מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מדיניות חדשה בהשאלת ציוד בזק?


   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
mescaline (עדן שחף)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 27, 2018
הבעות תודה: 89
מספר הודעות: 1076

 #1  נשלח: ג' 17/12/2019 9:28
מדיניות חדשה בהשאלת ציוד בזק?

התקשרנו כדי להחליף את ה DLINK224 המיושן (2013) שמתפקד כמודם בלבד ואלו האופציות היחידות שהעמידו בפנינו:

1. השאלה בשכירות חודשית ניתן לבצע רק על נתב B ( לא מתאים לנו כי לא ניתן להפוך למודם / או שאני לא יודע על כך)

2. רכישת נתב ב269-299 שח אך הנה הקאצ':

- "לא ניתן לבחור דגם, הדגם ישלח רנדומאלית לפי המלאי" (ולכן גם העלות תשתנה)

- יש DLINK ו VTECH, רק את ה DLINK ניתן להפוך למודם" (זה מה שהם אמרו)

- אם נקבל במשלוח את ה VTECH, אז לא נוכל להפוך למודם וגם לא נוכל להחליף כי זה ברכישה

- אם נרכוש מודם פרטי אחר, לא נוכל לקבל תמיכה.

3. הלכנו לבזק סטור, יש שם רק DLINK מדגם אחר שעולה 560 שח ואף אחד שם לא יודע אם ניתן להפוך אותו למודם


נערך בפעם אחרונה על-ידי mescaline בתאריך ג' 17/12/2019 13:21, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 264
מספר הודעות: 2425

 #2  נשלח: ג' 17/12/2019 9:48

החברה לא רוצה שירכשו ממנה, לא צריך להתעקש.
אפשר להתייעץ בפורום לקבל דגם מומלץ ולרכוש בחנויות לדוגמת קיאספי

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mescaline (עדן שחף)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 27, 2018
הבעות תודה: 89
מספר הודעות: 1076

 #3  נשלח: ג' 17/12/2019 13:23

ברור שזו האופציה העדיפה אך במקרה של תקלה, בזק לא יתנו שרות תמיכה כי בקצה הקו לא יהיה ציוד "שלהם"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DudeShemesh
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 23, 2016
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 544

 #4  נשלח: ג' 17/12/2019 16:03
Re: מדיניות חדשה בהשאלת ציוד בזק?

mescaline

לא יודע על איזה דגם של VTECH מדובר, אבל לי יש את הדגם מלפני כשנתיים, והוא עובד כמודם (דרש עידכון קושחה).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
HT-Assaf
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 26, 2012
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 1021

 #5  נשלח: ג' 17/12/2019 16:38

לי וגם להורים שלי לא מחובר ציוד של בזק ושהיו בעיות הם כן נתנו תמיכה ואפילו הגיע טכנאי, לא היה לו אכפת איזה ציוד יש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kalda01 (דני קלמר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2007

מיקום: יבנה - נהריה
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 3074

 #6  נשלח: שבת 04/01/2020 7:37

מה שבטוח שהם לא יכולים לפתור כלום מרחוק כשהציוד לא שלהם וביקור טכנאי זה כל פעם להיתקע שעות בבית
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht