - אתמול בערב (יום רביעי 21. קיבלתי SMS בשעה 17:00 שהמוביל יגיע בין 11:40 ל-13:40 אם צפי לשעה 12:10 + קישור לדרכו אוכל לעקוב אחר צפי הגעה מעודכן.
למרות שזה לא התאים לנו שוב שינינו קצת תוכניות. - היום בבקר - יום האספקה (יום חמישי 22. קיבלתי הודעת SMS ב-9 בבקר שהמוביל מתעכב (ותודה על ההבנה)
- במהלך הבקר נכנסתי לקישור ואני רואה איך שעת האספקה המשוארת מתארחת ככל שהיום מתקדם: 14:00, 15:58, 16:22, 16:34...
- בשעה 16:00 סוף סוף אני מקבל טלפון ראשון לעדכון המצב מהמוביל שהוא מגיע ב-16:30. כמובן שכבר הייתי נסער, אבל הסברתי לו שכל היום עבודה של אישתי התבזבז והיא נאלצה לקחת יום חופש (ששווה הרבה יותר מכמה שעולה להוביל מוצר כזה) ושעכשיו היא צריכה לאסוף את הילד מהגן אז בישקתי שיחכה 15 דקות עד 16:45 . המוביל לא הסכים
- מכאן כבר התחלתי סדרה של טלפונים: למוכר, לספק, לחברת השליחויות , ובסוף חזר אליי מישהו מחברת השליחויות ששאל אותי בהתנשאות : "מה הבעיה?" הסברתי לו והוא אמר שיחזור אליי תוך כמה דקות. בתדהמה ... הוא באמת חזר אליי ואמר שהמוביל יגיע ב-16:45 (וואלה תודה...)
- ואז בסוף... זה המוצר שקיבלתי... עם הקופסה שנראית כמו החיתול של הבן שהוצאנו מהגן אחרי נסיעה של 5 שעות באוטו ושתייה של 3 בקבוקי חלב...
דרך אגב, זה לא טלויזיה *** פשוטה - זה הסוני XF9005 בגודל 65"
מאיפה רכשת?
לי זה מריח כמו חנות מיבוא מקביל שיודעת רק למכור כמו כל החנויות האלו.
בגלל זה אני תמיד מתרחק מאש מכל הפירסומים והחנויות האינטרנטיות במוצריך שצריך להם שרות והתקנה.
אני מוכן לשלם יותר על מוצר ולא לעבור את מה שאנשים עוברים, שיבא מתקין מקצועי, לא שכיר של היבואן אלא מי שמתפרנס מזה ישירות, 4-3 ימים גג אחרי ששילמתי, בשעה שקבעתי איתו, אבל בדיוק בשעה, לא 10 דקות אחרי
ישתה קפה, יאכל סנדביץ ויתקין כמו שצריך וישתה קפה שוב ושוב.
ואם מחר או עוד חודש או עוד שנה אצטרך שירות הוא יבא תוך מקס 48 שעות לסדר/לקחת/להתקשר/להתמודד ולריב בשבילי על אחריות-תיקון-החלפה, במקום שאני יעבור את המסע תענוגות הזה עם היבואנים והמשווקים הפרללים האלו וקבלני ההתקנה הבזויים שלהם
במקרה שלך אישית הייתי אומר למוביל שיקח אותה בחזרה ומבטל עסקה.
לי זה מריח כמו חנות מיבוא מקביל שיודעת רק למכור כמו כל החנויות האלו.
בגלל זה אני תמיד מתרחק מאש מכל הפירסומים והחנויות האינטרנטיות במוצריך שצריך להם שרות והתקנה.
אני מוכן לשלם יותר על מוצר ולא לעבור את מה שאנשים עוברים, שיבא מתקין מקצועי, לא שכיר של היבואן אלא מי שמתפרנס מזה ישירות, 4-3 ימים גג אחרי ששילמתי, בשעה שקבעתי איתו, אבל בדיוק בשעה, לא 10 דקות אחרי
ישתה קפה, יאכל סנדביץ ויתקין כמו שצריך וישתה קפה שוב ושוב.
ואם מחר או עוד חודש או עוד שנה אצטרך שירות הוא יבא תוך מקס 48 שעות לסדר/לקחת/להתקשר/להתמודד ולריב בשבילי על אחריות-תיקון-החלפה, במקום שאני יעבור את המסע תענוגות הזה עם היבואנים והמשווקים הפרללים האלו וקבלני ההתקנה הבזויים שלהם
במקרה שלך אישית הייתי אומר למוביל שיקח אותה בחזרה ומבטל עסקה.
Re: טלויזיה חדשה סופקה היום - חוויה מאוד קשה - מה עושים עכשיו?
@raoul
·
אתה הזמנת את זה מיבוא מקביל או רשמי ?
בכל מקרה הייתי מציע שתתקשר לחנות ושתספר להם את זה ואולי אם המוכר נחמד הוא יעזור לך .
·
אתה הזמנת את זה מיבוא מקביל או רשמי ?
בכל מקרה הייתי מציע שתתקשר לחנות ושתספר להם את זה ואולי אם המוכר נחמד הוא יעזור לך .
קודם כל למה בכלל הקופסא עומדת על הצד? זה לא בריא לפאנל. לא משנה אם רכשת מיבוא רשמי או מקבלי במקרה של סוני, כי הרשמי לרוב יהיה יותר חפר מהמקבילי. סוני באופן כללי מאד עמידות וארוזות טוב. הפתיחה שלהן אמורה להיות קלה עי שחרור תופסים מפלסטיק ואז הקרטון נשלף. האם הוא בסוף פתח אותה לפניך? האם בדק שהכל עובד? אם המסך לא נרטב מבפנים אז לא קרה לו כלום בהנחה שהמוביל לא אפיל אותה בדרך.
מקווה לפחות שלא שלמתך יותר מ 6700 שח על הטלויזיה הזאת כי אז גם נדפקת במחיר, בעיקר מיבוא מקבילי.
מקווה לפחות שלא שלמתך יותר מ 6700 שח על הטלויזיה הזאת כי אז גם נדפקת במחיר, בעיקר מיבוא מקבילי.
מדובר על יבואן רשמי. קניתי מבעל חנות שאני בקשר אישי איתו וקניתי ממנו בעבר (וגם חבר שלי). הבחור אמר שידאג שבוע הבא שיחליפו לי את המוצר לחדש.
בסופו של יום יש הרבה גורמים הקנייה, המוכר בחנות, היבואן, הספק, המוביל והבוס של המוביל.
רוצה גם להודות לרועי מקרוסאובר שתמיד מפתיע אותי במייל ייעוץ ועזרה גם שלא קניתי דרכו את המסך.
בסופו של יום יש הרבה גורמים הקנייה, המוכר בחנות, היבואן, הספק, המוביל והבוס של המוביל.
רוצה גם להודות לרועי מקרוסאובר שתמיד מפתיע אותי במייל ייעוץ ועזרה גם שלא קניתי דרכו את המסך.
גם השרות שהייבואנים הרשמיים אצלנו נותנים הוא לא כזה "וואו"..mescaline כתב:מאיפה רכשת?
לי זה מריח כמו חנות מיבוא מקביל שיודעת רק למכור כמו כל החנויות האלו.
בגלל זה אני תמיד מתרחק מאש מכל הפירסומים והחנויות האינטרנטיות במוצריך שצריך להם שרות והתקנה.
אני מוכן לשלם יותר על מוצר ולא לעבור את מה שאנשים עוברים, שיבא מתקין מקצועי, לא שכיר של היבואן אלא מי שמתפרנס מזה ישירות, 4-3 ימים גג אחרי ששילמתי, בשעה שקבעתי איתו, אבל בדיוק בשעה, לא 10 דקות אחרי
ישתה קפה, יאכל סנדביץ ויתקין כמו שצריך וישתה קפה שוב ושוב.
ואם מחר או עוד חודש או עוד שנה אצטרך שירות הוא יבא תוך מקס 48 שעות לסדר/לקחת/להתקשר/להתמודד ולריב בשבילי על אחריות-תיקון-החלפה, במקום שאני יעבור את המסע תענוגות הזה עם היבואנים והמשווקים הפרללים האלו וקבלני ההתקנה הבזויים שלהם
במקרה שלך אישית הייתי אומר למוביל שיקח אותה בחזרה ומבטל עסקה....
לפני כחודש רכשתי טלוויזיה של סוני מרשת א.ל.מ (דגם 55XG8596ׂׂ), הובלתי אותה באופן עצמאי הביתה
וכחלק מהעיסקה הגיעה לי הרכבה קירית בחינם + מעמד (מאלקטרוניקס פרו).
איך שהגעתי הביתה יצרתי קשר ישירות עם ישפאר והם קבעו לי תאריך התקנה
(הטכנאי אומנם הגיע בתאריך שנקבע אבל באיחור של שעתיים ובמהלך ההברגה של המעמד לטלוויזיה שהייתה מונחת על המיטה הוא דפק אותה בקיר, דבר אשר גרם לשריטה במסגרת)
תמונה מצורפת של הנזק שנגרם כאן - *** https://www.hometheater.co.il/vt329872.html ***
כמובן שלא השארתי את זה באוויר ואחרי שורה של טלפונים והודעות עם ישפאר ועם אלקטרוניקס החליפו לי את הטלוויזיה לאחת חדשה אבל הנקודה היא שאני לא חושב שזה כזה קריטי אם הייבואן הוא רשמי או מקביל.
שאלה נוספת לפותח השירשור -
בלי קשר לקופסא שנמצאה רטובה, האם הביצועים של הטלוויזיה נפגעו?
האם ניסית לדבר עם הטכנאי במהלך ההרכבה ולשאול אותו למה הקופסא רטובה?
כי במקרה שלי כשאני ראיתי את השריטה על המסגרת, הדבר הראשון שעשיתי היה לשאול את הטכנאי "מי מכסה את הנזק"
ואז הוא צילם את השריטה מולי והיתקשר למוקד למלא דוח
· כן זה ידוע שאלקטרוניקס פרו שנותנת שירות גם לסמסונג וגם לסוני פשוט השירות איתם זוועה . רק ל lg יש שירות טוב .raoul כתב:מדובר על יבואן רשמי. קניתי מבעל חנות שאני בקשר אישי איתו וקניתי ממנו בעבר (וגם חבר שלי). הבחור אמר שידאג שבוע הבא שיחליפו לי את המוצר לחדש.
בסופו של יום יש הרבה גורמים הקנייה, המוכר בחנות, היבואן, הספק, המוביל והבוס של המוביל.
רוצה גם להודות לרועי מקרוסאובר שתמיד מפתיע אותי במייל ייעוץ ועזרה גם שלא קניתי דרכו את המסך....
יש דבר כזה שנקרא "חוק הטכנאים"
אז קודם כל, לפי התיאור שלך מגיע לך פיצוי, 300 או 600 ש"ח, לא זוכר בדיוק את הזמנים שלפיהם נקבע גובה הפיצוי,
גוגל "חוק הטכנאים" ותבדוק, וזה בכלל ללא שום קשר למה שיקרה בהמשך, קודם כל פיצוי על הזמן שלך ושל אישתך.
ומה שיקרה בהמשך גם תלוי בך, אני אישית לא הייתי מקבל מוצר באריזה רטובה.
אז קודם כל, לפי התיאור שלך מגיע לך פיצוי, 300 או 600 ש"ח, לא זוכר בדיוק את הזמנים שלפיהם נקבע גובה הפיצוי,
גוגל "חוק הטכנאים" ותבדוק, וזה בכלל ללא שום קשר למה שיקרה בהמשך, קודם כל פיצוי על הזמן שלך ושל אישתך.
ומה שיקרה בהמשך גם תלוי בך, אני אישית לא הייתי מקבל מוצר באריזה רטובה.
ONKYO TX-NR 509
cerwin wega VE12
samsung UE65MU7000U
cerwin wega VE12
samsung UE65MU7000U
עדכון ושאלה:
אז הסכימו להחליף לי לטולויזיה חדשה. ביום רביעי תואמה לי אספקה של המסך החדש והם יקחו את הישן.
לגבי הטענות שלי על אי עמידה בזמנים הפקידה שדיברתי איתה אמרה לי שאמנם הם הודיעו ערב לפני על טווח של שעתיים 11:40-13:40, אבל בבקר למחרת בשעה 9:00 נשלח לי SMS שהשליח יתעכב ולכן מבחינתם הם הודיעו על האיחור והם עומדים בחוק.
ההיא הציעה לי בגלל כל הבלגן שובר לארוחת בקר....
היגיון פשוט אומר לי שזה לא ממש הגיוני מה שהיא טוענת - הרי כך הם יכולים להוציא ב-DEFAULT לכל הלקוחות שלהם SMS כזה בבקר בלי שום התחייבות לשעה והלקוח יחכה מבחינתם כל היום בבית .
קראתי איפשהו שהם מחוייבים לתת עידכון עד שעה 20:00 ערב לפני האספקה.
אז כמה הSMS על העיכוב בבקר של האפסקה קביל - והאם כדאי לי להגיש תביעה קטנה?
איך עושים את זה?
אז הסכימו להחליף לי לטולויזיה חדשה. ביום רביעי תואמה לי אספקה של המסך החדש והם יקחו את הישן.
לגבי הטענות שלי על אי עמידה בזמנים הפקידה שדיברתי איתה אמרה לי שאמנם הם הודיעו ערב לפני על טווח של שעתיים 11:40-13:40, אבל בבקר למחרת בשעה 9:00 נשלח לי SMS שהשליח יתעכב ולכן מבחינתם הם הודיעו על האיחור והם עומדים בחוק.
ההיא הציעה לי בגלל כל הבלגן שובר לארוחת בקר....
היגיון פשוט אומר לי שזה לא ממש הגיוני מה שהיא טוענת - הרי כך הם יכולים להוציא ב-DEFAULT לכל הלקוחות שלהם SMS כזה בבקר בלי שום התחייבות לשעה והלקוח יחכה מבחינתם כל היום בבית .
קראתי איפשהו שהם מחוייבים לתת עידכון עד שעה 20:00 ערב לפני האספקה.
אז כמה הSMS על העיכוב בבקר של האפסקה קביל - והאם כדאי לי להגיש תביעה קטנה?
איך עושים את זה?