סקר מבוטל - בדיקת אחוזי צריבה במסכי אולד מעל שנה
- dudis (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1475
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 100 פעמים
- קיבל תודות: 122 פעמים
סקר מבוטל - בדיקת אחוזי צריבה במסכי אולד מעל שנה
כנראה שבאמת הסקר אינו נותן נתונים אמיתיים לגבי צריבות במסכי אולד והסקר הפך להיות במה להתנגחויות אז החלטתי שעדיף לעצור את הסקר ומבקש לא להתייחס לנתונים שכנראה מוטים לכיוון מסויים ולא צודק.
נערך לאחרונה על ידי dudis ב 19/07/2020 15:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
dudis אני לא מבין למה אתה פותח כזה שרשור אם לפני חודשיים רכשת Q90R של סמסונג?
מה המטרה להתסיס פה עוד יותר את האווירה? לא לגמרי מבין את הרעיון ולדעתי זה סתם במטרה להמשיך לעורר פה גלים
אתה עם סמסונג Q90R, הרי דיברנו, היא לעולם לא תיצרב! וזה נכון, מה אתה מנסה להשיג בפוסט??
להבין אם הקניה שעשית טובה? הקניה טובה וחכמה וזה יופי של מסך (עדיין לא יתן תמונה טובה כמו של אף OLED)
תהנה מהמסך במקום לחפש איך להתסיס את האווירה בפורום OLED שגם ככה גועשת פה לאחרונה, לגמרי מיותר
מה המטרה להתסיס פה עוד יותר את האווירה? לא לגמרי מבין את הרעיון ולדעתי זה סתם במטרה להמשיך לעורר פה גלים
אתה עם סמסונג Q90R, הרי דיברנו, היא לעולם לא תיצרב! וזה נכון, מה אתה מנסה להשיג בפוסט??
להבין אם הקניה שעשית טובה? הקניה טובה וחכמה וזה יופי של מסך (עדיין לא יתן תמונה טובה כמו של אף OLED)
תהנה מהמסך במקום לחפש איך להתסיס את האווירה בפורום OLED שגם ככה גועשת פה לאחרונה, לגמרי מיותר
- dudis (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1475
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 100 פעמים
- קיבל תודות: 122 פעמים
@gechts
·אין קשר לרכישה שלי ולא בה להתסיס שום דבר , קראתי את כל הפוסטים ובאף אחד אין מידע מה מצב הצריבות באולדים , כולם אומרים שהמצב השתפר , אני מבין את הפחד שלך ברכישת אולד בידיעת הנתונים ,
להיפך אין שום קשר לצריבות לטיפול היבואן , אני חושב שהוא עושה מעל ומעבר לטיפול בצריבות והלוואי שהשירות של סמסונג יהיה כך ,
אולי בסקר הזה נבין כמה היבואן נותן שירות כמו שצריך בהחלפת המסכים הצרובים ,
מדובר על פורום של מידע ההמונים והמטרה רק לקבל מידע ולא להתסיס ובבקשה לא לכתוב תגובות מתסיסות ,
·אין קשר לרכישה שלי ולא בה להתסיס שום דבר , קראתי את כל הפוסטים ובאף אחד אין מידע מה מצב הצריבות באולדים , כולם אומרים שהמצב השתפר , אני מבין את הפחד שלך ברכישת אולד בידיעת הנתונים ,
להיפך אין שום קשר לצריבות לטיפול היבואן , אני חושב שהוא עושה מעל ומעבר לטיפול בצריבות והלוואי שהשירות של סמסונג יהיה כך ,
אולי בסקר הזה נבין כמה היבואן נותן שירות כמו שצריך בהחלפת המסכים הצרובים ,
מדובר על פורום של מידע ההמונים והמטרה רק לקבל מידע ולא להתסיס ובבקשה לא לכתוב תגובות מתסיסות ,
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
·dudis כתב:@gechts
·אין קשר לרכישה שלי ולא בה להתסיס שום דבר , קראתי את כל הפוסטים ובאף אחד אין מידע מה מצב הצריבות באולדים , כולם אומרים שהמצב השתפר , אני מבין את הפחד שלך ברכישת אולד בידיעת הנתונים ,
להיפך אין שום קשר לצריבות לטיפול היבואן , אני חושב שהוא עושה מעל ומעבר לטיפול בצריבות והלוואי שהשירות של סמסונג יהיה כך ,
אולי בסקר הזה נבין כמה היבואן נותן שירות כמו שצריך בהחלפת המסכים הצרובים ,
מדובר על פורום של מידע ההמונים והמטרה רק לקבל מידע ולא להתסיס ובבקשה לא לכתוב תגובות מתסיסות ,...
"אני מבין את הפחד שלך ברכישת אולד בידיעת הנתונים"
אני כבר אחרי, ככה שאין לי סיבה לפחד
ועדיין חושב שאין לסקר הרבה ערך גם אם 100 יענו לך, האם זה מעיד על משהו??
- dudis (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1475
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 100 פעמים
- קיבל תודות: 122 פעמים
כן זה מעיד על ירידה בכמות הצריבות מהדגמים הישנים לחדשים , כמובן שסדרה X שרכשת לא בסקר
לא מבין את האנטי , אם היה סקר על השירות של אלקטרוניקס פרו או על מסכי סמסונג זה היה בסדר ?
כל המטרה היא ידע ושלא כל אחד יכתוב מה שבא לו כי אין נתונים מסודרים וגם להכניס את הראש באדמה כמו בת יענה ולהעדיף לא לדעת זה גם לא טוב,
ואף אחד לא אמר שאני לא מתכנן רכישה נוספת של מסך לחדר נוסף ואני עדיין לא החלטתי איזה אז מי שרוצה לשתף שישתף,
לא מבין את האנטי , אם היה סקר על השירות של אלקטרוניקס פרו או על מסכי סמסונג זה היה בסדר ?
כל המטרה היא ידע ושלא כל אחד יכתוב מה שבא לו כי אין נתונים מסודרים וגם להכניס את הראש באדמה כמו בת יענה ולהעדיף לא לדעת זה גם לא טוב,
ואף אחד לא אמר שאני לא מתכנן רכישה נוספת של מסך לחדר נוסף ואני עדיין לא החלטתי איזה אז מי שרוצה לשתף שישתף,
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7901
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
@dudis
·
בשביל לדעת אם השתפר תצטרך לחכות לא מעט זמן. השאלה היא מה קורה במהלך כמה שנים ולא שנה.
מעבר לכך, השוואה של מסכים בני 3 למסכים בני שנה לא אומרת יותר מדי, אלא אם כן היו לך את הנתונים של כמה זמן מההפעלה חוו צריבה ואין לך.
בנוסף, כדי שהסקר לא יהיה מוטה תצטרך שכל אלו שיש להם OLED ולא חוו צריבה ישתתפו, מה שבד"כ לא קורה. ההיפך בד"כ קורה. מי שיש לו בעיה, תהיה לו נטייה להשתתף.
לכן, אני גם חושב שהסקר הזה חסר טעם.
מי שמפחד מצריבה או שלא יקנה אולד, או שיקנה וירחיב אחריות. גם אז לדעתי רק מח.י. שמוכיחים עד היום שעומדים מאחורי המסכים.
·
בשביל לדעת אם השתפר תצטרך לחכות לא מעט זמן. השאלה היא מה קורה במהלך כמה שנים ולא שנה.
מעבר לכך, השוואה של מסכים בני 3 למסכים בני שנה לא אומרת יותר מדי, אלא אם כן היו לך את הנתונים של כמה זמן מההפעלה חוו צריבה ואין לך.
בנוסף, כדי שהסקר לא יהיה מוטה תצטרך שכל אלו שיש להם OLED ולא חוו צריבה ישתתפו, מה שבד"כ לא קורה. ההיפך בד"כ קורה. מי שיש לו בעיה, תהיה לו נטייה להשתתף.
לכן, אני גם חושב שהסקר הזה חסר טעם.
מי שמפחד מצריבה או שלא יקנה אולד, או שיקנה וירחיב אחריות. גם אז לדעתי רק מח.י. שמוכיחים עד היום שעומדים מאחורי המסכים.
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
·dudis כתב:כן זה מעיד על ירידה בכמות הצריבות מהדגמים הישנים לחדשים , כמובן שסדרה X שרכשת לא בסקר
לא מבין את האנטי , אם היה סקר על השירות של אלקטרוניקס פרו או על מסכי סמסונג זה היה בסדר ?
כל המטרה היא ידע ושלא כל אחד יכתוב מה שבא לו כי אין נתונים מסודרים וגם להכניס את הראש באדמה כמו בת יענה ולהעדיף לא לדעת זה גם לא טוב,
ואף אחד לא אמר שאני לא מתכנן רכישה נוספת של מסך לחדר נוסף ואני עדיין לא החלטתי איזה אז מי שרוצה לשתף שישתף,...
ה"אנטי" נובע מסיבה מאוד פשוטה, אין שום הצדקה או ערך לסקר הזה, וגם אם לכאורה אתה מתכנן לקנות עוד מסך, הרי אמרת שאתה פוחד מהצריבות ובגלל זה קנית Q90R ולא C9 אז איפה האנטי שלי פה, וכמו שכתבו לך,
את הסקר ימלאו רק אנשים שחוו צריבות ולא כאלו שלא, אז איזה ערך יש לסקר, וגם אם יענו לך 100 איש (מה שכנראה לא יקרה) האם זה מדד שמעיד על משהו?
בכל אופן אני עומד מאחורי מה שאמרתי שמטרת הפוסט שלך לצערי לא טובה ומנסה בכוח לגרום להרגשה לא נעימה בקרב קוני האולד (זאת דעתי ומותר לי),
לגבי סמסונג ואלקטרוניקס פרו, אני לא יודע, ימים יגידו, באופן אישי לא נזקקתי לשרות שלהם ולכן קשה לי לומר איך הם באמת ודווקא על סמך פוסטים פה לא הייתי ממהר לחרוץ את דינם באופן גורף! בדיוק מה שסקר כזה כמו שאתה מנסה להשיג לא יחרוץ את דינם של מסכי ה OLED!
- dudis (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1475
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 100 פעמים
- קיבל תודות: 122 פעמים
"את הסקר ימלאו רק אנשים שחוו צריבות ולא כאלו שלא, אז איזה ערך יש לסקר, וגם אם יענו לך 100 איש (מה שכנראה לא יקרה) האם זה מדד שמעיד על משהו?"
בינתיים 50% שלא חוו צריבות ענו אז כולם יכולים לענות ואני שמח שכך ,
"הרי אמרת שאתה פוחד מהצריבות ובגלל זה קנית Q90R ולא C9" הפחד נובע מחוסר מידע ,אם היום הייתי הולך לרכוש עם כמות הפוסטים מהשבוע לא חושב פעמיים והולך לטכנולוגיה אחרת וזה לדעתי לא נכון , אם האחוז של הדגמים החדשים יהיה נמוך בצריבות אז זה יעשה בדיוק הפוך ממה שאתה אומר ואנשים יבינו שהצריבות בדגמים החדשים שוליים ורוב מה שקוראים היו בדגמים הישנים ,
אבל אתה בשלך חושב שהפוסט הזה הוא אנטי אולד , אני עדיין חושב שזו הטכנולוגיה המובילה שנותנת את איכות התמונה הכי טובה שאפשר לקבל היום.
בינתיים 50% שלא חוו צריבות ענו אז כולם יכולים לענות ואני שמח שכך ,
"הרי אמרת שאתה פוחד מהצריבות ובגלל זה קנית Q90R ולא C9" הפחד נובע מחוסר מידע ,אם היום הייתי הולך לרכוש עם כמות הפוסטים מהשבוע לא חושב פעמיים והולך לטכנולוגיה אחרת וזה לדעתי לא נכון , אם האחוז של הדגמים החדשים יהיה נמוך בצריבות אז זה יעשה בדיוק הפוך ממה שאתה אומר ואנשים יבינו שהצריבות בדגמים החדשים שוליים ורוב מה שקוראים היו בדגמים הישנים ,
אבל אתה בשלך חושב שהפוסט הזה הוא אנטי אולד , אני עדיין חושב שזו הטכנולוגיה המובילה שנותנת את איכות התמונה הכי טובה שאפשר לקבל היום.
אני נמצא בפורום לא מעט שנים, לפני ותוך שיווק OLED.
אני שם לב למגמה מסויימת, לתופעה שבזמן האחרון חברי פורום שמביעים דעה בעניין, גם אם היא לא מנוגדת באופן מובהק כמו הסקר הזה שנכתב עליו שבא להתסיס,
״חוטפים אש״ וביקורות ישר.
הפורום הינו בחסות LG, והיה במה לכולם, אבל בזמן האחרון זה מרגיש ונראה יותר ויותר כגילדה, קבוצה של אוהדי הטכנולוגיה היצרן והיבואן, וכל מי שהודעותיו לא בקו הזה, חוטף ביקורת כאמור. תמיד היו דעות לכאן ולכאן, אבל היום זה מרגיש כאמור כמשהו שהתגבש לידי הנ״ל.
מספיק לקרוא את ההודעות בפוסט הזה שיוצאת נגד פותח הפוסט שתויג כלא בסדר, מתסיס, לא רלוונטי וכו וכו.
זו רק דוגמא,
זה חוזר על עצמו בכל פוסט דומה מהזמן האחרון.
הפורום הוא בחסות LG כאמור זה לא סוד. אבל עכשיו מרגיש שזה לא רצוי ואו ראוי לבקר עד כדי רמיזה נגד נותן החסות.
עצוב מאד.
זוהי דעת ותחושתי האישית בלבד. אין בה קביעת עובדה ביקורת וכו.
נ.ב.
הדעה והתחושה נובעת גם מקריאת התגובות הכלליות וגם מתגובות אישיות.
אני שם לב למגמה מסויימת, לתופעה שבזמן האחרון חברי פורום שמביעים דעה בעניין, גם אם היא לא מנוגדת באופן מובהק כמו הסקר הזה שנכתב עליו שבא להתסיס,
״חוטפים אש״ וביקורות ישר.
הפורום הינו בחסות LG, והיה במה לכולם, אבל בזמן האחרון זה מרגיש ונראה יותר ויותר כגילדה, קבוצה של אוהדי הטכנולוגיה היצרן והיבואן, וכל מי שהודעותיו לא בקו הזה, חוטף ביקורת כאמור. תמיד היו דעות לכאן ולכאן, אבל היום זה מרגיש כאמור כמשהו שהתגבש לידי הנ״ל.
מספיק לקרוא את ההודעות בפוסט הזה שיוצאת נגד פותח הפוסט שתויג כלא בסדר, מתסיס, לא רלוונטי וכו וכו.
זו רק דוגמא,
זה חוזר על עצמו בכל פוסט דומה מהזמן האחרון.
הפורום הוא בחסות LG כאמור זה לא סוד. אבל עכשיו מרגיש שזה לא רצוי ואו ראוי לבקר עד כדי רמיזה נגד נותן החסות.
עצוב מאד.
זוהי דעת ותחושתי האישית בלבד. אין בה קביעת עובדה ביקורת וכו.
נ.ב.
הדעה והתחושה נובעת גם מקריאת התגובות הכלליות וגם מתגובות אישיות.
- dudis (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1475
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 100 פעמים
- קיבל תודות: 122 פעמים
@sagico
·קראתי את כל הפוסטים שלך מהתקופה האחרונה ואני לא רוצה שהפוסט הזה יהפוך גם לבמה לטיפול בבעיה שאצלך את דעתי כתבתי בפוסטים שפירסמת ,
אני לא יודע מה מהות החסות ולא נתקלתי בפוסט שנראה לי שטופל עקב החסות שלהם ,
את @gechts אני מכיר מהתקופה שהוא מכר את הQ90R וקנה GX ושוחחנו בצ'ט והוא מגיע ממקום אחר ולא של סתימת פיות , אנחנו עדיין מתייעצים ביחד כי הוא ראה את שתי הטכנולוגיות ונמשיך כך .
ולכן אני חוזר ואומר תשאירו את הפוסט הזה מחוץ לפוליטיקה ודבר שנאה בבקשה רק מידע על התקדמות הטכנולוגיה ,
·קראתי את כל הפוסטים שלך מהתקופה האחרונה ואני לא רוצה שהפוסט הזה יהפוך גם לבמה לטיפול בבעיה שאצלך את דעתי כתבתי בפוסטים שפירסמת ,
אני לא יודע מה מהות החסות ולא נתקלתי בפוסט שנראה לי שטופל עקב החסות שלהם ,
את @gechts אני מכיר מהתקופה שהוא מכר את הQ90R וקנה GX ושוחחנו בצ'ט והוא מגיע ממקום אחר ולא של סתימת פיות , אנחנו עדיין מתייעצים ביחד כי הוא ראה את שתי הטכנולוגיות ונמשיך כך .
ולכן אני חוזר ואומר תשאירו את הפוסט הזה מחוץ לפוליטיקה ודבר שנאה בבקשה רק מידע על התקדמות הטכנולוגיה ,
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
·sagico כתב:אני נמצא בפורום לא מעט שנים, לפני ותוך שיווק OLED.
אני שם לב למגמה מסויימת, לתופעה שבזמן האחרון חברי פורום שמביעים דעה בעניין, גם אם היא לא מנוגדת באופן מובהק כמו הסקר הזה שנכתב עליו שבא להתסיס,
״חוטפים אש״ וביקורות ישר.
הפורום הינו בחסות LG, והיה במה לכולם, אבל בזמן האחרון זה מרגיש ונראה יותר ויותר כגילדה, קבוצה של אוהדי הטכנולוגיה היצרן והיבואן, וכל מי שהודעותיו לא בקו הזה, חוטף ביקורת כאמור. תמיד היו דעות לכאן ולכאן, אבל היום זה מרגיש כאמור כמשהו שהתגבש לידי הנ״ל.
מספיק לקרוא את ההודעות בפוסט הזה שיוצאת נגד פותח הפוסט שתויג כלא בסדר, מתסיס, לא רלוונטי וכו וכו.
זו רק דוגמא,
זה חוזר על עצמו בכל פוסט דומה מהזמן האחרון.
הפורום הוא בחסות LG כאמור זה לא סוד. אבל עכשיו מרגיש שזה לא רצוי ואו ראוי לבקר עד כדי רמיזה נגד נותן החסות.
עצוב מאד.
זוהי דעת ותחושתי האישית בלבד. אין בה קביעת עובדה ביקורת וכו.
נ.ב.
הדעה והתחושה נובעת גם מקריאת התגובות הכלליות וגם מתגובות אישיות.
...
גם אם אתה מתכוון אלי (וברור שכן), וזה לא מפריע לי, אז להיפך, אני לקוח חדש של ח.י. ואין לי שום דבר בעדם, נהפוכו אם היית מחפש פוסט שלי מלפני לא הרבה זמן היית מגלה שגם לי יש ביקורת עליהם ואף היית מאוכזב מהמענה הטלפוני שלהם שלקח להם מספר ימים לחזור אליי לבירור של משהו, ואני גם אישית חושב שהם רחוקים מאוד מהאידאל המצטייר כאן.
מותר גם לי להביא את דעתי ולומר מה אני חושב על סקר כזה גם אם זה מנוגד לדעתך ולדעת פותח ה"סקר" וגם הסברתי את עמדתי, היתה לי Q90R כמו שיש לפותח הסקר, וכן היא טלווזיה טובה, אבל רחוקה מהתמונה של ה OLED ואני גם עומד מאחורי זה,
אין ולא תהיה לי שום מטרה לשרת את קבוצת ח.י משום אינטרס שהוא, ואם לא טובה לך עמדתי לא נורא מותר לך..
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@sagico
·
אני חושב שזה עניין של גישה.
אני קניתי את הטלוויזיה שלי (B7) בידיעה שיש לטכנולוגיה הזו מגבלות, וקיים סיכוי שהמסך יכול להיצרב.
עם הידיעה שיש גב של היבואן (בוא נדבר רגע על הכלל, ולא המקרה הפרטי שלך), החלטתי שזה שווה את ה"סיכון" כי רציתי לקבל את איכות התמונה האולטימטיבית. אני לא מצטער לרגע על הרכישה, ומתכוון להאריך את האחריות ע"מ להישאר "מכוסה" לעוד 3 שנים.
אין לי יס, ואין לי הוט, או אף שירות טלוויזיה לינארי ישראלי. אבל אני משתמש ב-IPTV שרץ אצלי על קודי, וצופה בערוצים כמו נשיונל ג'יאגרפיק (למי שלא מכיר, יש להם לוגו ריבוע צהוב), ובכל מני ערוצים נוספים, ברובם הלוגו פחות בולט, ובחלקם הוא אף חצי-שקוף. עדיין לא נתקלתי בבעיה של צריבה עקב לוגו או דברים כאלה.
פשוט הגדרתי שומר מסך "מסך שחור" שנכנס אחרי דקה של חוסר שימוש ושומר על המסך. במערכת ניתן אפילו להגדיר שהמסך יכובה לאחר חוסר שימוש של X זמן.
באפליקציות סמארט השומר מסך נכנס לאחר 2 דקות, ולכן שוב, הסיכוי של המסך לקבל צריבה נמוך.
בנוסף, אם בא לך להשאיר את הטלוויזיה דלוקה סתם "שתעבוד ברקע", יש אפשרות לכבות את הפאנל מהתפריט של המסך, לפעמים אני משתמש בזה.
וגם אם המסך ייצרב בעתיד, אפתח קריאה אצל ח.י. ויוחלף לי הפאנל. לא רואה למה החברה חייבת להחליף טלוויזיות לכל אחד עבור תקלה מהסוג הזה אם יש פתרון זול יותר עבורם, וכזה שמספק ללקוח פתרון מלא לבעיה, הטלוויזיה תעבוד כחדשה.
אני מבין שלכל אחד יש את הניסיון שלו מול ח.י. או כל יבואן אחר, ולא תמיד הוא חיובי.
הבעיה שאני רואה כאן היא: לקוח מרוצה הוא בד"כ לקוח שקט. הסיכוי שתשמע מישהו שמרוצה מהקניה שלו או מהדרך שבה טיפלו בתקלה שהייתה לו הרבה יותר נמוך מלקוח שקיבל טיפול לקוי ורוצה להוציא את הזעם שלו, ולהזהיר אחרים.
אז כן, נפתחו כאן בפורום מספר שרשורים על צריבות, ברוב המקרים שיצא לי לקרוא, ח.י. טיפלו בבעיה ע"י החלפה של הטלוויזיה (שדרוג לדגם חדש חינם או בתוספת תשלום) או ע"י החלפה של פאנל.
אז אני מבין שהחוויה שלך אתם היא שלילית, אבל זה לא אומר שצריך לשבת כל היום ולכתוב את זה בכל שרשור שאתה נתקל בו.
בנוגע לעניין של אנשים שחוטפים אש, אז כמו שאתה יודע, נפתחו מספר שרשורים שחיממו את הרוחות, וכנראה שלמי שכתב את התגובה נראה שפותח השרשור מנסה להתסיס.
בין אם זה נכון או לא, לא באמת משנה, אבל אני מסכים שהסקר הזה הוא חסר משמעות, משום שגם אם נראה כאן 100 תגובות, הסיכוי שמשתמש שאין לו בעיה יראה ו\או ירצה להשתתף בסקר נמוך בהרבה ממי שכן חווה בעיות.
·
אני חושב שזה עניין של גישה.
אני קניתי את הטלוויזיה שלי (B7) בידיעה שיש לטכנולוגיה הזו מגבלות, וקיים סיכוי שהמסך יכול להיצרב.
עם הידיעה שיש גב של היבואן (בוא נדבר רגע על הכלל, ולא המקרה הפרטי שלך), החלטתי שזה שווה את ה"סיכון" כי רציתי לקבל את איכות התמונה האולטימטיבית. אני לא מצטער לרגע על הרכישה, ומתכוון להאריך את האחריות ע"מ להישאר "מכוסה" לעוד 3 שנים.
אין לי יס, ואין לי הוט, או אף שירות טלוויזיה לינארי ישראלי. אבל אני משתמש ב-IPTV שרץ אצלי על קודי, וצופה בערוצים כמו נשיונל ג'יאגרפיק (למי שלא מכיר, יש להם לוגו ריבוע צהוב), ובכל מני ערוצים נוספים, ברובם הלוגו פחות בולט, ובחלקם הוא אף חצי-שקוף. עדיין לא נתקלתי בבעיה של צריבה עקב לוגו או דברים כאלה.
פשוט הגדרתי שומר מסך "מסך שחור" שנכנס אחרי דקה של חוסר שימוש ושומר על המסך. במערכת ניתן אפילו להגדיר שהמסך יכובה לאחר חוסר שימוש של X זמן.
באפליקציות סמארט השומר מסך נכנס לאחר 2 דקות, ולכן שוב, הסיכוי של המסך לקבל צריבה נמוך.
בנוסף, אם בא לך להשאיר את הטלוויזיה דלוקה סתם "שתעבוד ברקע", יש אפשרות לכבות את הפאנל מהתפריט של המסך, לפעמים אני משתמש בזה.
וגם אם המסך ייצרב בעתיד, אפתח קריאה אצל ח.י. ויוחלף לי הפאנל. לא רואה למה החברה חייבת להחליף טלוויזיות לכל אחד עבור תקלה מהסוג הזה אם יש פתרון זול יותר עבורם, וכזה שמספק ללקוח פתרון מלא לבעיה, הטלוויזיה תעבוד כחדשה.
אני מבין שלכל אחד יש את הניסיון שלו מול ח.י. או כל יבואן אחר, ולא תמיד הוא חיובי.
הבעיה שאני רואה כאן היא: לקוח מרוצה הוא בד"כ לקוח שקט. הסיכוי שתשמע מישהו שמרוצה מהקניה שלו או מהדרך שבה טיפלו בתקלה שהייתה לו הרבה יותר נמוך מלקוח שקיבל טיפול לקוי ורוצה להוציא את הזעם שלו, ולהזהיר אחרים.
אז כן, נפתחו כאן בפורום מספר שרשורים על צריבות, ברוב המקרים שיצא לי לקרוא, ח.י. טיפלו בבעיה ע"י החלפה של הטלוויזיה (שדרוג לדגם חדש חינם או בתוספת תשלום) או ע"י החלפה של פאנל.
אז אני מבין שהחוויה שלך אתם היא שלילית, אבל זה לא אומר שצריך לשבת כל היום ולכתוב את זה בכל שרשור שאתה נתקל בו.
בנוגע לעניין של אנשים שחוטפים אש, אז כמו שאתה יודע, נפתחו מספר שרשורים שחיממו את הרוחות, וכנראה שלמי שכתב את התגובה נראה שפותח השרשור מנסה להתסיס.
בין אם זה נכון או לא, לא באמת משנה, אבל אני מסכים שהסקר הזה הוא חסר משמעות, משום שגם אם נראה כאן 100 תגובות, הסיכוי שמשתמש שאין לו בעיה יראה ו\או ירצה להשתתף בסקר נמוך בהרבה ממי שכן חווה בעיות.
נערך לאחרונה על ידי TheCoolest ב 17/07/2020 14:01, נערך פעם 1 בסך הכל.
@TheCoolest
·
אני חושב שיש שמשתפים גם בחוויות טובות וגם בלא.
הארכיון זוכר הכל אז אפשר למצוא הודעות שלי מלפני שנים משבח את יורוקום בטיפול בפלזמה שלי.
אני שם כרגע את הנושא שלי בצד, ( הגם שגם לו יש משמעות מה עושים כל אלו שקנו ״והתגלחו״ על טכנולוגיה מבטיחה ו״אכלו״ אותה, היום יש לנו את החכמה בדיעבד. דברים שאנחנו יודעים היום לא ידענו אז. )
זו תחושה ודעה שהתגבשה מהאווירה שאני עד לה לאחרונה ובלי קשר אליי כאמור.
·
אני חושב שיש שמשתפים גם בחוויות טובות וגם בלא.
הארכיון זוכר הכל אז אפשר למצוא הודעות שלי מלפני שנים משבח את יורוקום בטיפול בפלזמה שלי.
אני שם כרגע את הנושא שלי בצד, ( הגם שגם לו יש משמעות מה עושים כל אלו שקנו ״והתגלחו״ על טכנולוגיה מבטיחה ו״אכלו״ אותה, היום יש לנו את החכמה בדיעבד. דברים שאנחנו יודעים היום לא ידענו אז. )
זו תחושה ודעה שהתגבשה מהאווירה שאני עד לה לאחרונה ובלי קשר אליי כאמור.