מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



VR600 V2 - ניתוקים חוזרים ונשנים, בזב"ל שוק סיטונאי


   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 180

 #1  נשלח: ד' 02/09/2020 14:24
VR600 V2 - ניתוקים חוזרים ונשנים, בזב"ל שוק סיטונאי

שלום לכולם,

מתנצל מראש על החפירה

אני משתמש מספר שנים ללא שום תקלות משמעותיות ב-VR600 גירסה 2 כמודם לתשתית בזק מחובר לראוטר Nighthawk(R) X4S R7800.

בחודשיים האחרונים אני חווה ניתוקים חוזרים ונשנים ברמת המודם, כשבשבועיים האחרונים תדירות הניתוקים עלתה משמעותית, אני עובד מהבית וזקוק לאינטרנט כל הזמן, אז אני גם שם לב בשניה שיש ניתוק. כיום יש בערך 7-10 ניתוקים בשעה.

אני עם בזב"ל בשוק סיטונאי וכבר כשהתחילה התופעה (כאמור אני עובד מהבית ומאוד רגיש לניתוקים) הזמנתי טכנאי, בזמנו הטכנאי של בזב"ל אמר שאין בעיה בנקודה בבית ויכול להיות שיש בעיית תשתית, נאמר לי שהוזמן והגיע טכנאי של בזק שבדק את הנקודה ברחוב והחליף שם משהו ועכשיו הכל צריך להיות תקין. זה קרה בערך לפני חודשיים.

מאז חוויתי ניתוקים בתדירות נמוכה (עדיין לדעתי מצביע על איזשהי בעיה), אך כאמור בשבועיים האחרונים כמות הניתוקים היא לא רציונלית ולא מאפשרת להתנהל.

משיחות עם התמיכה של בזב"ל נאמר לי שהקוד שגיאה שהם מקבלים מצביע על תקלה בציוד או בכבלים שמחוברים או יוצאים מה-VR600, או במכשירים שמחוברים ל-VR600 (רק ה-R7800 מחובר אליו).

נשמע לי לא סביר שיש בעיה עם-R7800, לצורך העניין גם עם ה-VR600.
החלפתי כבלים ומפצל של בזק סתם בשביל הספורט, כמובן שזה לא עזר.

האם יש דרך לבדוק תקינות של הציוד עצמו ז"א גם ה-VR600 וגם את ה-R7800?

* יגיע אלי טכנאי של בזב"ל בשבוע הקרוב, אבל אני לא יודע איך הוא יוכל לבדוק את הבעיה. הוא יצטרך לחכות שיהיה ניתוק?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 180

 #2  נשלח: ה' 03/09/2020 1:05

הסתכלתי קצת על הלוגים, ואני רואה מספר פעמים את הבעיות הבאות:
1. Failed to authenticate ourselves to peer.
2. System: DSL Link Down.

ממה שאני מבין ולפי האתר של TP-LINK , נראה ש-
Failed to authenticate ourselves to peer
אומר שהשם משתמש והסיסמה לא נכונים, מה שלא הגיוני כי לא שיניתי שם משתמש וסיסמה או שום הגדרה בראוטר מאז הפעם הראשונה שהגדרתי אותו לפני כמה שנים וכאמור אני עכשיו גולש עם אותן הגדרות.

להלן נתוני סנכרון מה-4 שעות האחרונות ללא נפילה:

Upstream | Downstream
Current Rate (kbps) 5760 | 92131
Max Rate (kbps) 26374 | 96097
SNR Margin (dB) 26.8 | 8.8
Line Attenuation (dB) 13.8 | 8.7
Errors (pkts) 407 | 8470
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 667
מספר הודעות: 2993

 #3  נשלח: ה' 03/09/2020 7:43

GoldenAce כתב:

2. System: DSL Link Down.


זה אומר שהקו של בזק לא תקין. כמה שידוע לי הנציגים של בזב"ל אפילו לא יכולים לראות מה המצב של הקו שלך אז הם סתם מורחים אותך, אם בגלל שעמום ואם בגלל שאין להם את המידע או הידע הנדרש.

על בעיה כזאת יהיה לך מאד קשה עד בלתי אפשרי לקבל שירות, לכן אם אתה מנסה לקבל שירות באופן ישיר, הייתי דבר ראשון עובר זמנית לבזק ישירות בתשתית (ספק אתה יכול להשאר אם אתה מרוצה ממנו). ברגע שאתה רואה את הבעיה תדבר עם התמיכה הטכנית של בזק ותקווה שבזק יפתיעו (לפחות אותי) ויתנו שירות על בעיה כזאת. בהנחה שזאת בעיה בתשתית, לא רק שזה התפקיד של בזק לטפל בנושא אלא גם שאין לך שום דבר אחרת להתקדם חוץ מאשר דרך בזק. כך בחשבון שבזמנו על בעיה עדינה כמו זאת פינתי לאקספון (חבילת שוק סיטונאי) שסידרו שטכנאי של בזק יגיע ויבדוק ברוחב (כביכול, במעשי אין לי מושג האם זה קרה, בפועל לא היה שום שינוי). ברגע שעברי לבזק ישירות חודשיים אחרי זה, בזק לא הסכימו לשלוח עוד טכנאי כי לטענתם הם כבר בדקו כשהייתי בשוק סיטונאי והקו תקין....

במקרה שלי, בזמנו ובמקרה של ניתוקים יחסית נדירים, היה בלתי אפשרי לקבל שירות ישיר לבעיה כזו (אפילו דרך בזק ישירות). לכן הייתי שוקל גם את האופציה: עובר להוט ובודק מה המצב אצלהם - חשוב שהקו של בזק יהיה מנותק הכי מוקדם שאתה יכול (בשביל שבטוח בפועל כבר ניתקו אותך פיזית אם וכאשר תחזור לבזק שזה אומר שיחברו מחדש לפחות בארון תקשורת וזה יכול לסדר את הבעיה). אם המצב לא תקין אצל הוט אפשר לחזור לבזק, כאשר אתה מדבר מראש עם בזק ישירות על התקנה (לא שוק סיטונאי), מודם שלהם וכו' (תקפיד לקחת מהם ציוד שאפשר להפוך למודם בלבד ולא ה-Be), ואם אתה מצליח לדבר עם הטכנאי שעושה את ההתקנה לספר לו שהיה לך חיבור לא תקין ולבקש שיבדוק "ויחזק" את כל החיבורים בדרך. אם עדיין יש בעיה, אין ברירה אלא לנסות את מזלך מול השירות (הבעייתי) של בזק.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
rafi_y
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 15, 2014
מספר הודעות: 15

 #4  נשלח: ו' 04/09/2020 17:18
Re: VR600 V2 - ניתוקים חוזרים ונשנים, בזב"ל שוק סיטונאי

GoldenAce כתב:
שלום לכולם,

מתנצל מראש על החפירה

אני משתמש מספר שנים ללא שום תקלות משמעותיות ב-VR600 גירסה 2 כמודם לתשתית בזק מחובר לראוטר Nighthawk(R) X4S R7800.

בחודשיים האחרונים אני חווה ניתוקים חוזרים ונשנים ברמת המודם, כשבשבועיים האחרונים תדירות הניתוקים עלתה משמעותית, אני עובד מהבית וזקוק לאינטרנט כל הזמן, אז אני גם שם לב בשניה שיש ניתוק. כיום יש בערך 7-10 ניתוקים בשעה.

אני עם בזב"ל בשוק סיטונאי וכבר כשהתחילה התופעה (כאמור אני עובד מהבית ומאוד רגיש לניתוקים) הזמנתי טכנאי, בזמנו הטכנאי של בזב"ל אמר שאין בעיה בנקודה בבית ויכול להיות שיש בעיית תשתית, נאמר לי שהוזמן והגיע טכנאי של בזק שבדק את הנקודה ברחוב והחליף שם משהו ועכשיו הכל צריך להיות תקין. זה קרה בערך לפני חודשיים.

מאז חוויתי ניתוקים בתדירות נמוכה (עדיין לדעתי מצביע על איזשהי בעיה), אך כאמור בשבועיים האחרונים כמות הניתוקים היא לא רציונלית ולא מאפשרת להתנהל.

משיחות עם התמיכה של בזב"ל נאמר לי שהקוד שגיאה שהם מקבלים מצביע על תקלה בציוד או בכבלים שמחוברים או יוצאים מה-VR600, או במכשירים שמחוברים ל-VR600 (רק ה-R7800 מחובר אליו).

נשמע לי לא סביר שיש בעיה עם-R7800, לצורך העניין גם עם ה-VR600.
החלפתי כבלים ומפצל של בזק סתם בשביל הספורט, כמובן שזה לא עזר.

האם יש דרך לבדוק תקינות של הציוד עצמו ז"א גם ה-VR600 וגם את ה-R7800?

* יגיע אלי טכנאי של בזב"ל בשבוע הקרוב, אבל אני לא יודע איך הוא יוכל לבדוק את הבעיה. הוא יצטרך לחכות שיהיה ניתוק?


·

גם לי היה VR6OO לפניכן היה לי ראוטר של בזק והחזרתי אותו מכיוון שעברתי חברה.
כאשר עברתי לשוק הסיטונאי, הניתוקים החלו מיד וגם בעיות במהירות בין שני מחשבים שמחוברים קווית ישירות לראוטר, עליות וירידות במהירות הכללית.

הראוטר הוחלף פעמיים, והבעיות לא הסתדרו.
רק כאשר החלפתי (באייבורי זיכו אותי) ל D LINK G256 הכל הסתדר.

כל מכשירי הרשת בבית שלי היו מתוצרת TP LINK .
כל מקום ששאלתי, אמרו שה-VR600 מעולה ולכן קניתי אותו, לא כל מבין מה הבעיה אבל כנראה שהם לא עושים באותה איכות של פעם או שהאיכות של המכשירים שנמכרים שלא על ידי היבואן המורשה, הם בעייתים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 180

 #5  נשלח: ג' 08/09/2020 22:44

עדכון קצר (בעצם קצת ארוך ): היה טכנאי של בזב"ל אמר שיש עומס של 96% על הקו בארון בחוץ (לא קשור לציוד שלי), הזמין טכנאי של בזק, אבל אמר לי שהכי טוב זה לעבור לבזק ולצאת מהשוק הסיטונאי רק כדי שבאמת ינסו לתקן את הבעיה (כי הרי היה כבר טכנאי של בזק בעבר הלא רחוק).
הטכנאי של בזק דרך בזב"ל נקבע לעוד שבוע וחצי, כאמור אני עובד מהבית ולא יכול לחכות כל כך הרבה זמן; התקשרתי לבזק וביקשתי לעבור אליהם, אמרו לי שבגלל שאני לקוח חדש אז זה טכנאי התקנה ושהכי מוקדם הוא יגיע עוד שבועיים (ממש בדיחה), הכניסו אותי גם לרשימת "זירוז" - אף אחד לא חזר אלי עד עכשיו.

בקיצור עשיתי מעשה והתחלתי להתקשר לכל ספקיות הסיבים, לצערי אף אחת לא קרובה לסגור פה נקודה. אז התקשרתי להוט, היום (אחרי פחות מ-48 שעות מרגע סגירת העסקה) הגיע אלי טכנאי לחיבור של 500/10. כרגע אני מקבל פינג טוב (פחות מ-10) ומהירות של 480/10, מאחורי VPN לאירופה מהעבודה אני מקבל 180/10 עם פינג 80 (גם בבזק עם בזב"ל קיבלתי כזה פינג, רק מהירות הרבה יותר נמוכה).

כרגע אני מחזיק גם את בזק וגם את הוט במקביל, ניתן להוט שבוע נראה איך הכל עובד לפני שאתנתק מבזק.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht