מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



לכל מי שפחד מעניין אחריות מלקנות מוצרים מאמזון


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > HT Deals > Amazon Deals
מחבר הודעה
raoul
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 15, 2006
הבעות תודה: 45
מספר הודעות: 1141

 #1  נשלח: ו' 27/12/2019 11:31
לכל מי שפחד מעניין אחריות מלקנות מוצרים מאמזון

תקשיבו, אני קצת רועד מהתרגשות כשאני כותב את זה. הרגע סיימתי שיחת CHAT עם שירות לקוחות של Amazon UK....

לפני קצת מעל שנתיים קניתי בלנדר Nutri-Ninja גדול עם מלא תוספות (דגם: Ninja Food Processor [BL682UK2] Auto-iQ ). מכשיר נהדר אבל מה לעשות...
אחרי קצת מעל חודשיים משהו נדפק במנורות של לוח ההפעלה - הכל עבד בסדר , אבל המנורות נדלקו ללא קשר לסוג הפעולה. לא משהו שאי אפשר לחיות איתו אבל סתם מעצבן.
פניתי לשירות לקוחות שלהם , כאשר אני יודע שהאחריות המלאה על המוצר היא ל-30 יום כבר עברה, אבל קיוויתי שיוכלו אולי לעזור לי. אני זוכר דאז את השיחת צ'ט: "חכה שנייה אני בודקת לך.... אני רואע שקניתי את זה לפני יותר מ-30 יום... רגע... אוקיי שלחתי לך מוצר חדש."
הייתי בשוק - ואז שהמוצר הגיע , ממש תוך כמה ימים, שלחתי להם את המוצר התקול חזרה בקופסה החדשה, על המשלוח שילמתי 250 ש"ח ואמזון זיכו אותי !!!!

אז עכשיו עברו קצת מעל שנתיים...
פתאום נשבר לי חלק פלסטיק קטן , זה שמאפשר את הפעלת המעבד מזון רק כאשר המכסה סגור. בלי תיקון של זה אי אפשר להפעיל את המעבד מזון. (ראו תמונה). ניסיתי לפני חצי שנה להדביק את זה אבל זה נפל שוב עכשיו בהכנת הלביבות של חנוכה.
בקיצור, עליתי מול השירות לקוחות של אמזון שוב. שיחה קצרה, שאלתי אם יש אפשרות להשיג את החלק החלופי, ותוך מספר דקות היא מודיעה לי שהיא מוצאיה לי במשלוח מהיר של יומיים (בטח ייקח טיפה יותר - בכל זאת זה חו"ל) מכשיר שלם חדש, וששוב אני אשלח להם חזרה את התקול , ואת חשבונית התשלום למשלוח והם מזכים אותי על הכל.

אני גם אציין שאת המוצר הזה הזמנתי מחשבון לקוח משני שיש לי שפתחתי במיויחד כדי לעשות את החודש פריים בחינם. יש לי אך ורק את ההזמנה הזאת על החשבון הזה - כך שמבחינתם אני לא לקוח מועדף או משהו. מוצר אחד בלבד שהוזמן לפני שנתיים - ובכל זאת , טיפלו בי בצורה הרבה יותר טובה משאשפר לדמיין בכלל.

השירות לקוחות שלהם זה חלום. באמת שאין דברים כאלו. הלוואי שבארץ ייתנו חצי מהשירות שהם נותנים לפחות בתקופת אחריות שאנחנו כביכול מקבלים...



(6) הבעות תודה: danitamir , -בני- , OrenMizrav , wegabi , SONYES , Thehobit1
פרופיל | שלח הודעה | חפש
raoul
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 15, 2006
הבעות תודה: 45
מספר הודעות: 1141

 #2  נשלח: ו' 27/12/2019 11:38

זה המשלוח שמופיע בחשבון שלי כרגע


(1) הבעות תודה: -בני-
פרופיל | שלח הודעה | חפש
(G) (YRV)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2014
הבעות תודה: 170
מספר הודעות: 1984

 #3  נשלח: ו' 27/12/2019 11:57

בדרך כלל מי שמזמין מאמזון מרוצה מהשירות והלקיחת אחריות, יש הרבה מה ללמוד מהם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Moshe984 (moshe)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2015
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 218

 #4  נשלח: ו' 27/12/2019 12:58

השירות של אמזון הוא טופ פרייאוריטי לא כמו פה שירות פח.
אין עתיד לחנויות פה, אמזון שובר להם תצורה ומגיע להם, לא לקנות פה כלום, רק אמזון.
נשאר רק להפריט את הדואר לחברה פרטית שתיכנס ותשבור את הדואר פח הזה לגמרי, אם בר הפצה יקחו את כל המשלוחים גם בתוך הארץ, העסק ייראה אחרת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
raoul
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 15, 2006
הבעות תודה: 45
מספר הודעות: 1141

 #5  נשלח: ו' 27/12/2019 13:56

את האמת אני לא בעד לשבור את השוק ואת העסקים המקומיים כאן - אני בעד שינוי גישה ושיפור.
זה גם יצריך שינוי אצלנו לא לנצל את המערכת - וזה גם לא קל, אולי אפילו יותר קשה. אבל בשורה התחתונה: אם תרוויח קצת פחות אבל תתן מוצר ושירות טוב פשוט תמכור יותר. אני לא מדבר על המחירים אצמם, אבל השירות והאחריות עולים כסף, אז כן, שיתנו את זה כמו שאמזון נותנים, וזה יעלה לחברות כסף, אבל אנחנו נהייה מרוצים מהם ונקנה מהם בהמשך שוב.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
boren
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2009
הבעות תודה: 216
מספר הודעות: 2407

 #6  נשלח: ו' 27/12/2019 14:02

לעסק קטן אין אפשרות להפעיל מנופי לחץ על ספקים כמו שיש לאמזון, כך שגם אם מאוד יירצו אני לא רואה איך יוכלו לתת שירות דומה. השאלה אם עסקים קטנים יוכלו בכלל לשרוד מול אמזון, ואם לא, האם לא יהיה לאמזון אינטרס להתחיל לעגל פינות ולהגדיל את הרווחים שלהם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oronwerner
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2013
הבעות תודה: 51
מספר הודעות: 363

 #7  נשלח: ו' 27/12/2019 16:25

היום אשתי הלכה לנסות להחזיר מוצר שנקנה בדוכן בקניון הקרוב לביתנו בתחילת החג.
זו הפעם השנייה שהיא מגיעה בנסיון להחזיר את המוצר, אחרי שפעם קודמת לא אפשרו לה להחזיר.
בשתי הפעמים, עמדו בדוכן נערות צעירות שהתקשרו למנהלת, אשר אמרה שהיא לא מוכנה לבצע החזר -
והתפיסה השולטת? "אז מה".

אז מה אם זה בניגוד לחוק הגנת הצרכן, אז מה אם זה בניגוד לכך שלא מפורסמת בדוכן מדיניות אחרת, אז מה אם לא מדובר בביגוד או במוזרי מזון.
המנהלת פשוט אמרה לא. "אצלנו אפשר רק תוך 24 שעות".
היום הנערה גם אמרה לאשתי שממש לא אכפת לה (לנערה) מאף לקוח. היא באה לעבוד בשביל כסף ומבחינתה שתגיד למנהלת שאין לה שירותיות בכלל.

אז נכון שלא כולם כאלה. אבל עכשיו תגידו לי, איפה עוד תקבלו שירות נעים כמו שפותח השרשור קיבל?
איפה עוד יאספו מכם מהבית מוצר כשתרצו להחזיר אותו? (עם או בלי בעיה במוצר!)
איפה עוד יתייחסו לכסף שלכם באופן שווה בין אם רכשתם מוצר ב50 ש"ח או 5000 ש"ח?

יש לי אינספור דוגמאות של שירותיות-על באמאזון, בעוד שבארץ כשאני מקבל שירות סביר ומצופה, אני לפעמים מרגיש ש"זכיתי".

יש סיפור על חברת משקפיים שקמה לפני הרבה שנים בארה"ב. כולם אמרו שאף אחד לא ירצה לקנות משקפיים ברשת כי אתה לא יכול למדוד.
מנהלי החברה החליטו לאפשר לכל אחד להחזיר ולהחליף ללא תשלום כמה שירצה, לאחר שהמשקפיים יגיעו אליו הביתה.
כששאלו את המנכ"ל איך הם הצליחו להתמודד עם כל הלוגיסטיקה בתור חברת משקפיים, הוא ענה שמבחינתו "הם בכלל חברת משלוחים והפצה, שבמקרה מוכרת משקפיים. וכחברה שכזו אנחנו צריכים לתת ללקוח את שירות המשלוחים וההפצה הכי טוב שאפשר".

אני לא מצפה ולא דורש שיתנו לי כל מה שאני רוצה, אבל מה שמחזיק לקוחות זה בסוף חוויות הקניה והשירות.
ולא. לא המחיר דווקא.

חג שמח לכולנו!
(5) הבעות תודה: OrenMizrav , Thehobit1 , SONYES , קרוקס44 , tood
פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 341
מספר הודעות: 4120

 #8  נשלח: ו' 27/12/2019 17:05

תבדוק רק שלא מחייבים אותך על הPRIME אחרי שאתה מתנתק מהחודש ניסיון.

פשוט לא לקנות בארץ, ורק בגלל המחיר והשירות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TaylorSammy
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2019
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 54

 #9  נשלח: ו' 27/12/2019 17:29

כן, גם אני חוויתי שירות מעולה. הזמנתי כרטיס SD שהגיע עם משלוח רגיל (כשבוע וחצי), הוא הגיע מזויף - קיבלתי חדש עם 3 days shipping שבפועל לקח לדעתי אפילו פחות מ3 ימים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
onnez
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 03, 2005
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 5

 #10  נשלח: ו' 27/12/2019 21:01

חייב לשתף סיפור קצת שונה...
TLDR - חפירה ארוכה על זה שנדפקתי ע"י אמזון בריטניה בכ-5000 ש"ח (גם אני לא האמנתי שיכול לקרות).

לציין שהלקח תקף רק לאמזון UK (הזמנתי מאמזון בארה"ב עשרות פעמים, לרוב אין בעיה ובמקרים שיש נתקלתי בשירות לקוחות פנטנסטי שפתר הכל מיד).

באמזון בריטניה רוב ההזמנות עברו ללא תקרית, אבל בהזמנה מסוימת של מוצר יחסית יקר (עדשה בשווי של כ-1000 פאונד) נתקלתי בצורך להחזיר את המוצר (בגלל שינוי בתוכניות, המוצר עצמו כנראה היה תקין, נשאר ארוז בחבילה המקורית). פניתי אליהם וקיבלתי הוראות החזרה (על חשבוני שזה בסדר גמור).
שלחתי אליהם בדואר שליחים EMS, וקיבלתי אישור מסירה... ולא מתקבלת תגובה שבועות מאמזון.
מספר פניות אליהם נתקלו בתגובה של "זה לוקח זמן במיוחד אם זה מוצר יקר". אוקי... עד שפתאום נציג שירות אומר שהם לא קיבלו את המוצר חזרה.
פניתי ל-EMS וקיבלתי את אישור המסירה המלא כולל חתימה של עובד אמזון שקיבל את המוצר במחסן, העברתי לאמזון... וכלום.

מאז התחילה סאגה של מספר חודשים שכל שבוע אני פונה אליהם, עונה לי נציג כלשהו ממדינת עולם שלישי שאומר לי שהמוצר כבר אחרי תקופת ההחזרה (למרות שאין קשר לסיפור בכלל) ומתעקש לא להעביר אותי לתומך בכיר כי הוא לא יגיד לי שום דבר אחר. ואז מעביר בסוף לתומך בכיר, שמקריא לי את אותה התשובה שרשומה (שלא הגיע אליהם) ואחרי שאני מסביר את הכל מהתחלה ושוב שולח את אישור המסירה ומתעקש שהנה יש חתימה של עובד שלהם אז זה בטוח אצלהם (או שהם איבדו את המוצר אחרי שהתקבל) - הוא מבטיח לברר ישירות ולחזור אלי בהקדם עם תשובה. כל פנייה כזאת לקחה בערך שעתיים. בחלק מהמקרים לא חזרו אלי בכלל, בחלק חזרו עם תשובה לקונית שביררו עם המחסן והמוצר לא הגיע, אבל התשובה מגיעה במייל שאי אפשר לחזור אליו ולכן צריך לפנות שוב מהתחלה ולדבר עם אדם אחר ולבזבז שעתיים ועוד פעם ועוד פעם.
אחרי כמה חודשים נשברתי והפסקתי לפנות. אני מניח שזו אסטרטגיה מכוונת להתיש אנשים שפונים במקרים כאלו, או לפחות שהמערכת מכוונת שהלקוח לא יגיע למישהו שבאמת יכול לאשר החזר כספי משמעותי במקרה חריג שכזה. בכל מקרה את הכסף לא קיבלתי...
חיפוש קליל מצא עוד כמה מקרים דומים (לא בפרטים הקטנים אלא בשירות גרוע של אמזון בריטניה), תושבים של בריטניה יכולים לפנות לגרסה שלהם של הרשות להגנת הצרכן או משפטית אבל למי שגר במדינה אחרת אין ממש מה לעשות. מבאס.

אין פואנטה לסיפור חוץ מלשתף
פרופיל | שלח הודעה | חפש
OrenMizrav
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Oct 26, 2011
הבעות תודה: 53
מספר הודעות: 851

 #11  נשלח: ו' 27/12/2019 22:18

אי אפשר לפנות לאמזון ארה"ב ולקבל מהם תגובה על זה?

וגם אני משתתף בעניין, לא ראיתי שירות כמו של אמזון.
פניתי אליהם שנתיים אחרי שקניתי מכונת תספורת שהפסיקה פתאום לעבוד.
סתם פניתי, לא ציפיתי לשום דבר.
אמרו שבגלל שזה מוכר צד 3 אז היא לא יכולה לשלוח לי תחליף, אז זיכו אותי מלא על כל סכום הקניה. הרבה אחרי שנגמרה האחריות.

בגלל שהייתי מרוצה מהתפעול שלה בשנתיים שהיא כן עבדה, רכשתי מהם עוד אחת.

_________________
Denon AVR-X3400H
Front: Q acoustics 3020
Center: Q acoustics 3090c
Surround: Polk Audio T15
Atmos: Sony SSCSE
Sub: SVS SB2000
TV: NU8000 75 inch
פרופיל | שלח הודעה | חפש
boren
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2009
הבעות תודה: 216
מספר הודעות: 2407

 #12  נשלח: ו' 27/12/2019 23:11

onnez כתב:

לציין שהלקח תקף רק לאמזון UK (הזמנתי מאמזון בארה"ב עשרות פעמים, לרוב אין בעיה ובמקרים שיש נתקלתי בשירות לקוחות פנטנסטי שפתר הכל מיד).


לי יש ניסיון מעולה עם אמזון US, כולל שירות במקרה של בעיות. לא נזקקתי לתמיכה ברכישות מאמזון UK אבל תודה על האזהרה. יש רק חברה אחת שקשורה באמזון שאיתה יש לי ניסיון רע - Audible. מדובר בחברת בת של אמזון שההתנהלות שלה היא לא פחות מנוכלות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 456
מספר הודעות: 4391

 #13  נשלח: שבת 28/12/2019 0:50

להשלמת התמונה, המוצר שפותה"ש קנה עולה כ-150 פאונד.

onnez כתב:
אני מניח שזו אסטרטגיה מכוונת להתיש אנשים שפונים במקרים כאלו, או לפחות שהמערכת מכוונת שהלקוח לא יגיע למישהו שבאמת יכול לאשר החזר כספי משמעותי במקרה חריג שכזה.

לא חושב שזה מכוון, אלא פשוט מערכת שלא טובה בטיפול ביוצאי דופן.

לדעתי, לא יזיק לנסות לפנות לגוף הממשלתי הבריטי שאחראי להגנת צרכן. נשמע מוזר אם חברות בריטיות מורשות להפלות תושבי חוץ. למשל, אני חושב שאורך אחריות של שנתיים הוא בגלל חוקי הגנת צרכן מקומיים (או איחוד אירופאיים), וחל גם כשקונים מכאן.

ציטוט:
אין פואנטה לסיפור חוץ מלשתף

נשמע יותר מתאים לשרשור מלפני כמה ימים שממוקד יותר בתלונות על אמזון.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Ed3n
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2018
הבעות תודה: 79
מספר הודעות: 434

 #14  נשלח: שבת 28/12/2019 1:53

onnez כתב:
חייב לשתף סיפור קצת שונה...
TLDR - חפירה ארוכה על זה שנדפקתי ע"י אמזון בריטניה בכ-5000 ש"ח (גם אני לא האמנתי שיכול לקרות).

לציין שהלקח תקף רק לאמזון UK (הזמנתי מאמזון בארה"ב עשרות פעמים, לרוב אין בעיה ובמקרים שיש נתקלתי בשירות לקוחות פנטנסטי שפתר הכל מיד).

באמזון בריטניה רוב ההזמנות עברו ללא תקרית, אבל בהזמנה מסוימת של מוצר יחסית יקר (עדשה בשווי של כ-1000 פאונד) נתקלתי בצורך להחזיר את המוצר (בגלל שינוי בתוכניות, המוצר עצמו כנראה היה תקין, נשאר ארוז בחבילה המקורית). פניתי אליהם וקיבלתי הוראות החזרה (על חשבוני שזה בסדר גמור).
שלחתי אליהם בדואר שליחים EMS, וקיבלתי אישור מסירה... ולא מתקבלת תגובה שבועות מאמזון.
מספר פניות אליהם נתקלו בתגובה של "זה לוקח זמן במיוחד אם זה מוצר יקר". אוקי... עד שפתאום נציג שירות אומר שהם לא קיבלו את המוצר חזרה.
פניתי ל-EMS וקיבלתי את אישור המסירה המלא כולל חתימה של עובד אמזון שקיבל את המוצר במחסן, העברתי לאמזון... וכלום.

מאז התחילה סאגה של מספר חודשים שכל שבוע אני פונה אליהם, עונה לי נציג כלשהו ממדינת עולם שלישי שאומר לי שהמוצר כבר אחרי תקופת ההחזרה (למרות שאין קשר לסיפור בכלל) ומתעקש לא להעביר אותי לתומך בכיר כי הוא לא יגיד לי שום דבר אחר. ואז מעביר בסוף לתומך בכיר, שמקריא לי את אותה התשובה שרשומה (שלא הגיע אליהם) ואחרי שאני מסביר את הכל מהתחלה ושוב שולח את אישור המסירה ומתעקש שהנה יש חתימה של עובד שלהם אז זה בטוח אצלהם (או שהם איבדו את המוצר אחרי שהתקבל) - הוא מבטיח לברר ישירות ולחזור אלי בהקדם עם תשובה. כל פנייה כזאת לקחה בערך שעתיים. בחלק מהמקרים לא חזרו אלי בכלל, בחלק חזרו עם תשובה לקונית שביררו עם המחסן והמוצר לא הגיע, אבל התשובה מגיעה במייל שאי אפשר לחזור אליו ולכן צריך לפנות שוב מהתחלה ולדבר עם אדם אחר ולבזבז שעתיים ועוד פעם ועוד פעם.
אחרי כמה חודשים נשברתי והפסקתי לפנות. אני מניח שזו אסטרטגיה מכוונת להתיש אנשים שפונים במקרים כאלו, או לפחות שהמערכת מכוונת שהלקוח לא יגיע למישהו שבאמת יכול לאשר החזר כספי משמעותי במקרה חריג שכזה. בכל מקרה את הכסף לא קיבלתי...
חיפוש קליל מצא עוד כמה מקרים דומים (לא בפרטים הקטנים אלא בשירות גרוע של אמזון בריטניה), תושבים של בריטניה יכולים לפנות לגרסה שלהם של הרשות להגנת הצרכן או משפטית אבל למי שגר במדינה אחרת אין ממש מה לעשות. מבאס.

אין פואנטה לסיפור חוץ מלשתף
·

קרה לי עם מקרן מאמזון צרפת, אותו סיפור בדיוק (רכשתי דגם יקר, קיבלתי דגם נחות בהרבה, החזרתי חזרה, לא קיבלתי זיכוי, לא הסכימו לזכות, עברתי מסכת טלפונים \ מיילים \ צאטים, ללא הועיל)
פניתי לחברת האשראי שיבטלו, ביקשו שאשלח אישורים וכו... אחרי חודשיים קיבלתי את הכסף בחזרה


נערך בפעם אחרונה על-ידי Ed3n בתאריך שבת 28/12/2019 12:34, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: SONYES
פרופיל | שלח הודעה | חפש
SONYES
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2006
הבעות תודה: 281
מספר הודעות: 3049

 #15  נשלח: שבת 28/12/2019 9:06
אמזון איטליה השירות ואמינות הגרועים ביותר שנתקלתי ולהמנה בכל מחיר מלקנות אצלהם -כאלו טיפשים !

הזמנתי בקיץ אחרון יעני יעני במבצע }
מחיר באירו נמוך קצת {ועל זה 20 אחוז הנחה מהמינמום אחרי הורדת מעמ אירופאי}

כמות גדולה של סופר קופסאות מוסיקה קלאסית ב3 הזמנות שונות
בקיצור
יוצא כאליו מחיר זול ביחס לאחרים וגם 20 אחוז על כלומר יוצא המשלוח חינם מה שמסתבר שעלה יקר יקר מאד ההנחה הסופית אמרתי

ואלה יופי אקנה

איזה ברוך !!! שלחו לי דרך UPS אירופה וישראל ואד שלמתי מע"מ כחוק כמובן .....
אבל שלמתי כל כך הרבה מסביב על סעיפים מסעיפים שונים לUPS עמלת רישום שחרו ..וכוכ
היתרון היחידי
דרשתי עד הבית אם כבר שלמתי לקופסאות של כמעט 15 כל אחת כל אחרת שירות שעלה לי יותר מ552 שח לשניהם .
מעמ היה בנפרד ויצא +- בסדר
אבל המשלוחים היו אחד מאטליה והשני ושלישי מאנגליה
ואם יש לך תלונה רק להם אמזון אטליה תקשורת קשה נתקו לי שיחה ....מילה אחת כמעט הרגשתי שעושים לי בכוונה .

יעני הקו שלי לא בסדר אמא שלכם ז..... הקו הכי טוב שיש כמעט

ולא יכולתי להתלונן לאנגליה כי לא קניתי מהם אבל נשלח מהמחסחנים של לאנגליה .

ולא רק זה המחיר היה באירו חשבו המכס חישב לפי פאונד הפרש של 40 לטובת המכס
כבר אין לי כחות להסביר להם את הטעות

כי הכל היה מתחת ל-500 דולר לחבילה
שירות לקוחות הגרוע ביותר שנתקלתי מדברים איתך רק באטלקית

מטומטמות ממש כאלו סתומים ובדעתי להתלונן בפני אמזנון העולמית ...ועברתי כמה וכמה מוקדניות
ולא רק זה
וגם עובדים מ8.00 עד 21.00
לא מבינים כלום דבר איתם באיטלקית בלבד שלחתי תלונה באנגלית לאמזון איטליה ענו לי באיטלקית

כבר יצא לי כל החורים אמזון איטליה

הדיסקים שלמתי די הרבה הובלה שלחו דרך UPS יצאתי חומוס בזה לא רק לא הרווחתי מהעיסקה שלמתי יותר
ועוגמת נפש בלתי ניתן להסביר במילים

שירות גרוע שירות לקוחות גרוע שבגרועים

פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מאיטליה וגם באי בי דפוקים לא פחות - דגם סדרו אותי ששלחו לי סידי דפוק ארוז כמו מתנת סופרפרם טובה יותר .

לא לקנות כלום מאיטליה פשוט

הקניה הגרועה ביותר שהיתה לי אי פעם באמזון

אין על השירות של אמזון UK DE

להמנע בכל מחיר מלקנות באמזון איטליה פשוט גרועים דמי משלוח גבוהים ואתה חושב שזה בסדר אז לא
שולחים דרך חברת משלוח שגובה ממך עמלות שירות

בקיצור אכלתי אותה בגדול -נחמה יחידה שאת אחת הקופסאות לא ניתן להשיג במחיר טוב יותר כבר
היתר הפסדתי כסף כי אמזון אנגליה יותר זול כולל משלוח ושירות מעולה של אנגליה

יצאתי קרח מכאן ומכאן שירות על הפנים

SONYES
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > Amazon Deals עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht