מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360


עמוד 1 מתוך 7
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #1  נשלח: א' 04/10/2009 15:58
בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360

אני חייב לשתף אתכם במקרה אישי שלי מימים אלו אצל המתחרה מייקרוספט.. והמפיץ הרישמי שלה באג מולטיסיסטם..

ב2007 רכשתי ב3000 ש"ח טבין ותקילין XBOX360 בסניף באג עזריאלי.
ידעתי על תופעת טבעות המוות ובכל זאת בחרתי לקנות דווקא XBOX360 -
במעמד המכירה הובטחו לי שנה אחריות על כל המכשיר ו2 נוספות אם טבעות המוות יחלו להבהב.

כמובן דרשתי זאת בכתב וקיבלתי מכתב המיועד לכל הסניפים , ראו בעצמכם :




האם הבנתם כמוני ויש לי הבנת קריאה דיי טובה שאני מכוסה בשנתיים נוספות אחריות במקרה והתקלה היא טבעות המוות? - והאם הבנתם שהאחריות היא למעשה עם העסק שמכר לכם את המוצר? או עם היצרן בחו"ל??

אוקיי לפני כשבועיים טבעות המוות החלו להבהב ..
לקחתי את הXBOX360 לסניף באג הקרוב למגוריי מצוייד בחשבונית והנספח לעיל, בצפייה להליך תיקון מזורז במסגרת האחריות.

אחרי שהעברתי "הסבר" עם אסרטיביות לא מעטה למוכרת בחנות, בליווי קריאה של הנספח וכמה טלפונים
היא השתכנעה למלא טופס תעודת משלוח/העברה למעבדה..

אחרי כמה ימים מתקשרים אליי שהמעבדה אכן מאשרת שאלו טבעות המוות אך אין זה באחריות באג לתקן
את הקונסולה שלי אלא מייקרוסופט העולמית...

בהקלטה שיש לי במשיבון מטעם הנהלת השירות בבאג נאמר שהלקוח אחראי לקחת את הקונסולה למייקרוספט העולמית לתיקון וזה לא באחריות באג...

אתם קולטים? לא נאמר לי ולו ברמז דק בנספח המצורף ובמעמד המכירה... שאם יקרה אירוע של טבעות המוות
אצטרך אני להתרוצץ עם הקונסולה ולהתנהל מול היצרן בעצמי... ולא היבואן הרישמי שממנו רכשתי.

עירבתי את מייקרוספט ישראל - באדיבותם ביצענו שיחת ועידה ל.. מייקרוסופט UK..
ושם נמסר לי שאין תמיכה עבור ישראל ואם יש לי קרובי משפחה באנגליה אצטרך לשלוח להם והם אליהם ובחזרה אליי..

הסאגה הזו נמשכת - אני עדיין מחכה לתשובת מייקרוספט ישראל ולאחריה כנראה אפגוש את באג בערכאות משפטיות.


מה דעתכם?
האם הבנת הנקרא שלי פגומה ?

אני מצטט מהמכתב לעיל:
"אני מציינת שוב שלמכשיר יש שנה אחריות, ורק לקוחות שהמכשיר שלהם סבל מבעיה זו - יקבלו 3 שנות אחריות !!!"


יקבלו 3 שנות אחריות ? ממי? - החוק בארץ דיי ברור - עיסקה צריכה להיעשות בתום-לב לא במירמה.

למה לא נכתב במפורש מי נותן האחריות בפועל? - כשאתה רוכש מוצר ומקבל תעודת אחריות אתה מתנהל מול המוכר/היבואן ולא מול היצרן בחו"ל.

לא ברור לי למה באג מתנערת מהנספח הכל כך ברור ומחייב - למה עליי לשלוח את הקונסולה לחו"ל ולא הם?
וכל זאת על חשבוני ומבלי להכנס באופן רישמי לרישומי מייקרוספט (מאחר וישראל לא נתמכת על ידם - אז הטריק של נציגת מייקרוסופט UK הוא להשתמש בקרובי משפחה שם...)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2635
מספר הודעות: 44496

 #2  נשלח: א' 04/10/2009 16:03
Re: חשבתם שרק עם ישפאר יש בעיות ? - "כנסו כנסו" לק

dizingof כתב:
ידעתי על תופעת טבעות המוות ובכל זאת בחרתי לקנות דווקא XBOX360 -


פה התחילה הבעייה. בפורום הזה אני מצפה למצוא לקוחות קצת יותר חכמים מהלקוח הממוצע ושוב אני מופתע מחדש שאנשים בוחרים לרכוש מוצר אלקטרוניקה עם אחוז כשל כ"כ גבוה. מוזר.

dizingof כתב:
אני חייב לשתף אתכם במקרה אישי שלי מימים אלו אצל המתחרה מייקרוספט.. והמפיץ הרישמי שלה באג מולטיסיסטם..


אין שום מפיץ רישמי ואין שום יבוא רישמי בארץ לקונסולת ה XBOX, מי שאומר לך אחרת פשוט מורח אותך.

נראה לי שבאג החליטו להתנער מאחריות בגלל שזה מחייב אותם כרגע לשלוח את הקונסולה לחו"ל, דבר שיעלה להם כסף. אני אישית הייתי ניגש לבית דין לתביעות קטנות, לדעתי יש לך קייס חזק ואני די בטוח שתזכה, בייחוד כשיש לך את ההתחייבות להארכת אחריות בכתב.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד


נערך בפעם אחרונה על-ידי Huber בתאריך א' 04/10/2009 16:06, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
atb
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 04, 2008
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 479

 #3  נשלח: א' 04/10/2009 16:06

מדהים, פשוט מדהים כמה רמאות שיש במדינה הזו!!! ברור שלדעתי אתה מנהל מול היבואן הרי הזו שסיפק לך את המוצר ומתחייב לאחריות.

ולך אני יבוא בטענה אם ידעת על הבעיה למה התקרבת למכשיר הזה?!?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
creed
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2006
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 953

 #4  נשלח: א' 04/10/2009 16:10

אני לא שופט, אבל אם המקרה היה נתון להחלטתי, באג היו מתקנים לך את המכשיר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #5  נשלח: א' 04/10/2009 16:14

huber

אנא חסוך ממני הודעות FANBOY .. ברור לי שיש לך חיבה יתרה לPS3. זה בסדר.
לעצם העניין כלקוח קיבלתי 3 שנות אחריות כנגד הכשל הספציפי הזה - ואני מספיק נבון להעריך וללמוד על הכשל ,על הפיתרונות והתחייבות של רשת מחשבים גדולה כמו באג + יצרן גדול כמו מייקרוספט ולא איזה יצרן בצריף כלשהו בסין.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Malcontent
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2008
הבעות תודה: 79
מספר הודעות: 3585

 #6  נשלח: א' 04/10/2009 16:17

אני לא חושב שיש הרבה מה לעשות מבחינה משפטית. אתה מתייחס למייל הזה כאל נספח, אבל אני לא חושב שהוא יחשב לכזה אם הוא לא מוזכר בתעודת האחריות עצמה.
המכתב עצמו אכן לא מחייב את באג בשום אופן, כי לא כתוב בו שהאחריות הנוספת תינתן על ידי באג.

מה שכן, מדובר בסכום כסף נמוך, ולכן תביעה תתרחש בבית משפט לתביעות קטנות, ושם יש נטיה לפסוק לטובת האזרח ה"מסכן" (פשוט לא מצאתי תיאור טוב יותר), ולא לטובת החברה החמושה בסוללת עורכי דין (בכל מקרה אסור להשתמש בעורכי דין בבתי משפט לתביעות קטנות, אם אני זוכר נכון). העניין הוא שמה שתקבל מבית המשפט, במקרה הטוב, יהיה פיצוי שיאפשר לך לקנות קונסולה חדשה, וזה יקח הרבה זמן - לא בטוח שזה ישתלם לך, אם תשקלל פנימה את שעות העבודה שתאבד, את כאב הראש, את הכסף שאתה עלול לשלם לעורך דין בשביל לשלוח להם את מכתב האזהרה לפני תביעה וכו'.

בקיצור - אם כל כך הרבה אמריקאים, שכל מה שהם היו צריכים לעשות זה לדחוף את האקסבוקס בקופסא, לשלוח למיקרוסופט, לחכות שלושה שבועות ולקבל את הקונסולה החדשה בחרו לקנות קונסולה במחיר מלא, כנראה שכאן בארץ אתה לא תצליח לקבל את הקונסולה הבאה שלך בחינם, אפילו שבאמת מגיעה לך אחת.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Malcontent בתאריך א' 04/10/2009 16:18, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2635
מספר הודעות: 44496

 #7  נשלח: א' 04/10/2009 16:17

dizingof - מכל ההודעה שלי זה מה שטרחת לקחת? יפה לך, להבא אני אחסוך ממך את תגובות ה"פאנבוי" שלי. בהצלחה.
_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #8  נשלח: א' 04/10/2009 16:27

Huber כתב:
dizingof - מכל ההודעה שלי זה מה שטרחת לקחת? יפה לך, להבא אני אחסוך ממך את תגובות ה"פאנבוי" שלי. בהצלחה.


את הסיפא הענייני של הודעתך אני מקבל מאד - אבל הוספת זאת רק אחרי תגובתי .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2635
מספר הודעות: 44496

 #9  נשלח: א' 04/10/2009 16:29

נערך בפעם אחרונה על-ידי Huber בתאריך א' 04/10/2009 16:06, נערך סך הכל פעם אחת.

בהתחשב בזה שההודעה שלך נכתבה ב 16:14 דקות - אני לא רואה איך זה נכון.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shiki (שלומי)
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2006

מיקום: גדרה
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 1624

 #10  נשלח: א' 04/10/2009 16:33

בזיון...


אני מקווה בשבילך שתקבל תשובה מספקת ממקירוסופט ישראל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #11  נשלח: א' 04/10/2009 16:35

[quote="Huber"]נערך בפעם אחרונה על-ידי Huber בתאריך א' 04/10/2009 16:06, נערך סך הכל פעם אחת.

בהתחשב בזה שההודעה שלך נכתבה ב 16:14 דקות - אני לא רואה איך זה נכון.[/quote

אוקיי נפגעת? אני מתנצל . להבא אשמח אם לא תקרא לי לקוח לא חכם..

בזמן שתיקנת את הודעתך אני הייתי בשלב המענה .. לא ראיתי את הסיפא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #12  נשלח: א' 04/10/2009 16:39

Malcontent כתב:
אני לא חושב שיש הרבה מה לעשות מבחינה משפטית. אתה מתייחס למייל הזה כאל נספח, אבל אני לא חושב שהוא יחשב לכזה אם הוא לא מוזכר בתעודת האחריות עצמה.
המכתב עצמו אכן לא מחייב את באג בשום אופן, כי לא כתוב בו שהאחריות הנוספת תינתן על ידי באג.

מה שכן, מדובר בסכום כסף נמוך, ולכן תביעה תתרחש בבית משפט לתביעות קטנות, ושם יש נטיה לפסוק לטובת האזרח ה"מסכן" (פשוט לא מצאתי תיאור טוב יותר), ולא לטובת החברה החמושה בסוללת עורכי דין (בכל מקרה אסור להשתמש בעורכי דין בבתי משפט לתביעות קטנות, אם אני זוכר נכון). העניין הוא שמה שתקבל מבית המשפט, במקרה הטוב, יהיה פיצוי שיאפשר לך לקנות קונסולה חדשה, וזה יקח הרבה זמן - לא בטוח שזה ישתלם לך, אם תשקלל פנימה את שעות העבודה שתאבד, את כאב הראש, את הכסף שאתה עלול לשלם לעורך דין בשביל לשלוח להם את מכתב האזהרה לפני תביעה וכו'.

בקיצור - אם כל כך הרבה אמריקאים, שכל מה שהם היו צריכים לעשות זה לדחוף את האקסבוקס בקופסא, לשלוח למיקרוסופט, לחכות שלושה שבועות ולקבל את הקונסולה החדשה בחרו לקנות קונסולה במחיר מלא, כנראה שכאן בארץ אתה לא תצליח לקבל את הקונסולה הבאה שלך בחינם, אפילו שבאמת מגיעה לך אחת.


אתה טועה, גם אני חשבתי כך לכן דרשתי חותמת על הנספח במעמד המכירה של העסק.
זהו נספח חתום שנמסר ע"י המוכר עם החשבונית והוא מחייב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2635
מספר הודעות: 44496

 #13  נשלח: א' 04/10/2009 16:39

אני מתנצל את לקחת את זה אישית, הכוונה היית הפוכה, מההיכרות שלי איתך בפורום (כמה שאפשר להכיר בנאדם במרחב הוירטואלי) הצטיירת כאדם נבון ולא כלקוח שירכוש מוצר שיצא לשוק תקול ביודעין. זה הכל.

ד"א - אם לא לרכוש מוצר עם אחוזים היסטריים של תקלות עושה אותי פאנבוי - קרא לי כזה כל יום בשבוע

מי זו אותה אורית שנתנה לך את ה"הרחבת אחריות" הזו? אם היא ברת סמכות במערכת של החברה בהחלט יש לך קייס לדעתי.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #14  נשלח: א' 04/10/2009 16:47

Huber כתב:
אני מתנצל את לקחת את זה אישית, הכוונה היית הפוכה, מההיכרות שלי איתך בפורום (כמה שאפשר להכיר בנאדם במרחב הוירטואלי) הצטיירת כאדם נבון ולא כלקוח שירכוש מוצר שיצא לשוק תקול ביודעין. זה הכל.

ד"א - אם לא לרכוש מוצר עם אחוזים היסטריים של תקלות עושה אותי פאנבוי - קרא לי כזה כל יום בשבוע

מי זו אותה אורית שנתנה לך את ה"הרחבת אחריות" הזו? אם היא ברת סמכות במערכת של החברה בהחלט יש לך קייס לדעתי.


אני גם חושב כך שאורית אמורה להיות ברת סמכות כי הרי היא מפנה מסמך לכל הסניפים ובהדגשה כפולה.

מייקרוספוט ישראל ביקשו ממני תצלומי הנספח והחשבונית - נחכה "אחרי החגים" לפני שאנקוט בצעד הבא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Pavelz (pavel)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 4032

 #15  נשלח: א' 04/10/2009 16:50

ואני תמיד חשבתי שבאג זאת רשת שמוכרת במחירים מוגזמים ואנשים משלמים רק כי יודעים שבמקרה הצורך הם יקבלו תמיכה מהם.
תודה על העדכון, אני לעולם לא אקנה בבאג
הרי רק בשביל השם הטוב שלהם הם היו צריכים לשלוח לתיקון את הקונסולה, כמה כבר כסף הם היו מוציאים עליך? האם זה שווה את הסיכון בפגיעה במוניטין?

_________________
Need more cowbell
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht