מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



הוטנט, Bridge mode ו- Double NAT


   פורומים > HTPC ומחשוב > רשתות, IT ומחשוב
מחבר הודעה
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1386
מספר הודעות: 4894

 #1  נשלח: ו' 06/09/2019 16:50
הוטנט, Bridge mode ו- Double NAT

היי,
אני משתמש בהוט+הוטנט ויש לי את ההוטבוקס שלהם וראוטר פרטי של Asus u86

ההוטבוקס מוגדר כ- Bridge והכתובת שמופיעה לי בממשק של האסוס כ- WAN היא באמת האייפי האמיתי החיצוני.

כל זה היה נכון עד לשיחת טלפון שעשיתי להם היום, בגלל שהעלו לי את מחירי החבילה, התקשרתי בנוהל לצעוק קצת ולקבל זיכוי + מבצע חדש.. כנראה ברגע שהיא אישרה את המבצע, ההוטבוקס עשה איפוס כלשהו ומשך מהם הגדרות יצרן, משמע ההגדרה של Bridge Only התאפסה והייתי צריך לבצע לא מעט התעסקות כדי לחבר את ההוטבוקס למחשב בכבל, להיכנס להגדרות, להחזיר את ההגדרות של Bridge Mode ולהגדיר את הרשת מחדש.

אוקיי, עשיתי את זה ולהפתעתי הרבה, האייפי שהיה לי קבוע המון מאוד זמן, התחלף באייפי שמתחיל ב 100.X.X.X
והוא אינו האייפי האמיתי, כלומר אני מאחורי Double Nat

לא יודע אם זה רגעי, אבל מבדיקות מהירות שאני עושה עכשיו אני לא עובר את ה-100MB (אולי גג 103)
(הייתי מקבל בין 180 ל200 יציב)

יש מה לעשות? האם ה-NAT משפיע על הגדרות הרשת שלי כמו פורטים וכו'?

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 451
מספר הודעות: 2326

 #2  נשלח: ו' 06/09/2019 17:53
Re: הוטנט, Bridge mode ו- Double NAT

tomer953
·

דבר ראשון, לפי מה שאתה אומר כמעט בטוח שאתה מאחורי NAT של הספק (בשביל להיות 100% בטוח תשווה את הכתובת שאתה רואה בממשק של הראוטר עם הכתובת שאתה מקבל בחיפוש "my ip" בגוגל, בתיאוריה יש גם כתובות תקינות שמתחילות במספר 100, אבל כמה שידוע לי אין כאלה כתובות להוטנט ולכן בתכלס אני כמעט בטוח שאתה מאחורי NAT שלהם).

בהנחה שאתה מאחורי NAT שלהם, גלישה "רגילה" לא אמורה להפגע ולחלק גדול מהמשתמשים לא כזה משנה אם הם מאחורי NAT. אבל אם יש לך שימושים שדורשים פתיחת פורטים אז ה-NAT של הספק הורג כל אפשרות לפתוח פורטים ולפתוח חיבורים מהכיוון של האינטרנט לתוך הרשת הביתית (כולל הרצת שרתים כלשהם ברשת הביתית, טורנטים וכו').

סציפית לגבי הוטנט במשך הרבה זמן הדבר היה בעייתי והמעקף המומלץ היה בקשת סינון אתרים, ראה עוד פרטים לדוגמא בפוסט הזה:
https://www.hometheater.co.il/vp2923070#2923070

לאחרונה, לפי דיווחים בשירשור הבא, אפשר פשוט לבקש מהם להוציא מה-NAT והם עושים זאת ללא בעיה:
https://www.hometheater.co.il/vt324356.html
(עדיין אם יש בעיות אני ממליץ פשוט לבקש את הסינון אתרים ולהשתמש ב-public DNS, דבר שמומלץ גם בלי קשר)
(1) הבעות תודה: tomer953
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1386
מספר הודעות: 4894

 #3  נשלח: ו' 06/09/2019 18:01

כן כתבתי שאני מזהה הבדלים בין ה- IP החיצוני ל- IP שמוצג ב WAN ולכן אני מאחורי NAT.
אני משתמש ב- DNS של גוגל.

ניסיתי עכשיו לעשות Clone MAC Address באופציות של הראוטר שלי, שמעתי שאולי זה יעזור (הרי עד לפני כמה שעות היה לי שנים כתובת "קבועה"\"אמיתית" ורק אחרי השיחת טלפון הכל התחרבש..)
אבל זה לא עזר.
מעצבן אותי שהשיחת טלפון גרמה לכל הבלאגן הזה, יותר נזק מתועלת.

עכשיו אני אתקשר אליהם ואבקש לצאת מה- NAT, אם הם לא יבינו, אבקש סינון אתרים חינמי (להבנתי מבוסס על DNS ולכן לא אמור להשפיע עליי בשום צורה אם אני משתמש בגוגל), וגם אנסה לבקש שלא כל שיחת טלפון ההוטבוקס יאפס את עצמו להגדרות יצרן כי זה פשוט מעיק.

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmizan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
הבעות תודה: 23
מספר הודעות: 303

 #4  נשלח: ו' 06/09/2019 20:30

tomer953
·קצת לא קשור, אבל תוכל לעדכן באיזה חבילה היית בהוט, ואיזה מבצע חידשו לך?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1386
מספר הודעות: 4894

 #5  נשלח: ו' 06/09/2019 23:04

אני משלם לספק ולתשתית בנפרד.

תשתית הוט - 65 מחיר קבוע לתשתית של 200 מגה (היה פעם מבצע לזמן מוגבל מי שתפס זכה עד שמשרד התקשורת אסר עליהם למכור את החבילה הזו)

ספקית הוטנט, הייתה לי הטבה של 9.90 ש"ח לשנה בגלל מנוי שיש לי בהוט מובייל..
שעברה שנה הם העלו לי מבלי התראה בחשבונית/במייל/בהודעה את המחיר ל 25 ש"ח אז התקשרתי לצעוק שהם עברו על החוק וזיכו אותי על כל תקופת החיוב ואז עדכנו לי למבצע הנוכחי שיש להם היום (20 ש"ח לשנה וחודשיים ראשונים חינם)

לא חושב שיש מחירים כאלו היום

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
(1) הבעות תודה: shmizan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1557
מספר הודעות: 13204

 #6  נשלח: שבת 07/09/2019 3:39

tomer953
·
תתקשר לתמיכה ותתלונן שאתה לא מצליח להתחבר למחשב שלך מרחוק (למשל כשאתה מחוץ לבית).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Mad-Dog
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2007
הבעות תודה: 467
מספר הודעות: 3707

 #7  נשלח: שבת 07/09/2019 13:37

וואלה גם אצלי פתאום השתנה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1386
מספר הודעות: 4894

 #8  נשלח: א' 08/09/2019 8:33

התקשרתי לתמיכה,
הם ישר זיהו שיש "בעיית שיוך" וסידרו את זה.
אמרו שלפעמים אחרי איפוס יש הקצאה מחדש שעושה בעיות וגורמת לתקלות ואיטיות.

בקשר לבעיה של מצב Bridge mode שמתאפס אחרי כל שיחה איתם, הם יצאו ליצנים ברמות. אף אחד לא ידע מה זה, העלו נציגים מכל מחלקה אפשרית והם רבים ביניהם בטלפון "זה בטוח לא אנחנו.. זה אתם" וכו' וכו'.
אחרי הרבה מאוד ויכוחים שלהם הם מצאו שצריך לבטל מהשירות לקוחות את השירות "רשת ביתית" וזה אמור לעשות את העבודה.
נקווה שכך הדבר.

בכל אופן חזרתי לאייפי רגיל שלא מאחורי NAT ולביצועים טובים. העיקר שהסתדר

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3648
מספר הודעות: 68898

 #9  נשלח: א' 08/09/2019 11:54

טוב שאמרת. זה נתון חשוב שאולי אפילו כדאי להכניס בעריכה להודעה הראשונה בשרשור. זה קורה מדי פעם לכל האנשים "המוזרים" כמונו שיש להם ראוטר אמיתי במקום הצ'יקמוק שהחברות נותנות.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
rafib65 (רפי ב)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 31, 2005
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 307

 #10  נשלח: א' 08/09/2019 13:52

tomer953
·

לא יאומן! אני כבר שנתיים נאבק עם ההוט בוקס, ברידג' מוד והשירות "המקצועי" של הוט... תודה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רשתות, IT ומחשוב


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht